geeft niet, dan komt het evengoed goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog steeds niet gedaan wat ik zou doen![]()
Ik kom tijd tekortSlechtste geval komt 't pas in mijn vakantie
Maar das al over anderhalve week
positief denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben of aan het meelezen in ONZ, of ik kijk tv. En straks slaap ik gewoon.Ik wil morgen geen telefoontje missen.
Al heb ik zo'n vermoeden dat ze me niet aan gaan nemen.
ik duim ff met je meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, verrek.. De sollicitatie! Heel veel succes: ik duim!
ik hoef voor de rest van me leven geen sneeuw meer te zien of ik zou er apart voor op vakantie moetenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig even niet, ik ben er wel klaar mee
Ja nouja, ik hoop het serieus. Kan het geld goed gebruiken. Maar alle andere mensen die ze had aangenomen hadden al werkervaring in de sector en dat stond ook als vereiste.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
positief denken![]()
ze nemen jou gewoon aan
het is gestopt met sneeuwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoef voor de rest van me leven geen sneeuw meer te zien of ik zou er apart voor op vakantie moeten
je moet toch ergens werkervaring op doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nouja, ik hoop het serieus. Kan het geld goed gebruiken. Maar alle andere mensen die ze had aangenomen hadden al werkervaring in de sector en dat stond ook als vereiste.
Vind ik ook, maarja, dat vinden bedrijven vaak niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet toch ergens werkervaring op doen
hoe laat moet je er uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik begin richting serieus pitten te geraken, dus max half uurtje en ik ga snurken..
De werkgevers willen eigenlijk een scholier van 18 met 35 jaar ervaring in hun branche, das standaardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet toch ergens werkervaring op doen
nopequote:
Nouja, ze hebben ook een vast loon, onafhankelijk van de leeftijd. Dus of ze nou mij nemen of een ouder iemand met ervaring kost ze evenveel. Dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De werkgevers willen eigenlijk een scholier van 18 met 35 jaar ervaring in hun branche, das standaard
dat was al toen ik nog geen solliciterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De werkgevers willen eigenlijk een scholier van 18 met 35 jaar ervaring in hun branche, das standaard
[ONZIN RADIO] #52 Paul jonguh! BAM!quote:
wat voor werk doe je eigenlijk?quote:
Moet ik binnenkort ook (ben ik bang voor)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was al toen ik nog geen solliciteren
Zelfs Yvonne luistert.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, en dat ga ik ook zo houden
Iets totaal niet spannends met een hoge werkdruk en ik BAAL ER ENORM VAN..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk?
oww spannend, vertelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets totaal niet spannends met een hoge werkdruk en ik BAAL ER ENORM VAN..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |