abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91437481
hahaha, die neplach _O- geweldig!

Bar, wat een zielig ventje heb je daar! Gelukkig knapt ie elke foto wat op!

Jorja aan de wandel met papa!

Die pet van Finn, kei stoer!

Isabeau, maakt je moeder ook nog eerst foto's voordat ze je troost ;) Noa, wat een prachtige dochter hebben jullie!

Lars en Meike wat een beauties zijn jullie!

Minke, wat zit je daar lekker!

Jolie O+

Xeentje, heeft prachtige ogen zeg! Mooi meiske!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91437867
haha Amélie, wat een lol! Erg grappig om te zien
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91451161
Amélie, ik was al een beetje fan van je, maar nu helemaal! Dat filmpje! O+
En Huup, ik vind je leuk! :D Jullie ogen als een heel fijn gezin samen, zusje krijgt het vast ook heel fijn bij jullie!
Mooi he, alles.
pi_91451932
Karin, wat heb je toch een prachtige dochter zeg, wow! Die laatste foto vind ik echt geweldig, dat koppie..! En wat leuk dat die giraffe zo dichtbij kwam, wat vonden ze daarvan?
Amélie wat een lol heb jij gehad. We hebben voor Mila ook wat vingerverf gekregen voor de kerst maar ik durf niet zo goed :')
Xeentje, wat ben jij groot geworden! Ik dacht eerst dat dat je dochter niet kon zijn Xenia, veel te groot :D
pi_91452568
Oh IsaheelBeaus.... Wel apart om haar een keer niet heel blij of gekke-bekken-trekkend te zien op de foto. :')

Roy in het ziekenhuis, wat een sneu gezicht, maar gelukkig kan ie nog wel lachen tussendoor en is hij inmiddels gewoon weer lekekr thuis! O+
Karin, wat een leuke kinderen heb je toch! En wat stoer van Meike dat ze zo dicht bij de giraffe durfte! _O_
Noa, wat een leuk blij ei heb jij!!! O+
Xenia, waar heb je Xeentje gelaten? Deze is heul niet die mini die jij had?! Wat een knapperd zeg, die ogen.... *smelt! O+
Het Harry-filmpje kan ik helaas niet kijken op werk, maar wat een lief/leuk/kanp mannetje is het toch... O+
Amelie! Wat kan jij mooi kleuren zo! (Goed idee ook Huup om haar gewoon in de kinderstoel te zetten en de tafel af te plakken... die ga ik onthouden!). O+

Omdat ik het echt niet kan laten :@

Minke met grote oom (mijn broertje)...

Zelf een bakje chinees eten. Maar die rijst wil niet op de lepel :Y)
pi_91454580
Hahaha Huup, dat filmpje is echt zo grappig. :D Ik moest hardop lachen.
pi_91456014
heheh Amelie :+

elin keek het filmpje ook, dus zegt ENIN? (omdat elk kindje Elin is uiteraard) dus ik zeg , 'neé, dat is Amelie'
Zegt Elin ALLELIE! O+
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2011 @ 12:17:14 #83
43556 miss_dynastie
pi_91456690
Xeentje, wat lijk je op die laatste foto op Mila :o Net zulke mooie ogen O+
pi_91456768
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef Kleurdoos het volgende:
heheh Amelie :+

elin keek het filmpje ook, dus zegt ENIN? (omdat elk kindje Elin is uiteraard) dus ik zeg , 'neé, dat is Amelie'
Zegt Elin ALLELIE! O+
Wat grappig, Mila maakt van haar eigen naam: "Mima" :D
pi_91457191
_O- die hap verf aan het einde!! Zat erop te wachten :D
pi_91460865
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:19 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wat grappig, Mila maakt van haar eigen naam: "Mima" :D
mja die L na de e lukt r niet, terwijl ze voor de rest de L heel veel gebruikt :)
  maandag 17 januari 2011 @ 14:13:01 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91461740
Wauw Karin! Wat een prachtige ogen heeft je jongste! :Y
Ja, sorry, ik ben een trut, naam even kwijt. :@

En Huup! Priceless! :Y :D _O-

Deze kreeg ik net van de creche doorgemailed, mijn 2 mannen samen buiten aan het spelen! O+

:o En over ogen gesproken, al terugscrollend verdronk ik even in de ogen van Xeentje! :Y
Ze doen me aan Luuke's ogen denken! Zo mooi groot! O+

Nog 2 maanden en dan gaat Oscar al weer over naar de volgende groep, dan komt hij bij Sasha in de groep. :Y
pi_91462620
zijn dat sasha en Oscar??? Echt broertjes van elkaar hé.. en wat is Oscar groot ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_91462898
Die veranderen wel BE! Sasha is lang zo blond niet meer, en zo groot!
Oscar had ik al helemaal nooit meer herkend!!!! Zo groot ook al!
En toch vind ik ze niet zoveel op elkaar lijken....
En mijn kleine vriendje heet Lars

Minke is ook zo leuk!!! Die blik bij het eten,....haha prinses
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 17 januari 2011 @ 14:38:22 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91463024
Oh ja, natuurlijk! :Y :@

En idd op deze foto vind ik ze ook niet op elkaar lijken, maar ik hoor dat dus wel echt overal, dat ze zo enorm op elkaar lijken. Ikzelf zie het niet zo, maar dat is wrsch omdat ik ze zo heel veel zie.
pi_91466302
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

mja die L na de e lukt r niet, terwijl ze voor de rest de L heel veel gebruikt :)
Hier is het 'Edodie'. :)
pi_91469787
Karin wat een mooie foto van jou en Lars samen. En wat is Meike een mooi meisje!

Amélie O+ Blijerd! Wat een heerlijk filmpje Huup. Doet ze altijd haar handjes afvegen aan haar haar, of is dat speciaal als ze verfhandjes heeft?

Minke heeft zo'n bijzonder en lief gezichtje, die zou ik uit duizenden herkennen. O+

Ik vind Sasha en Oscar ook niet zo erg op elkaar lijken op deze foto, hoewel je wel duidelijk kunt zien dat het broertjes zijn. En over twee maanden gewoon in dezelfde groep als grote broer... wat gaat dat toch hard he?

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ohh... Raissa, kom eens door met een foto van Mila? :)
En over Xeentjes ogen, wat ik zo ontzettend leuk vind, is dat ze blauw/grijs zijn. Terwijl haar papa en ikzelf allebei bruine ogen hebben. Xeentje heeft echt de kleur ogen van mijn moeder. Het was altijd mijn moeders grootste wens om oma te worden, helaas heeft ze het niet mee mogen maken, maar hoe super is het dat ze gewoon haar ogen heeft O+
pi_91469937
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Mila? Mijn Mila? Qua ogen inderdaad wel ja :) Wat grappig dat iemand mijn kind herkent in een ander kind, dacht dat ik daarvoor te onopvallend zou zijn op fok :@ O+

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Xenia het volgende:
Ohh... Raissa, kom eens door met een foto van Mila? :)
En over Xeentjes ogen, wat ik zo ontzettend leuk vind, is dat ze blauw/grijs zijn. Terwijl haar papa en ikzelf allebei bruine ogen hebben. Xeentje heeft echt de kleur ogen van mijn moeder. Het was altijd mijn moeders grootste wens om oma te worden, helaas heeft ze het niet mee mogen maken, maar hoe super is het dat ze gewoon haar ogen heeft O+
Vanavond krijg ik de foto's die gisteren op haar verjaardagsfeestje zijn gemaakt. Onze eigen camera is stuk }:| Dan plaats ik er wel eentje :) Of gewoon allemaal :D
pi_91477356
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, natuurlijk! :Y :@

En idd op deze foto vind ik ze ook niet op elkaar lijken, maar ik hoor dat dus wel echt overal, dat ze zo enorm op elkaar lijken. Ikzelf zie het niet zo, maar dat is wrsch omdat ik ze zo heel veel zie.
ze hebben toch zelfde kin en wenkbrauwen/ogen
Kyan
pi_91479234
Jade is toch verzot op verkleden... paar weken geleden zag ze er zo uit...

dit was paar weken geleden

en dit vandaag

_O-
Kyan
pi_91502170
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Raissa het volgende:

Mila? Mijn Mila? Qua ogen inderdaad wel ja :) Wat grappig dat iemand mijn kind herkent in een ander kind, dacht dat ik daarvoor te onopvallend zou zijn op fok :@ O+
Doe es normaal! :D Mila, en dus jij ook, valt juist ontzettend op met dat mooie koppie en die prachtige haren! En jij zelf ook gewoon door hoe leuk je overkomt. ZO!

En verder zag ik superschattige foto's en filmpje van Amélie. Wat een dolle pret!

En Karin met d'r kinders. Mooi hoor! (ik wil ook zo graag een keer naar de dierentuin met Isabeau)

Ehm en Jade, mooi meisje!

Oh ja en Minke met d'r knappe oom! :D

BE, ik vind je mannen érg veel op elkaar lijken en ook op jou. Leuke foto!
pi_91502779

We hebben een cambuur hooligan hier! (sjaal gejat van grote broer)

Parmantig trutje

Hangjongere
pi_91503136
Xeentje O+ Die ógen!

Lars en Meike in de dierentuin met giraffe :D

Amélie :D Wat ben je heerlijk aan het verven O+

Minke O+ En wat eet je die rijst netjes zeg :D

Oscar en Sasha vind ik echt enórm op elkaar lijken, ook op deze foto :Y Echt broertjes :)

Verkledende Jade :D Timo loopt ook regelmatig zo in het rond met mijn handtas :D

Ohh Isabeau wat een geweldig ehm.. tuinjurkje? heb je daar aan!! O+
pi_91505817
Zieke, doch vrolijke dreumes-alert!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_91506538
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:20 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Doe es normaal! :D Mila, en dus jij ook, valt juist ontzettend op met dat mooie koppie en die prachtige haren! En jij zelf ook gewoon door hoe leuk je overkomt. ZO!

:@ O+ :*

Mila met haar taart én een pannetje druiven.... De hele dag zijn de druiven interessanter geweest dan wat dan ook. Goede zet van oma :D

Nee baby, niet mijn stiften afpakken! Toen hij toch een stift te pakken kreeg duwde ze hem z'n speen in zijn mond en pakte ze de stift af :+

En wat oudere foto's

Mila vond de baby in mijn armen erg interessant

Kusjes geven!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')