Waarom dan ?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun,
Ik heb net een note gekregen.
Muiterij?
Kut, nou zit ik weer te knikkebollenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergis je niet, deze tijden lijken meer op de jaren dertig van de vorige eeuw dan menigeen erkent. Het wegzetten van een hele bevolkingsgroep alleen om het geloof dat ze aanhangen kan enorme consequenties hebben. En daarbij erkende de NSDAP het judaïsme nog als geloof, waar de PVV dat niet doet met de islam. Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in.
Ja zo gaat het..quote:
Meh... niet zo tof als een ronde 10. Maar goed, één meer dan Cc.quote:Je hebt 11 notes gekregen van onze moderators.
Ergens heeft ie wel paar punten! Wacht maar even!quote:
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.quote:
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaarquote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun,
Ik heb net een note gekregen.
Muiterij?
Teun heeft een punt in de OP.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens heeft ie wel paar punten! Wacht maar even!
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergis je niet, deze tijden lijken meer op de jaren dertig van de vorige eeuw dan menigeen erkent. (<- een punt). Het wegzetten van een hele bevolkingsgroep alleen om het geloof dat ze aanhangen kan enorme consequenties hebben. (<- wederom een punt) En daarbij erkende de NSDAP het judaïsme nog als geloof, waar de PVV dat niet doet met de islam. (<- wederom een punt) Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in. (<- tenslotte weer een correct toegepast punt)
Jajaja je lult het mooi maar heb je nu alle linkjes weggehaald?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.
Ik kan de mijne inzien, zie ik net.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Meh... niet zo tof als een ronde 10. Maar goed, één meer dan Cc.
Nee, ik denk dat Hidi die link wel als eerste gepost heeft, maar die kon ik zo snel niet vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
AH! DUS HET WAS DISANA!
Ik WIST het! Eerst een beetje zielig zitten doen van "ik ben ziek" maar ondertussen hier oorlogen voorbereiden!
Too soon?
Flauw Teun ...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaar
Huh, wa ......quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.
Ja, of een uitkering. Die ik niet krijg. Dementor, lezen we mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaar
Nee, dat was niet de intentje. Godverdomme, stelletje miereneukers, ik ben de hele avond nog niet vals geweestquote:
Hey, Dementor zegt hetzelfde over zijn eigen zus als over jou. Dat zegt wel wat over de liefde tussen jullie hè! Dat is bijna bloedverwantschap!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, of een uitkering. Die ik niet krijg. Dementor, lezen we mee?
Dan snap je het nog niet Remlof. Juist omdat we ingebed zijn in de EU worden we een fascistische politiestaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in.
Dat word het wel es tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de intentje. Godverdomme, stelletje miereneukers, ik ben de hele avond nog niet vals geweest
Fixd dat for ya.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, Dementor zegt hetzelfde over zijn eigen zus als over jou. Dat zegt wel wat over Dementor
Zie mij eerdere quote van jou.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
O jee, nu krijgen we de man des huizes, Juud, op ons dak!quote:
Neeeheee, ga nu eens terug naar het begin van de EGKS, waarom is die opgericht?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap je het nog niet Remlof. Juist omdat we ingebed zijn in de EU worden we een fascistische politiestaat.
Ik zeg al vanaf het begin van de EU, nu heeft Adolf alsnog zijn derde rijk.![]()
Wel opletten hè Remlof!!!
Ben het ook zat ...quote:
Napoleon, dat weet toch iedereenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Neeeheee, ga nu eens terug naar het begin van de EGKS, waarom is die opgericht?
Juist
Heej, heej Remlof let je op, zelfs Coos is het niet met je eens, heej , heej, let je op !quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap je het nog niet Remlof. Juist omdat we ingebed zijn in de EU worden we een fascistische politiestaat.
Ik zeg al vanaf het begin van de EU, nu heeft Adolf alsnog zijn derde rijk.![]()
Wel opletten hè Remlof!!!
Dat was ik! Ik kan straks prima knorren in mijn bruine pyjama!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet trouwens niet WIE Remlof in die politiekmodus heeft geschoven, maar: vriendelijk bedankt
die link staat er maar 1 keer, en Disana had hem gepost omdat HiDi niet meer precies wist hoe zijn eigen stream heten ( we geven het bier maar de schuld)quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Hidi die link wel als eerste gepost heeft, maar die kon ik zo snel niet vinden
dus die link staat misschien wel meerdere keren in dat topic,
maar dat mogen de mods uitzoeken
Hij kon op zijn telefoon niet makkelijk bij zijn online rotzooi. Als hij zijn laptop had gehad was het makkelijker maar hij moest aanklooien met 2 telefoons.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die link staat er maar 1 keer, en Disana had hem gepost omdat HiDi niet meer precies wist hoe zijn eigen stream heten ( we geven het bier maar de schuld)
ow...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die link staat er maar 1 keer, en Disana had hem gepost omdat HiDi niet meer precies wist hoe zijn eigen stream heten ( we geven het bier maar de schuld)
Het gaat toch ook helemaal nergens over, iedereen die daar zat wist dat die mobiel van Heidi aan het streamen was.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kon op zijn telefoon niet makkelijk bij zijn online rotzooi. Als hij zijn laptop had gehad was het makkelijker maar hij moest aanklooien met 2 telefoons.
oke maar maakt eigenlijk niet uit wie de link had gepost, ook ik had dat kunnen doen, laten we blij wezen dat PBquote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kon op zijn telefoon niet makkelijk bij zijn online rotzooi. Als hij zijn laptop had gehad was het makkelijker maar hij moest aanklooien met 2 telefoons.
Ja helaas hebben die pvda-ers allemaal een 'wij willen zo graag regeren waas' voor de ogen dat het echte gevaar niet doordringt. Daarom ook hebben die pvda-ers in hun regeerperiodes van de afgelopen decennia ingestend, nee voorop gelopen, met het invoeren van allerlei maatregelen om de burger te beknotten in zijn vrijheid. Dankzij de pvda ligt onze privcay nu op straat en worden de mensen van de wieg tot het graf gemonitoord door de overheidquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Neeeheee, ga nu eens terug naar het begin van de EGKS, waarom is die opgericht?
Juist
Scanman had zich doodverveelt, ik heb geen tieten gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar maakt eigenlijk niet uit wie de link had gepost, ook ik had dat kunnen doen, laten we blij wezen dat PBniet wist van de stream, want anders stonden er alleen maar caps van jullie
Gaan we serieus weer opnieuw die discussie voeren?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
Het gaat toch ook helemaal nergens over, iedereen die daar zat wist dat die mobiel van Heidi aan het streamen was.
Slaap lekker Ccquote:Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan we serieus weer opnieuw die discussie voeren?
Bedtijd.
Die klote kardinaalquote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet trouwens niet WIE Remlof in die politiekmodus heeft geschoven, maar: vriendelijk bedankt
Stel je niet aan, aan de PvdA hebben we onze welvaartsstaat te danken. Het is de VVD die wil dat alles traceerbaar is, al is het maar door commerciële ondernemingen, waarvan de regering dan als ze dat willen weer de data kunnen opvragen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja helaas hebben die pvda-ers allemaal een 'wij willen zo graag regeren waas' voor de ogen dat het echte gevaar niet doordringt. Daarom ook hebben die pvda-ers in hun regeerperiodes van de afgelopen decennia ingestend, nee voorop gelopen, met het invoeren van allerlei maatregelen om de burger te beknotten in zijn vrijheid. Dankzij de pvda ligt onze privcay nu op straat en worden de mensen van de wieg tot het graf gemonitoord door de overheid
naar he als je dan zo ver weg zit, maar is gelukkig maar een duimquote:Op maandag 10 januari 2011 23:45 schreef spuitje het volgende:
Pfff, nou gaat lekker.........het jaar is al 10 dagen jong en jongste zat voor de tweede keer op de EH. Eerste keer voor oudste zoon, deze keer voor zich zelf. Stoeipartijtje met haar vriendje heeft haar ws een botbreuk bij duim opgeleverd. Ze zit in het gips en mag zich over een week weer melden in het UMCG. Hele avond zitten sms-en met haar maar ze kan nog lachen. Ik vind het allemaal wat minder eigenlijk, wat een gedoe!
quote:
Relmofquote:
En die lampies van de pvda hebben er volmondig, om op het pluche te blijven, mee ingestemd.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet aan, aan de PvdA hebben we onze welvaartsstaat te danken. Het is de VVD die wil dat alles traceerbaar is, al is het maar door commerciële ondernemingen, waarvan de regering dan als ze dat willen weer de data kunnen opvragen.
toch heb jij wel af en toe leuke ingeveningen hequote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch heb jij wel af en toe leuke ingeveningen hesorry Remlof
Ik denk dat Ian hier de relmof is!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een raar woord dat ingeveningen, ingeving moest het wezen.![]()
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Ian hier de relmof is!
Ze heeft een heel lief vriendje en een leuke "schoonmoeder", dat komt allemaal wel goed dus. Maar jee, 2 keer binnen 10 dagen op de EH, zouden ze daar ook abonnementen hebben?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
naar he als je dan zo ver weg zit, maar is gelukkig maar een duim
Héééé we zitten hier te rellen hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze heeft een heel lief vriendje en een leuke "schoonmoeder", dat komt allemaal wel goed dus. Maar jee, 2 keer binnen 10 dagen op de EH, zouden ze daar ook abonnementen hebben?
Ik heb een platinum cardquote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze heeft een heel lief vriendje en een leuke "schoonmoeder", dat komt allemaal wel goed dus. Maar jee, 2 keer binnen 10 dagen op de EH, zouden ze daar ook abonnementen hebben?
Oh jij was hetquote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stuur de foto's van meets altijd alleen door naar de mensen die erbij waren. Met de melding dat ze niet doorgestuurd mogen worden. Het spijt mij dat daar ook foto's van CarO bij waren.
De stream, ik was geen fan, en heb zodra ik die telefoon zag kreeg ik te horen dat het gewoon voor een filmpje was. Ok. Daarna besefte ik dat het toch echt streams waren maar toen dacht ik ach boeit ook niet, ik heb een fobo, mensen weten toch wel hoe ik eruit ziet etc. Dat het opgenomen was vond ik wel jammer.
Duimen dan maar !quote:Op maandag 10 januari 2011 23:45 schreef spuitje het volgende:
Pfff, nou gaat lekker.........het jaar is al 10 dagen jong en jongste zat voor de tweede keer op de EH. Eerste keer voor oudste zoon, deze keer voor zich zelf. Stoeipartijtje met haar vriendje heeft haar ws een botbreuk bij duim opgeleverd. Ze zit in het gips en mag zich over een week weer melden in het UMCG. Hele avond zitten sms-en met haar maar ze kan nog lachen. Ik vind het allemaal wat minder eigenlijk, wat een gedoe!
In Scheveningen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een raar woord dat ingeveningen, ingeving moest het wezen.![]()
Da's mooi, want de volgende keer moet je dokken voor de streams.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
wens jullie nog veel rel plezier en voor straks slaap lekker, ondanks alles heb ik weer genoten van jullie vanavond.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's mooi, want de volgende keer moet je dokken voor de streams.
En dan gewoon op een willekeurige tafel in een compleet andere kroeg richten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's mooi, want de volgende keer moet je dokken voor de streams.
Oh ohquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit allemaal één grote viral is voor Bobs nieuwe RLS: "Oh Oh CarO"_!_!_!_!_!
Nee, gewoon de hele avond één stream op mijn steeds meer uitlopende porum terwijl ik op commando rozen doorbijt, motorisch gestoord achter geld aanduik en door een gammahek val.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan gewoon op een willekeurige tafel in een compleet andere kroeg richten.
En hun maar speculeren wie wie is.
Mijn geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, gewoon de hele avond één stream op mijn steeds meer uitlopende porum terwijl ik op commando rozen doorbijt, motorisch gestoord achter geld aanduik en door een gammahek val.
Ja, jouw 20 euro kreeg ik niet te pakken maar die peuken en 2 euro heb ik mooi hier liggen, bitch! Nu jij weer! MUHAHAHAHAHA!quote:
Welneequote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm te leuk om te latenDenk je dat ik er gezeik mee krijg?
Hey, ik gooide alleen mijn EIGEN bier over mensen heenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Verder waardeer ik het enorm dat jij de rol van motorisch gestoord van mij hebt overgenomen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het helpt niet als ik zeg dat Mera's aansteker al leeg is he?
Nou dat is een schande !!!! Hoe durf jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het helpt niet als ik zeg dat Mera's aansteker al leeg is he?
The invisible womanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit allemaal één grote viral is voor Bobs nieuwe RLS: "Oh Oh CarO"_!_!_!_!_!
Doe maar Bob, een hele tritsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dan moet ik je toch een note geven Liesje
Per PM kan een hoop, maar ik heb nog nooit achterlangs een foto van iemand te zien gekregen die dat niet wilde. Dat zegt natuurlijk niet dat het nooit gebeurt, maar volgens mij is men daar wel redelijk netjes in hier.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het is niet voor niets he, dat ik daar niet bij was, dus ik had al zo'n vermoeden dat ik er niet op stond.
Feit is wel dat er foto's gemaakt zijn en ik foto's van mezelf in de PM had. Nu zullen die niet in de SC gepost worden, tenzij Remlof zich vergist natuurlijk, kan gebeuren, natuurlijk.
Maar per PM kan er ook een hoop. En daar pas ik voor.
En ja, dan maar een zeikerd, maar ik zie ook nooit een foto van jou, Laysa durft niet eens een foto van haar woonkamer te posten, dus is het niet raar dat ik niet wil dat ik herkenbaar ongevraagd op internet sta.
Ik zit er niet mee, maar ik wist ook niet dat het filmpje zo terug te kijken zou zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:32 schreef Marrije het volgende:
Cc, je wist toch wel dat er gecapt zou worden nav de stream. Of is het dat je niet wist dat de stream is opgenomen. Dat laatste wist ik ook niet, is geen vanzelfsprekendheid voor mij.
Heb ik een baan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Blijf even in de buurt, gij. Ik heb goed nieuws voor je.
Zie, en dáárom deed ik wat meer moeite voor die post dan normaal.quote:
Ja, lekker bloggen. Ik dacht dat Facebook de uitkomst was maar dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie, en dáárom deed ik wat meer moeite voor die post dan normaal.
Ik zou meer moeten gaan bloggen, crowdpleaser ik.
Nou bijna.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, Dementor zegt hetzelfde over zijn eigen zus als over jou. Dat zegt wel wat over de liefde tussen jullie hè! Dat is bijna bloedverwantschap!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, lekker bloggen. Ik dacht dat Facebook de uitkomst was maar dat is het ook niet.
Zal internet ook uit zijn? Dat hele sociale media JEDOE hè, dat is me wat!
Zo had ik iemand best hoog zitten. Heel hoog zelfs. Allejezus goede baan, serieuze slimme man en toen zag ik zijn Twittert. Alwaar hij virtuele sneeuwballen ging gooien op z'n vrouw en volgers. Nou, toen las ik dat hij echt elk kopje koffie meldt, bij elk tankstation logt hij in en meldt later hoe de koffie was en z'n bifi worstje.
*boem*
Over!
Maar hele slimme mensen met een goede baan, die moeten toch slimme dingen doen. Die gaan toch geen koffie melden.quote:#youandyou-"Oeh, vandaag 2 stappen richting de bank gedaan. Ben kapOt!"
Heel Afrika één bifi, gierige shit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:27 schreef Noek het volgende:
En hij mag best koffie drinken en een bifi worstje eten. Dat is het probleem niet. Ik gun heel Afrika een bifi. /groot hart
Ja, dat doet dat kreng wel dus. Gelukkig heb ik het ding voor mijn spelletjes en wat leeswerk.quote:
Nee, het is juist een domme arrogantie. Dat je ervan uitgaat dat iedereen wil weten waar jij in en uitlogt. God, stalken was nog nooit zo makkelijk als nu. Je blijft gewoon op Twitter hangen of Facebook. Hoe heet dat nou ook alweer. Foursquare ofzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wel, het "hij is zo gewoon gebleven" moet wel intact blijven natuurlijk.
Want we weten allemaal dat juist gewone mensen dingen als facebook en twitter gebruiken, toch? TOCH!?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk wel, het "hij is zo gewoon gebleven" moet wel intact blijven natuurlijk.
Een grapje hoop ik?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want we weten allemaal dat juist gewone mensen dingen als facebook en twitter gebruiken, toch? TOCH!?
[ afbeelding ]
Ik had het over mijn telefoon maar de iPad vind ik alleen prettig tikken met een toetsenbordje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:30 schreef Dementor het volgende:
Sinds Cc een iPad heeft maakt zij ook wel eens spelfouten in haar posts.
Dan weet je ook direct dat ze weer met dat ding in de weer is.
Ja of WoWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want we weten allemaal dat juist gewone mensen dingen als facebook en twitter gebruiken, toch? TOCH!?
[ afbeelding ]
Nou ja, het is geen hakenkruis!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:32 schreef Noek het volgende:
maar de iPad vind ik alleen prettig tikken met een toetsenbordje.
Zo eerlijk gezegd he vind ik de iPad te zwaar om zo vast te houden maar op schoot zou dan wel weer lukken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik had het over mijn telefoon maar de iPad vind ik alleen prettig tikken met een toetsenbordje.
Het kost me moeite en 2 stappen naar de bank vind ik al heel wat dus laat maar.
Stop that!quote:
Oee wat gaaaf!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn nieuws voor Noeksel, Gert en Cc! (denk ik, ik hou niet meer bij wie er hier met een iTyfusding rondparadeert)
[ afbeelding ]
Omdat "weten wanneer je moet ophouden" niet bestaat in het Amerikaanse business model, komt MATTEL met een serie "Angry Birds" spelletjes later dit jaar!Een 15 dollar kostende plastic speelset genaamd "Angry Birds: Knock on Wood" waarin spelers varkens moeten zien te raken door kwade plastic vogels uit een katapult te schieten.
[ afbeelding ]
Volgens de betrouwbare (maar wel gewoon dubieuze) bron komt er ook nog een kaartspel op basis van dit gewéééldige formatje! iGenieten, zonder iTyfusding!
[ afbeelding ]
Nee, de gesprekken die ze allang hadden gevoerd met de huisarts, moesten weer worden gevoerd. Mèn, voor de vader is dat zo verschrikkelijk. Denk je eindelijk klaar te zijn, je bent er ook klaar voor, wil echt niet meer. En dan moet je nog een paar dagen lijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:08 schreef Marrije het volgende:
Slik. Zeker ook geen kwestie van ff snel een handtekening zetten in bijzijn van notaris oid? Als dat maar geen weken gaat duren. Wat erg zeg.
Allemachtig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:05 schreef Copycat het volgende:
Waar hier gisteren over is gesproken, is dus harde realiteit gebleken. Misverstand over de status van de procedure. De familie in de veronderstelling, gezien alle lange voorgesprekken, dat de gehele procedure was doorlopen, afscheid genomen, komt de huisarts met de mededeling dat de i's nog punten behoeven.
Vooral voor de schoonvader een ware living hell. Letterlijke uitstel van executie, zoals mijn vriendin dat noemde. Ik kan me amper voorstellen hoe zwaar die wissel is die dit bureaucratische geharrewar op je trekt.
Bizar, pijnlijk en heel erg sneu.
Doet u mij maar een week of twee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:13 schreef remlof het volgende:
Damn Cc, dat is kut. Ging gelukkig bij m'n pa wat sneller, maar dat was dan ook in een verpleegtehuis, daar zijn ze er op ingesteld denk ik. Eerste wat ze vragen als je daar binnenkomt is ook ongeveer hoelang de behandeling gerekt moet gaan worden...
Dat is ook zo, we hebben nu al weer tien jaar christenen in de regering en die vinden dat die beslissing bij een fictief opperwezen ligt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doet u mij maar een week of twee.
Dat lijkt me zo onwerkelijk overkomen, dat je zelf kunt bepalen of je gaat of niet.
Maar waar zit die vertraging hem vaak in, gaat het dan om het indekken van een arts?
Het lijkt wel alsof ze er tegenwoordig moeilijker over doen dan zeg 15 jaar geleden.
En die gesprekken in het ziekenhuis die over moesten, dat moet nu met de huisarts omdat die het gaat doen? Dus als het in het zkh was gebeurd dan had het gesprek niet over gemoeten? Dat je zulke gesprekken moet hebben met de gene die het toepast oid? Kan het afscheid straks nog eens over gedaan worden, nou de glans is er dan wel vanaf. Klinkt misschien wat stom, alsof het glans heeft zo'n afscheid, maar zo'n 2e afscheid lijkt me toch weer heel anders worden kwa gevoel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, de gesprekken die ze allang hadden gevoerd met de huisarts, moesten weer worden gevoerd. Mèn, voor de vader is dat zo verschrikkelijk. Denk je eindelijk klaar te zijn, je bent er ook klaar voor, wil echt niet meer. En dan moet je nog een paar dagen lijden.
Volgens mijn vriendin gebeurt het nu morgen of overmorgen.
Oh en: het opnemen, daar had ik idd niet bij stilgestaan.
Ik heb het toen ook 'meegemaakt' alles werd in huis gehaald en getekend en de arts kwam langs zodra diegene er zelf klaar voor was.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook zo, we hebben nu al weer tien jaar christenen in de regering en die vinden dat die beslissing bij een fictief opperwezen ligt.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:
Dat spel!
Is er ook een luxe uitvoering, want deze is mij te cheapo.
Waar wacht je nog op!?quote:The app displays a glowing red gem on a user's iPhone screen for the sole purpose of proving to onlookers one is of the moneyed class. That's all it does.
Ik wacht op mijn iPhone en dan ga ik deze musthave meteen aanschaffen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, helaas.
Maar voor "mensen zoals jij" is er altijd nog de I'm Rich app!
[ afbeelding ]
[..]
Waar wacht je nog op!?
Dat lijkt me wel, wat is nou 999.99 dollar als het gaat om je eigen persoonlijke status (die iedereen moet kunnen zien)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wacht op mijn iPhone en dan ga ik deze musthave meteen aanschaffen.
Dan bende toch verrekte gek, zou mijn moeder zeggen. En Mother knows best.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat lijkt me wel, wat is nou 999.99 dollar als het gaat om je eigen persoonlijke status (die iedereen moet kunnen zien)
Overigens kan ik je met trots mededelen dat de app serieus al door 8 mensen is gekocht
To expensivequote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Maar voor "mensen zoals jij" is er altijd nog de I'm Rich app!
[ afbeelding ]
[..]
Waar wacht je nog op!?
edit: Voor alle "arme mensen" met een Windows Phone is er ook een app gemaakt, maar omdat de wereld weet dat jullie arme sloebers zijn kost die maar 500 dollar. Stelletje paupers.
[ afbeelding ]
Om zo'n zelfde soort faal op een verjaardagskaart heb ik vorige week HEMA gemaild.quote:
Nog niet. Hoop het wel live te horen als het zo late isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Is ONZ RADIO al gegrepen door de BuMaffia?
Ik zit nog te twijfelen of ik het überhaupt aan durf te zeggen. Ik verwacht 50% rickroll, 50% Justin Bieber.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog niet. Hoop het wel live te horen als het zo late is
Wel een rode hè?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik luister Q en ga een van die auto's winnen. Ik weet 't zeker!
Pas maar op...tis gladquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet naar buiten maar het is kutweer.
Laat ik beginnen met een broek aan te trekken.
Op voorwaarde dat er geen gammahekjes in de weg staan. #ikmaakmzelfmaaralvastquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo ver, als ik uitglijd val ik waarschijnlijk naar waar ik toch moet zijn
Jij zit valsig te lachen hè!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:32 schreef Laysa het volgende:
Dat je maar niks breekt bedoelde ik...tis verradelijk...backstabing weer
Waarom de Telegraaf de grootste krant van Nederland is zal voor mij ook altijd een raadsel blijvenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef Jian het volgende:
Succes Boer Zoekt Vrouw is raadsel
Van een onzer verslaggevers
HILVERSUM - "Als ik zou weten waarom dit zoveel kijkers trekt, zou ik waarschijnlijk de meest succesvolle tv-maker aller tijden zijn", stelt Paul Römer, mediadeskundige en medebedenker van Big Brother.
http://www.telegraaf.nl/p(...)raadsel__.html?p=3,2
Omdat Nederland vol zit met Boereklootjesvolk die dit soort bagger vreten ??? Ik gok ook maar wat natuurlijk![]()
't zit hier vast vol met fans
Ik moet zometeen de weg op, dus heb toch maar effe gecheckt. Volgens de anwb is het alleen in delen van het oosten en noorden glad. Dus Nijmegen wel misschien, maar Klundert niet. En de A4 ook niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef Laysa het volgende:
Het zou vals zijn als ik hier neer zet dat het glad is, net nadat jij de deur bent uitgegaan
Om dezelfde reden als waarom Bild de grootste krant van Duitsland is en The Sun de grootste van Engelandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom de Telegraaf de grootste krant van Nederland is zal voor mij ook altijd een raadsel blijven
Hier is het ook enorm glad blijkbaar. Mijn schoonzus belde net dat ik moest uitkijken als ik die kant opkwam. Die wilde in de auto stappen en gleed keihard onderuit en kon door haar handicap niet zelfstandig opstaan. Andere automobilist stopte om haar te helpen en viel ook meteen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet zometeen de weg op, dus heb toch maar effe gecheckt. Volgens de anwb is het alleen in delen van het oosten en noorden glad. Dus Nijmegen wel misschien, maar Klundert niet. En de A4 ook niet.
quote:n de regio zijn 6 zware aanrijdingen gebeurd door gladheid. Op de A270 zijn ter hoogte van Nuenen 10 auto's van de weg gegleden. Een auto is in de sloot terechtgekomen.
Zie ook:
* Extreem weer in Noordoost-Nederland
Er zijn een aantal personen met lichte verwondingen. De politie waarschuwt voor extreme gladheid in Eindhoven, Nuenen, Geldrop en Son. De brandweer is met vijf auto's uitgerukt. De weg is in de richting Eindhoven - Helmond afgesloten.
Een ander ongeluk vond plaats op de Geldropsedijk in Nuenen. Een auto is tegen een lantaarnpaal gereden. De bestuurder is zwaar gewond naar het ziekenhuis in Helmond gebracht. De traumahelikopter was niet meer nodig. Deze weg is eveneens afgesloten.
Ook in Someren is een ongeluk gebeurd op de Dorpsstraat/Keizerweg door de gladheid. Meer meldingen van ongevallen in Geldrop, Son en Breugel, Someren en Heeze-Leende.
Ook in Gelderland is het op lokale wegen plaatselijk glad door bevriezing.
ben er ff stil van.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:05 schreef Copycat het volgende:
Waar hier gisteren over is gesproken, is dus harde realiteit gebleken. Misverstand over de status van de procedure. De familie in de veronderstelling, gezien alle lange voorgesprekken, dat de gehele procedure was doorlopen, afscheid genomen, komt de huisarts met de mededeling dat de i's nog punten behoeven.
Vooral voor de schoonvader een ware living hell. Letterlijke uitstel van executie, zoals mijn vriendin dat noemde. Ik kan me amper voorstellen hoe zwaar die wissel is die dit bureaucratische geharrewar op je trekt.
Bizar, pijnlijk en heel erg sneu.
Ja, ik krijg om de haverklap chills als ik er bij stilsta.quote:
Daar heb ik nu nooit last van.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je boterhamwordt eet, dat voel je je meteen weer ff een jongetje van 8 bij de slager.
En boterhamwerd?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je boterhamwordt eet, dat voel je je meteen weer ff een jongetje van 8 bij de slager.
Hij krijgt anders vaak te horen dat hij zichzelf als Bekende Nederlander mag meetellenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
"Jaloers omdat jullie mij niet zijn"
Hij denkt dat hij wat voorstelt!![]()
Wat een worstje
vind het ook erg oneerlijk, ik ben tegen eutenasie, oh hoe leg ik dat uit. maar is me gevoel, maar dit is toch een nachtmerrie voor zijn dierbaren maar ook voor hemzelf, hij heeft er een punt achter gezet en zich er helemaal op voorbereid. bah nu ik het zo zit te tikken de kippenvel, wat triest voor hun allemaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik krijg om de haverklap chills als ik er bij stilsta.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij krijgt anders vaak te horen dat hij zichzelf als Bekende Nederlander mag meetellen
Ja, de privé toyboyband van Geer en Goorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, zeg nou zelf, heeft het joch geen boy band koppie?
Je bent tegen euthanasie maar bij je moeder was het wel ok?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het ook erg oneerlijk, ik ben tegen eutenasie, oh hoe leg ik dat uit. maar is me gevoel, maar dit is toch een nachtmerrie voor zijn dierbaren maar ook voor hemzelf, hij heeft er een punt achter gezet en zich er helemaal op voorbereid. bah nu ik het zo zit te tikken de kippenvel, wat triest voor hun allemaal.
Maar iets snap ik niet, mijn moeder lag op sterven, en de dorpsdokter kwam gewoon om de haverklap langs, die overlegde met ons en vertelde dat er een manier was om *sneller* te gaan, wij hebben ( nou ja me broer en zus) mee ingestemd, binnen 10 minuten was hij terug met een soort druppels die wij in haar mond , tegen de binnen kant van haar wang moesten druppelen om de zoveel uur.Niks tekenen, werd gewoon aan ons gegeven.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, de privé toyboyband van Geer en Goor
Sabbeltje voor een krabbeltje
dat zou wel kunnen, dat je tegen bent maar als mensen het zelf willen dat je het dan niet tegenhoudt omdat je de wens van de ander niet wilt verstorenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent tegen euthanasie maar bij je moeder was het wel ok?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb daar zelfs allang gepost!
quote:Misschien denk je van deze jongen heb ik ergens eerder gezien of komt me bekend voor. Dat kan, ik maak remixen en zet deze op youtube en deze remixen worden nog wel eens gedraaid op de radio of soms wel eens op de tv.
Ik vind het zo mooi dat hij denkt dat iemand hem gaat herkennen met zijn 13 in een dozijn paupermelkmuilquote:
In eerste instantie vond ik het schattig, tot die durex tevoorschijn kwam, toen moest ik lachen. Nu neig ik een beetje naar 'oh gossie'.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat hij denkt dat iemand hem gaat herkennen met zijn 13 in een dozijn paupermelkmuil
Jij zou toch die 11e gaan scoren? Ik loop uit hoor!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef Copycat het volgende:
En dan ga ik nu huilen over mijn tiende note. Hoe vind ik ooit nog een baan????
hij heeft wel zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat hij denkt dat iemand hem gaat herkennen met zijn 13 in een dozijn paupermelkmuil
Het is ook wel schattig, hij dénkt waarschijnlijk echt dat hij heel wat isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef mootie het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik het schattig, tot die durex tevoorschijn kwam, toen moest ik lachen. Nu neig ik een beetje naar 'oh gossie'.
palingsnol....wat valt daar nu op te R&renquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Bitch, jij geeft ook nooit respect op mijn foto's!
Nou, de pittige kiekjes met de palingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
palingsnol....wat valt daar nu op te R&ren
ohw je bedoelt die van uit het keldertjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, de pittige kiekjes met de palingen
nee ook niet, maar ik heb de beslissing aan me broer en zus over gelaten, misschien laf, misschien niet eerlijk, mijn broer en zus hadden een heel goed kontakt met mijn moeder, ik had mijn moeder 8 jaar niet gezien ( ja 1 keer in het ziekenhuis maar toen kon ze niet meer praten) en had geen ruzie hoor met haar, maar soms loopt het anders in je leven en moet je toch voor *zelfbehoud* kiezen, dus heb ook die beslissing aan hun over gelaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent tegen euthanasie maar bij je moeder was het wel ok?
What happened in het keldertje, stays in het keldertje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ohw je bedoelt die van uit het keldertje
Ik ga later vandaag wel weer even bijdehand doen in R&P of een user voor loser uitschelden. Desnoods zeg ik tegen Danny dat ik mijn Gert nog van 'm af zou trappen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij zou toch die 11e gaan scoren? Ik loop uit hoor!
Hup, gauw checken en dan huilen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik gok overigens dat ik zojuist note nummer 12 heb gescoord.
Ik wil je wel een een DM sturen, posten, en je bent meteen klaar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga later vandaag wel weer even bijdehand doen in R&P of een user voor loser uitschelden. Desnoods zeg ik tegen Danny dat ik mijn Gert nog van 'm af zou trappen.
Of tegen yvonne dat altruïsme in haar zuiverste vorm niet bestaat.
Of ik gooi gewoon die foto's van jou en Bob op de Ierse plee online. Kan ook nog. Maar dat levert me wellicht een perm ban op. Is weer teveel van het goede.
In zijn profiel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Ik kan nie vinden nie!
[ afbeelding ]
Ow maar Heksie je hoeft het niet uit te leggen met zoveel persoonlijke informatie hoor, het is ieder voor zichquote:
Is dat alles? Kan zijn naam op het forum niet rood ofzo?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/porsche1
Zie je een streep door z'n naam?
Nou nee, thanks maar om hier nu te gaan bitchen over bzv terwijl er een topic verderop een bejaarde man met een papegaai gevolgd wordt, is een beetje misplaatst ofzo, kweenie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef Jian het volgende:
Succes Boer Zoekt Vrouw is raadsel
Van een onzer verslaggevers
HILVERSUM - "Als ik zou weten waarom dit zoveel kijkers trekt, zou ik waarschijnlijk de meest succesvolle tv-maker aller tijden zijn", stelt Paul Römer, mediadeskundige en medebedenker van Big Brother.
http://www.telegraaf.nl/p(...)raadsel__.html?p=3,2
Omdat Nederland vol zit met Boereklootjesvolk die dit soort bagger vreten ??? Ik gok ook maar wat natuurlijk![]()
't zit hier vast vol met fans
ach Mera vond het niet erg maar dan snap je teminste wat ik bedoel, vertel ook niet alles hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow maar Heksie je hoeft het niet uit te leggen met zoveel persoonlijke informatie hoor, het is ieder voor zichIk vroeg me alleen af of je iemand die je liefhebt wel snel uit zijn/haar lijden zou willen verlossen en een ander niet.
In 't vervolg zullen we je bij iedere ban een DM sturen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is dat alles? Kan zijn naam op het forum niet rood ofzo?
Dat is ook. Je blijft met de hapjes rondgaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook nogal een karwei om iedereen thuis uit te nodigen natuurlijk.
Bovendien heb je kans dat mensen foto's gaan maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook. Je blijft met de hapjes rondgaan.
Nee hoor, dat is wel duidelijk nu. Ik vind het ook wel verhelderend allemaal. Kaf koren klaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien heb je kans dat mensen foto's gaan maken.
Too soon?
En ondertussen heb ik alle foto's en fimpjes gemist! Volgende meet in Eindhoven, dan durf ik misschien welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wel duidelijk nu. Ik vind het ook wel verhelderend allemaal. Kaf koren klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |