quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
fuck.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:05 schreef Graseter het volgende:
Je had op Open nieuw deel moeten klikken.
Weltrusten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:06 schreef Panzermaus het volgende:
My Propellor
Ik ga slapen trouwens, iedereen bedankt voor de goede muzikalen en ook alvast welterusten.
Scroll eens naar boven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de open nieuw deel gedaan, dus deze kan dicht, dan staat de OP er gelijk weer in
D'r staat duidelijk 'Nieuw topic'-knop, dus ik heb alles goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:06 schreef Graseter het volgende:
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.
Oke ik ben naar de andere danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de open nieuw deel gedaan, dus deze kan dicht, dan staat de OP er gelijk weer in
Nee, dit is het juiste topic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:06 schreef Monopoly het volgende:
Verander dat eens in NIEUW DEEL ofzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
D'r staat duidelijk 'Nieuw topic'-knop, dus ik heb alles goed gedaan.
Deze vind ik, anders moet ik terug gaan lezenquote:
waar woon je nouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Deze vind ik, anders moet ik terug gaan lezen
ALs je hem nou via 'open nieuw deel' had geopendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:09 schreef Monopoly het volgende:
Sorry voor de miscommunicatie m.b.t andere topic
Whole lotta rosie van Ac/DCquote:
Had ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
ALs je hem nou via 'open nieuw deel' had geopend
Jij hebt de primeur denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hebben we al een keer een prijsvraag gehad op ONZ Radio of heb ik morgen de primeur?
mono was eerderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hebben we al een keer een prijsvraag gehad op ONZ Radio of heb ik morgen de primeur?
Gaat Mono dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:16 schreef Graseter het volgende:
Ik ga iedereen wakker schudden met het laatste nummer en dan ga ik slapen.
Dit is echt crap. Dit mag niet in de categorie muziek vallenquote:
Deathcore.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dit is echt crap. Dit mag niet in de categorie muziek vallen
Teveel werkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:22 schreef Graseter het volgende:
Niet vergeten om op de advertenties te klikken en dan op de pagina waar je uitkomt ook nog op een paar dingen te klikken.
De downloads gaan langzam, maar als je morgen tussen 3 en vier luistert, dan draai ik er 1 voor jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt zometeen gaan slapen.
Nog 1 peuk.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit te prutsen, sorry, dacht dat er wat fout ging, maar ik heb de stream opstaan
Ik heb hem niet teruggevonden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet echt zometeen gaan slapen.
Nog 1 peuk.
Dan ben ik aan het werk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De downloads gaan langzam, maar als je morgen tussen 3 en vier luistert, dan draai ik er 1 voor je
Oh, sorry, ik was ff niet aan het opletten,wordt tijd dat ik ook ga slapen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar had ik al op gereageerd toch?
Ik maak een nieuwe. Binnenkort.
Spanjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:27 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie mogen raden waar dit vandaan komt.
Geen idee joh..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:27 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie mogen raden waar dit vandaan komt.
Leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb van het weekend vast nog wel een uitzending. Ik zit dan misschien bij vrienden in Zwolle, maar ik neem mijn harde schijf gewoon mee
Makkelijk een UBS Terrabyte
Slaap lekker MR.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik was ff niet aan het opletten,wordt tijd dat ik ook ga slapen.
Weltrusten.
Klinkt primaquote:
Gerard Ekdomquote:
Was jij net niet al dronken ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:35 schreef _Fanta het volgende:
ben heerlijk een worstenbroodje naar binnen aan het schuiven onder het genot van radio ONZ!
Dan slaap ik nog hoop ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:35 schreef Monopoly het volgende:
Om 7 uur begint de volgende alweer geloof ik
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
Prima liedje voor mij om mee af te sluiten.
Bedankt voor de gezelligheid lieve mensen.
Het was mij een genoegen.
Geen knuffels enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
Prima liedje voor mij om mee af te sluiten.
Bedankt voor de gezelligheid lieve mensen.
Het was mij een genoegen.
ZOOOO herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
klopt, daarom ben ik ook aan het eten zodat ik het nog wa langer volhoud
Leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]Tof dat je er bij was.
Ik zal ff kijken voor de live uitzendingen morgen, ik zal je erover PM'en oke ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
nu weer fkes pilske pakke, krijg dorst van da eten
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
Dit wordt mijn laatste nummertje, dan nog afkondiging en dan jingle
Wel/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gaat de afkondiging niet meemaken?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:44 schreef naatje_1 het volgende:
en ik moet je ook verlaten, nog maar 4/3 uur slaap
Liesje blijfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben sterker dan dit.
*Klapt laptop dicht.
Zal ff zoeken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:45 schreef Zokunen het volgende:
heb je ook nog meatloaf - i would do anything for love
das ook mooi nummer iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:45 schreef Zokunen het volgende:
heb je ook nog meatloaf - i would do anything for love
Een niet zo standaard nummer hoop ik?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zal ff zoeken.
Hierna ook zo'n mooie van Queen
Show must go onquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een niet zo standaard nummer hoop ik?
Ik ga hem opzoeken op mijn illegale download netwerkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:48 schreef Zokunen het volgende:
Maar hoobastank - look where we are heeft echt niemand?
true, tof nummer iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In dit nummer zit trouwens zo'n mooie gitaar solo
metallica - one (live extended) heeft ook een heel zieke solo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In dit nummer zit trouwens zo'n mooie gitaar solo
doe dan enter the sandman van metallicaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
metallica - one (live extended) heeft ook een heel zieke solo.
De ellende van teveel muziek hebben, zoek dan maar dat ene nummer waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:50 schreef Monopoly het volgende:
Hoobastank kan zometeen gedraaid worden over ongeveer 3 nummers
En metallica word ook binnen gehaald
Ik ga hem ff binnen halenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
Wil je straks pet shop boys-always on my mind draaien ?
Go west is dan ook wel leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
Wil je straks pet shop boys-always on my mind draaien ?
Tofquote:
zulle we rond dit tijdstip ff nie moelijk gaan doen jah?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:57 schreef Zokunen het volgende:
virend? je vergat de t het is virendt!
hehe slaap slekker alvast, blijf een zwak hebben voor dit nummer. Niet extreem goed, maar wel lekker en ik heb er gewoon iets meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik draai hierna nog de Pet Shop Boys, en dan vind ik het ook mooi geweest voor vandaag
Morgen tussen 15.00 en 16.00 weer 80's classics en rock
Je vond hoobastank dus ook wel ok?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:02 schreef _Fanta het volgende:
dit is echt pure kwaliteit radio, radio ONZ is vanaf nu mijn favoriete zender!!
ik weet nie wie er vanvond allemaal gedraait heef, maar heb wel genotenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je vond hoobastank dus ook wel ok?
Dat was het laatste nummer voor deze (pet shop boys)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik weet nie wie er vanvond allemaal gedraait heef, maar heb wel genoten
bestwel idd, beter verkassen danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:09 schreef Zokunen het volgende:
dat zijn nog best veel posts en dat zonder muziek....
strak plan, en idd lekker uitslapenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:11 schreef Zokunen het volgende:
Ik denk dat we beter props to the DJs kunnen doen en lekker gaan pitten
Zo wel ff mn wekker uit zetten anders ging ie over een uur al weer
Wel raar zo'n extra vrije dag
http://78.159.97.251:7222/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geblokkeerd hier op mijn werk
Wat is die URL met dat IP adres ook alweer ?
Dan probeer ik het daar even op
Ook geblokkeerdquote:
Ik sta nog steeds ingelogd maar hoor niksquote:
HAHAquote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:04 schreef TrollenFTW het volgende:
En dan regent het ook nog eens de hele dag.
Dan is het stil ja. Hoe wil je 24/7 instellen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:08 schreef MrManuel het volgende:
Hoe zit het momenteel met de tijden dat er geen DJ is?
Eventueel kan je (ligt aan je stream) 24/7 draaien. Wil ik wel instellen eventueel!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:10 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK!kers maken online radiostation
[ afbeelding ]
Ligt eraan welke stream jullie hebben maar in principe kan mijn PC gewoon 24/7 'dj' zijn.. Zodra iemand gaat draaien gooi je mij eruit.. en ik auto-connect weer automatisch erna.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan is het stil ja. Hoe wil je 24/7 instellen?
weet je zeker dat dat werkt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ligt eraan welke stream jullie hebben maar in principe kan mijn PC gewoon 24/7 'dj' zijn.. Zodra iemand gaat draaien gooi je mij eruit.. en ik auto-connect weer automatisch erna.
(Heb zelf een hele tijd een radio station gehad.)
Doet het bij mij gewoonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt http://78.159.97.251:7222/ er echt uit?
nee, bij mij doet ie het, maar dat probleem heb ik wel vaker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt http://78.159.97.251:7222/ er echt uit?
Nogmaals ligt eraan wat jullie gebruiken om te streamen..quote:
We hebben een stream via Listen2myradio. Het probleem is alleen dat wij anderen er niet uit kunnen gooien, maar dat we moeten wachten dat je ander van de stream af is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nogmaals ligt eraan wat jullie gebruiken om te streamen..
Maar jep dat werkt.. Heb het zelf zo jaren gedaan.. (2 jaar xD)
we gebruiken ShoutCast in VirtualDJ/sam broadcast dingesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nogmaals ligt eraan wat jullie gebruiken om te streamen..
Maar jep dat werkt.. Heb het zelf zo jaren gedaan.. (2 jaar xD)
Nee dat klopt, die doet het nog niet. Je kan wel luisteren via de 'luister live' knop eronder.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vreemd, mijn now-playing banner kan er ook geen verbinding mee maken.
[ afbeelding ]
Lol, ik heb die banner zelf gemaakt, hij hoort te werken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee dat klopt, die doet het nog niet. Je kan wel luisteren via de 'luister live' knop eronder.
ja, maar we hebben wel maar 1 luisteraar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:17 schreef -Datdus- het volgende:
Pagina: ONZ Radio Hits:1802
't gaat lekker!![]()
WTF? bij mij doet ie het wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:18 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/http://78.159.97.251
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ligt eraan welke stream jullie hebben maar in principe kan mijn PC gewoon 24/7 'dj' zijn.. Zodra iemand gaat draaien gooi je mij eruit.. en ik auto-connect weer automatisch erna.
(Heb zelf een hele tijd een radio station gehad.)
Als je Shoutcast als server hebt kan je wel degelijk een dj eruit gooien..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
we gebruiken ShoutCast in VirtualDJ/sam broadcast dinges
een garpje van een user xd !1!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:31 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hij is nep!!11
dit is geen echte vriend
Jammer, die site klopt dus nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.downforeveryoneorjustme.com/http://78.159.97.251
Lol, kan best een 'lokaal' probleem zijn, dat het op bepaalde locaties wel werkt, maar andere weer niet.quote:
Nee..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:36 schreef TWP het volgende:
Maar je krijgt dus ook niks als je op de luister live banner klikt?
Ik kan hem wel even aan en uit doen. Ik heb dat wachtwoord namelijk wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:36 schreef -Datdus- het volgende:
Kan monopoly niet de stream herstarten?? Ik heb geen password..
Als je wilt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:37 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even aan en uit doen. Ik heb dat wachtwoord namelijk wel.
Hoe bedoel je te veel lading?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:42 schreef -Datdus- het volgende:
Nee, verdomme nog steeds niet ik denk gewoon te veel lading..
heul niet! bij mij lag ie er vaker uit als bij jou!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:42 schreef BBQSausage het volgende:
Werkt hier niet
[..]
Bij jou heeft hij altijd al gewerkt
Ohquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
heul niet! bij mij lag ie er vaker uit als bij jou!
Kijk, we zijn niet de enige.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:14 schreef harry64 het volgende:
Leuk initiatief. Ik probeerde net te luisteren, maar de player blijft hangen op verbinding maken.
Misschien is het met deze FP primeur even te druk.
AIGHTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
FOK!kers maken online radiostation Ook maar een gok hoor.
Die laat bij mij dus ook gewoon een afbeelding zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:46 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Die afbeelding is 100% betrouwbaar, wanneer die niks laat zien, ligt de server plat voor de meeste mensen.
Ja, maar ook met artiest+nummer informatie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Die laat bij mij dus ook gewoon een afbeelding zien
Dat dan weer niet. Was dat al helemaal af dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar ook met artiest+nummer informatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |