Waarom dan ?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun,
Ik heb net een note gekregen.
Muiterij?
Kut, nou zit ik weer te knikkebollenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergis je niet, deze tijden lijken meer op de jaren dertig van de vorige eeuw dan menigeen erkent. Het wegzetten van een hele bevolkingsgroep alleen om het geloof dat ze aanhangen kan enorme consequenties hebben. En daarbij erkende de NSDAP het judaïsme nog als geloof, waar de PVV dat niet doet met de islam. Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in.
Ja zo gaat het..quote:
Meh... niet zo tof als een ronde 10. Maar goed, één meer dan Cc.quote:Je hebt 11 notes gekregen van onze moderators.
Ergens heeft ie wel paar punten! Wacht maar even!quote:
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.quote:
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaarquote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey Teun,
Ik heb net een note gekregen.
Muiterij?
Teun heeft een punt in de OP.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ergens heeft ie wel paar punten! Wacht maar even!
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergis je niet, deze tijden lijken meer op de jaren dertig van de vorige eeuw dan menigeen erkent. (<- een punt). Het wegzetten van een hele bevolkingsgroep alleen om het geloof dat ze aanhangen kan enorme consequenties hebben. (<- wederom een punt) En daarbij erkende de NSDAP het judaïsme nog als geloof, waar de PVV dat niet doet met de islam. (<- wederom een punt) Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in. (<- tenslotte weer een correct toegepast punt)
Jajaja je lult het mooi maar heb je nu alle linkjes weggehaald?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.
Ik kan de mijne inzien, zie ik net.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Meh... niet zo tof als een ronde 10. Maar goed, één meer dan Cc.
Nee, ik denk dat Hidi die link wel als eerste gepost heeft, maar die kon ik zo snel niet vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
AH! DUS HET WAS DISANA!
Ik WIST het! Eerst een beetje zielig zitten doen van "ik ben ziek" maar ondertussen hier oorlogen voorbereiden!
Too soon?
Flauw Teun ...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaar
Huh, wa ......quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zou je iets meer wakker moeten zijn om de huidige maatschappelijke problemen te onderkennen.
Ja, of een uitkering. Die ik niet krijg. Dementor, lezen we mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu nog een baan, dan is dat ook weer klaar
Nee, dat was niet de intentje. Godverdomme, stelletje miereneukers, ik ben de hele avond nog niet vals geweestquote:
Hey, Dementor zegt hetzelfde over zijn eigen zus als over jou. Dat zegt wel wat over de liefde tussen jullie hè! Dat is bijna bloedverwantschap!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, of een uitkering. Die ik niet krijg. Dementor, lezen we mee?
Dan snap je het nog niet Remlof. Juist omdat we ingebed zijn in de EU worden we een fascistische politiestaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in.
Dat word het wel es tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat was niet de intentje. Godverdomme, stelletje miereneukers, ik ben de hele avond nog niet vals geweest
Fixd dat for ya.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, Dementor zegt hetzelfde over zijn eigen zus als over jou. Dat zegt wel wat over Dementor
Zie mij eerdere quote van jou.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
O jee, nu krijgen we de man des huizes, Juud, op ons dak!quote:
Neeeheee, ga nu eens terug naar het begin van de EGKS, waarom is die opgericht?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap je het nog niet Remlof. Juist omdat we ingebed zijn in de EU worden we een fascistische politiestaat.
Ik zeg al vanaf het begin van de EU, nu heeft Adolf alsnog zijn derde rijk.![]()
Wel opletten hè Remlof!!!
Ben het ook zat ...quote:
Napoleon, dat weet toch iedereenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Neeeheee, ga nu eens terug naar het begin van de EGKS, waarom is die opgericht?
Juist
Heej, heej Remlof let je op, zelfs Coos is het niet met je eens, heej , heej, let je op !quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan snap je het nog niet Remlof. Juist omdat we ingebed zijn in de EU worden we een fascistische politiestaat.
Ik zeg al vanaf het begin van de EU, nu heeft Adolf alsnog zijn derde rijk.![]()
Wel opletten hè Remlof!!!
Dat was ik! Ik kan straks prima knorren in mijn bruine pyjama!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet trouwens niet WIE Remlof in die politiekmodus heeft geschoven, maar: vriendelijk bedankt
die link staat er maar 1 keer, en Disana had hem gepost omdat HiDi niet meer precies wist hoe zijn eigen stream heten ( we geven het bier maar de schuld)quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Hidi die link wel als eerste gepost heeft, maar die kon ik zo snel niet vinden
dus die link staat misschien wel meerdere keren in dat topic,
maar dat mogen de mods uitzoeken
Hij kon op zijn telefoon niet makkelijk bij zijn online rotzooi. Als hij zijn laptop had gehad was het makkelijker maar hij moest aanklooien met 2 telefoons.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die link staat er maar 1 keer, en Disana had hem gepost omdat HiDi niet meer precies wist hoe zijn eigen stream heten ( we geven het bier maar de schuld)
ow...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die link staat er maar 1 keer, en Disana had hem gepost omdat HiDi niet meer precies wist hoe zijn eigen stream heten ( we geven het bier maar de schuld)
Het gaat toch ook helemaal nergens over, iedereen die daar zat wist dat die mobiel van Heidi aan het streamen was.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kon op zijn telefoon niet makkelijk bij zijn online rotzooi. Als hij zijn laptop had gehad was het makkelijker maar hij moest aanklooien met 2 telefoons.
oke maar maakt eigenlijk niet uit wie de link had gepost, ook ik had dat kunnen doen, laten we blij wezen dat PBquote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kon op zijn telefoon niet makkelijk bij zijn online rotzooi. Als hij zijn laptop had gehad was het makkelijker maar hij moest aanklooien met 2 telefoons.
Ja helaas hebben die pvda-ers allemaal een 'wij willen zo graag regeren waas' voor de ogen dat het echte gevaar niet doordringt. Daarom ook hebben die pvda-ers in hun regeerperiodes van de afgelopen decennia ingestend, nee voorop gelopen, met het invoeren van allerlei maatregelen om de burger te beknotten in zijn vrijheid. Dankzij de pvda ligt onze privcay nu op straat en worden de mensen van de wieg tot het graf gemonitoord door de overheidquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Neeeheee, ga nu eens terug naar het begin van de EGKS, waarom is die opgericht?
Juist
Scanman had zich doodverveelt, ik heb geen tieten gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar maakt eigenlijk niet uit wie de link had gepost, ook ik had dat kunnen doen, laten we blij wezen dat PBniet wist van de stream, want anders stonden er alleen maar caps van jullie
Gaan we serieus weer opnieuw die discussie voeren?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef remlof het volgende:
Het gaat toch ook helemaal nergens over, iedereen die daar zat wist dat die mobiel van Heidi aan het streamen was.
Slaap lekker Ccquote:Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan we serieus weer opnieuw die discussie voeren?
Bedtijd.
Die klote kardinaalquote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet trouwens niet WIE Remlof in die politiekmodus heeft geschoven, maar: vriendelijk bedankt
Stel je niet aan, aan de PvdA hebben we onze welvaartsstaat te danken. Het is de VVD die wil dat alles traceerbaar is, al is het maar door commerciële ondernemingen, waarvan de regering dan als ze dat willen weer de data kunnen opvragen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja helaas hebben die pvda-ers allemaal een 'wij willen zo graag regeren waas' voor de ogen dat het echte gevaar niet doordringt. Daarom ook hebben die pvda-ers in hun regeerperiodes van de afgelopen decennia ingestend, nee voorop gelopen, met het invoeren van allerlei maatregelen om de burger te beknotten in zijn vrijheid. Dankzij de pvda ligt onze privcay nu op straat en worden de mensen van de wieg tot het graf gemonitoord door de overheid
naar he als je dan zo ver weg zit, maar is gelukkig maar een duimquote:Op maandag 10 januari 2011 23:45 schreef spuitje het volgende:
Pfff, nou gaat lekker.........het jaar is al 10 dagen jong en jongste zat voor de tweede keer op de EH. Eerste keer voor oudste zoon, deze keer voor zich zelf. Stoeipartijtje met haar vriendje heeft haar ws een botbreuk bij duim opgeleverd. Ze zit in het gips en mag zich over een week weer melden in het UMCG. Hele avond zitten sms-en met haar maar ze kan nog lachen. Ik vind het allemaal wat minder eigenlijk, wat een gedoe!
quote:
Relmofquote:
En die lampies van de pvda hebben er volmondig, om op het pluche te blijven, mee ingestemd.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je niet aan, aan de PvdA hebben we onze welvaartsstaat te danken. Het is de VVD die wil dat alles traceerbaar is, al is het maar door commerciële ondernemingen, waarvan de regering dan als ze dat willen weer de data kunnen opvragen.
toch heb jij wel af en toe leuke ingeveningen hequote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch heb jij wel af en toe leuke ingeveningen hesorry Remlof
Ik denk dat Ian hier de relmof is!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een raar woord dat ingeveningen, ingeving moest het wezen.![]()
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Ian hier de relmof is!
Ze heeft een heel lief vriendje en een leuke "schoonmoeder", dat komt allemaal wel goed dus. Maar jee, 2 keer binnen 10 dagen op de EH, zouden ze daar ook abonnementen hebben?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
naar he als je dan zo ver weg zit, maar is gelukkig maar een duim
Héééé we zitten hier te rellen hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze heeft een heel lief vriendje en een leuke "schoonmoeder", dat komt allemaal wel goed dus. Maar jee, 2 keer binnen 10 dagen op de EH, zouden ze daar ook abonnementen hebben?
Ik heb een platinum cardquote:Op maandag 10 januari 2011 23:52 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze heeft een heel lief vriendje en een leuke "schoonmoeder", dat komt allemaal wel goed dus. Maar jee, 2 keer binnen 10 dagen op de EH, zouden ze daar ook abonnementen hebben?
Oh jij was hetquote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik stuur de foto's van meets altijd alleen door naar de mensen die erbij waren. Met de melding dat ze niet doorgestuurd mogen worden. Het spijt mij dat daar ook foto's van CarO bij waren.
De stream, ik was geen fan, en heb zodra ik die telefoon zag kreeg ik te horen dat het gewoon voor een filmpje was. Ok. Daarna besefte ik dat het toch echt streams waren maar toen dacht ik ach boeit ook niet, ik heb een fobo, mensen weten toch wel hoe ik eruit ziet etc. Dat het opgenomen was vond ik wel jammer.
Duimen dan maar !quote:Op maandag 10 januari 2011 23:45 schreef spuitje het volgende:
Pfff, nou gaat lekker.........het jaar is al 10 dagen jong en jongste zat voor de tweede keer op de EH. Eerste keer voor oudste zoon, deze keer voor zich zelf. Stoeipartijtje met haar vriendje heeft haar ws een botbreuk bij duim opgeleverd. Ze zit in het gips en mag zich over een week weer melden in het UMCG. Hele avond zitten sms-en met haar maar ze kan nog lachen. Ik vind het allemaal wat minder eigenlijk, wat een gedoe!
In Scheveningen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een raar woord dat ingeveningen, ingeving moest het wezen.![]()
Da's mooi, want de volgende keer moet je dokken voor de streams.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
wens jullie nog veel rel plezier en voor straks slaap lekker, ondanks alles heb ik weer genoten van jullie vanavond.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's mooi, want de volgende keer moet je dokken voor de streams.
En dan gewoon op een willekeurige tafel in een compleet andere kroeg richten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's mooi, want de volgende keer moet je dokken voor de streams.
Oh ohquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit allemaal één grote viral is voor Bobs nieuwe RLS: "Oh Oh CarO"_!_!_!_!_!
Nee, gewoon de hele avond één stream op mijn steeds meer uitlopende porum terwijl ik op commando rozen doorbijt, motorisch gestoord achter geld aanduik en door een gammahek val.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan gewoon op een willekeurige tafel in een compleet andere kroeg richten.
En hun maar speculeren wie wie is.
Mijn geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, gewoon de hele avond één stream op mijn steeds meer uitlopende porum terwijl ik op commando rozen doorbijt, motorisch gestoord achter geld aanduik en door een gammahek val.
Ja, jouw 20 euro kreeg ik niet te pakken maar die peuken en 2 euro heb ik mooi hier liggen, bitch! Nu jij weer! MUHAHAHAHAHA!quote:
Welneequote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond 'm te leuk om te latenDenk je dat ik er gezeik mee krijg?
Hey, ik gooide alleen mijn EIGEN bier over mensen heenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
Verder waardeer ik het enorm dat jij de rol van motorisch gestoord van mij hebt overgenomen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het helpt niet als ik zeg dat Mera's aansteker al leeg is he?
Nou dat is een schande !!!! Hoe durf jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het helpt niet als ik zeg dat Mera's aansteker al leeg is he?
The invisible womanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat dit allemaal één grote viral is voor Bobs nieuwe RLS: "Oh Oh CarO"_!_!_!_!_!
Doe maar Bob, een hele tritsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dan moet ik je toch een note geven Liesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |