Ik vond het goed!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.. wat vonden jullie ervan?
Meer van dit?
Commentaar graag gewilt
Jij bent zo'n harde baasquote:
Ik zeg ook ja. Al heb ik er zelf weinig aanquote:
Rotterdam Termination Source, Splittercorequote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Whallaha billah hij kan beter harder gaan, sahbi
Die heb ik live gezien afgelopen zaterdagquote:
woznotwozquote:
Broer van Vivaldi dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
Heeft iemand misschien informatie over de componist van dit muziekstuk? Emotioneel chanson wel, het doet mij denken aan mijn jeugd in de riolen van Brussel.
ait aitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien afgelopen zaterdag
Mag ik ook stemmen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
Poll: DJ Rock primetime?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik geloof het ook ja, maar ik kan er niet op komenquote:
DJ's live zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien afgelopen zaterdag
Trusten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:07 schreef fonsoy het volgende:
Oef dit wordt me te zwaar, ik smeer hem. Trusten
Was ook toeval hoorquote:
welterusten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:07 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Was ook toeval hoor
Ik zou nooit om een DJ te zien ergens heen gaan..
Ik ga niet hoorquote:
Het is toch een trollquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wou je nummer nog draaien, maar je was er niet.
Ik blijf nog wel hoor Paultjuhhquote:
Ik ben er, wil wel een medezeistenaar horen/quote:
Wollah, iemand moet die praatstok in zijn knuisten sluiten en allemaal echte toppertjes draaien. Grensloos, Lo-Bo, Delfzijl-Noord, Niggaz die zijn boos, het moet allemaal langskomen. Dat moet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.video2mp3.net/(...)fcb84c094fd7364647e/
Zeg die woorden hier niet man. Kankerverwekkend enzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef Ragboer het volgende:
Haatmeneer ies toch van GeenStijl enzo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |