Nee, ging over boekenlijst voor het volgende collegejaar...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat is vast makkelijker als docenten plannen tijdens een examenweek
Docenten vinden dat een vrijbrief om afspraken buitenshuis te maken
Jakkes idd...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mental Image ( lijsten uit docenten trekken)
Ga je slapen ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ging over boekenlijst voor het volgende collegejaar...
Het leifst leverden ze die 13 weken na het begin van dat collegejaar...
Truste!!
Was idd voor Sym.. En ik MOET slapen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ga je slapen ?
of was dat voor Sym ?
Dan ga je inderdaad beter maar wel slapen, en dromen over die wel of niet lopende poes van jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was idd voor Sym.. En ik MOET slapen..
Wil niet, wakker als.. Maar ja, morgen zo duf als...
Lief, thanks!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan ga je inderdaad beter maar wel slapen, en dromen over die wel of niet lopende poes van je![]()
Zie je morgen straks wel weer![]()
wel, ik ben er ook nog wel even hoor, ik hoef pas om 8:30 op te staan en het duurt nog lang voor het zolaat isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief, thanks!
Maar ik MOET wel slapen, mar KAN het niet.. NOG..
Idioot, maar zo is het..
Dat wil dus zeggen dat ik ruim eerder mijn nest in moet..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar om 2:00 uur moet ik echt snurken, dus lang is het niet...
Studeer je nog ofzo??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wel, ik ben er ook nog wel even hoor, ik hoef pas om 8:30 op te staan en het duurt nog lang voor het zolaat is
Nee ik ben zelfstandige, maak onderandere websites en heb een vaarschool.quote:
Fijn, maar theoretisch ook "onzeker"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee ik ben zelfstandige, maak onderandere websites en heb een vaarschool.
Bepaal dus mijn eigen uren
Niet alleen theoretischquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn, maar theoretisch ook "onzeker"
Te druk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:44 schreef friemelaar het volgende:
Vertelde net aan GF dat ik een freelance verkoper ga zoeken om wat meer omzet te krijgen
Anders gaat het binnenkort niet meer lukken
Owh, dus die verkoper moet ea onder de aandacht brengen dan???quote:
Nee, ik zoek iemand die opdrachten voor mij kan binnenhalen, op commercieel gebied ben ikzelf zo ongeveer een rampquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dus die verkoper moet ea onder de aandacht brengen dan???
Zoek je dan niet beter een PR-medewerker??
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee, ik zoek iemand die opdrachten voor mij kan binnenhalen, op commercieel gebied ben ikzelf zo ongeveer een ramp![]()
Een goede verkoper moet de omzet dus kunnen verhogen
OK,quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog 5 min en ik ga tukken..
Jammer dat ik je niemand kan aanbevelen..
Hope so! Én een goede dan he!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK,
Geeft niets hoor, ik zet een ad op marktplaats en/of monsterboard![]()
Dan komt er vanzelf wel iemand op af denk ik
Inderdaad, daarom moet het ook freelance zijn........quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hope so! Én een goede dan he!!
Spijt me, ga tukken...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom moet het ook freelance zijn........
Als het geen goeie is kost het me tenminste ook niets
Tuurlijk, maar duik er nu écht in... Truste!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:00 schreef friemelaar het volgende:
Weltrusten Whiskers![]()
![]()
Zie je later wel weer
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:02 schreef friemelaar het volgende:
Ik zal nog ff de KSC aan kant maken
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ik heb wel weer erg veel thee gedronken hierquote:
40e, zo post ik een aantal maanden heel weinig, en zo sta ik bijna dagelijks in die lijstquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:02 schreef friemelaar het volgende:
Ik zal nog ff de KSC aan kant maken
[ afbeelding ]
quote:
Zo!!!quote:
was oude koffie, nu kunnen we met verse koffie nieuwe geur makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:29 schreef Toekito het volgende:
waarom is hier de koffiegeur weggepoetst
* Toekito sprint naar de keuken en haalt koffie voor iedereen en thee voor Barretjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was oude koffie, nu kunnen we met verse koffie nieuwe geur maken
zeer attent!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito sprint naar de keuken en haalt koffie voor iedereen en thee voor Barretje
douche zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeer attent!
ik ga even douchen, dan koelt de thee even af en ga ik er zo even van genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |