weet je wat het fijne is van deze SC: dat je gewoon jezelf kunt zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij leven is (althans voelt als) één dikke diepellendige doffe shit op het moment.. En dat duurt al 2 1/2 maand.. Snap je nu waarom ik zo blij met jullie was en zo verdrietig over vananvond??![]()
Sorry!!
Lief dat je antwoordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben roostermaker op een ROC.
Ik moet om die tijd op mijn werk zijn, anders sta ik gigantisch in de file
is wel een idee of op monsterboardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee nee, dat weet ik wel, denk erover m een vacature te zetten op marktplaats ofzow
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wat het fijne is van deze SC: dat je gewoon jezelf kunt zijn
Precies, en dan freelance, dus geen opbrengsten dan ook geen kostenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is wel een idee of op monsterboard
ondanks dat het momenteel zeer stroef loopt door allerlei factoren is het nog steeds mijn lust en mijn levenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief dat je antwoordt![]()
En ik heb ff op een hogeschool gewerkt met een roostermaker als collega.. Valt niet mee dat werk!
Maar jij moet wel erg vroeg op je werk zijn...
preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Precies, en dan freelance, dus geen opbrengsten dan ook geen kosten
Hoeveel zieken waren er nu totaal vandaag peter?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ondanks dat het momenteel zeer stroef loopt door allerlei factoren is het nog steeds mijn lust en mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laters![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Kijk ze GFquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga even hier gezellig doen en tvkijken
quote:
Dank je!! Met tranen in mijn ogen (sorry, tikje dramatisch): Dank voor je lieve woorden..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wat het fijne is van deze SC: dat je gewoon jezelf kunt zijn
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je!! Met tranen in mijn ogen (sorry, tikje dramatisch): Dank voor je lieve woorden..
Misschien lijkt het voor jou niet zo, voor mij zijn ze lief..
OK, nu ben ik weer gewoon niet-uit-het-veld-te-slaan-Whiskers... Want dat ben ik ook..
48quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoeveel zieken waren er nu totaal vandaag peter?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je!! Met tranen in mijn ogen (sorry, tikje dramatisch): Dank voor je lieve woorden..
OK, nu ben ik weer gewoon niet-uit-het-veld-te-slaan-Whiskers... Want dat ben ik ook..
voor jou altijdquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga even hier gezellig doen en tvkijkentot morgen GFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laters![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
vandaag bedoel jequote:
Lief, nogmaals dank.. (serieus)quote:
dat was ook pittig hard werken vandaag om alles weer rond te krijgenquote:
Maak jij eigk ook mijn rooster?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was ook pittig hard werken vandaag om alles weer rond te krijgen
En daardoor loopt mijn lange termijn planning volledig in de soep
zo waren ze ook bedoeldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar daar zijn planningen toch voor.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was ook pittig hard werken vandaag om alles weer rond te krijgen
En daardoor loopt mijn lange termijn planning volledig in de soep
normaal maak ik een rooster en zijn de eerste 500 uur peanuts en de laatste 80 puzzelwerk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar daar zijn planningen toch voor.....
om bijgesteld te worden
Laat ik nou gedacht hebben dat iji uit omgeving eindhoven kwamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We vallen onder Haarlem, geloof ik
ik doe alleen de Zijlwegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
We vallen onder Haarlem, geloof ik
Amstelveenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Laat ik nou gedacht hebben dat iji uit omgeving eindhoven kwam
Mja, voor ons wordt alles aangepast, docenten komen naar kantoor enzoquote:
Ow jaa stom, dat wist ik eigenlijk welquote:
Dat begrijp ik jah, balen zeg als het zo ingewikkeld wordtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
normaal maak ik een rooster en zijn de eerste 500 uur peanuts en de laatste 80 puzzelwerk.
Inmiddels is het zo'n beetje andersom. En 50 mails en 50 telefoontjes per dag maken het er dan niet makkelijker op
Mja, school is niet Hoofddorp of Amstelveenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow jaa stom, dat wist ik eigenlijk wel
Die roosters worden in Hoofddorp gemaakt.
Roosters plannen.. Ik ken het van de ex-collega zoals ik al zei... Maar heb jij ooit een boekenlijst uit onwillige docenten moeten trekken?? Valt ook niet mee kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
normaal maak ik een rooster en zijn de eerste 500 uur peanuts en de laatste 80 puzzelwerk.
Inmiddels is het zo'n beetje andersom. En 50 mails en 50 telefoontjes per dag maken het er dan niet makkelijker op
ja klopt, de synopsis zit bij ons, maar dat doet iemand anders (die ken ik wel)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mja, school is niet Hoofddorp of AmstelveenIk had taaltoets in Hoofddorp, we hebben praktijklessen in Hoofddorp, Lessen in Uithoorn en de organisatie waar wij onder vallen zit in Haarlem
Anyway... Bedtijd
MIquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Roosters plannen.. Ik ken het van de ex-collega zoals ik al zei... Maar heb jij ooit een boekenlijst uit onwillige docenten moeten trekken?? Valt ook niet mee kan ik je vertellen![]()
Was jaren geleden trouwens..
Nee dat niet, maar dat is vast makkelijker als docenten plannen tijdens een examenweekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Roosters plannen.. Ik ken het van de ex-collega zoals ik al zei... Maar heb jij ooit een boekenlijst uit onwillige docenten moeten trekken?? Valt ook niet mee kan ik je vertellen![]()
Was jaren geleden trouwens..
Truste peterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen..
Tot morgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |