dan ben ik weer van de partij!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wacht maar tot vrijdag/zaterdag avond
Ik durf het niet te vertellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat nog eens wat. Je gaat mij niet fucking vertellen dat ik een nummer van dandybleu op al deze radio heb gemist. Je gaat mij dat niet vertellen.
Heb je de nieuwste album van The Pitcher alquote:Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nee man was daar helaas niet, heb ook familie die ik moet bezoeken op die nacht![]()
Dat nummer gaat wel, Re-Style - Co-Kane vind ik beter
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB EEN HIT, OMDAT ER FUKJOE IN ZIT
Ik ben voor een uurtje harde lijnen uit de Benelux.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Geef Ons De Titel van Grensloos, of Mijn Block Deel 1/2 van LoBo._
The Pitcher is me wat teveel van hetzelfde man, heb liever het album van Activatorquote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef utopie het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste album van The Pitcher al?
Ik kan 'm voor je uploaden als je wilt. Goed staaltje hardstyle
Ge kunt hier over steenkool huppelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben voor een uurtje harde lijnen uit de Benelux.
Of Theracords.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
The Pitcher is me wat teveel van hetzelfde man, heb liever het album van Activator![]()
je leeft weerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
draaien en alles komt so fucking goed. So. Fucking. Goed.
Dit is hem.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
draaien en alles komt so fucking goed. So. Fucking. Goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |