Ja, inderdaad.... van die stoere blondjes!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:51 schreef Asyniur het volgende:
Rocks, wat een leuke OP!
Maaruh, ik mis er 2 leuke jongetjes in
Hier gaat het goed, ik heb alleen slecht afgelopen jaar gehad.. eerste half jaar heb ik gesukkeld met gezondheid en daarna wat toestanden met familie en schoonfamilie... maar we hebben er ons doorheen geslagen en voila hier zijn we weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Vlindur het volgende:
Dana, wat ben je groot geworden zeg
Lente, lekker ding![]()
Amelie lekker drentelen in het bos, geweldige foto's huup!
Niels, Rienks grote voorbeeld
Wolf, mijn lieve held
Minke, ben zo benieuwd naar je hoe je in het echt bent! Volgens mij heb je wel wat van Rienk weg qua gedrag!
LIk ben fan
Timo, gave Fiets! En wat ben je leuk!
Isabea! En dat paard![]()
Elin, wat heb je mooi haar en een mooi hobbelpaard
Lunastar!Waar zat je al die jaren! Wat zijn ze mooi geworden!
Hoe is het met je?!
Noortje, ik heb een zwak voor je![]()
Evie, meis wat ben je een grote mooie dame!![]()
Rienk heeft een pakje van Elyas![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wipstoel is helemaal hip als stuntwerktuig![]()
[ afbeelding ]
Is nog een beetje te groot![]()
Bedankt Tan!
Wat grappig, Mila maakt van haar eigen naam: "Mima"quote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef Kleurdoos het volgende:
heheh Amelie
elin keek het filmpje ook, dus zegt ENIN? (omdat elk kindje Elin is uiteraard) dus ik zeg , 'neé, dat is Amelie'
Zegt Elin ALLELIE!
mja die L na de e lukt r niet, terwijl ze voor de rest de L heel veel gebruiktquote:Op maandag 17 januari 2011 12:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat grappig, Mila maakt van haar eigen naam: "Mima"
Hier is het 'Edodie'.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja die L na de e lukt r niet, terwijl ze voor de rest de L heel veel gebruikt
Ohh... Raissa, kom eens door met een foto van Mila?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Xeentje, wat lijk je op die laatste foto op MilaNet zulke mooie ogen
Mila? Mijn Mila? Qua ogen inderdaad wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Xeentje, wat lijk je op die laatste foto op MilaNet zulke mooie ogen
Vanavond krijg ik de foto's die gisteren op haar verjaardagsfeestje zijn gemaakt. Onze eigen camera is stukquote:Op maandag 17 januari 2011 16:50 schreef Xenia het volgende:
Ohh... Raissa, kom eens door met een foto van Mila?![]()
En over Xeentjes ogen, wat ik zo ontzettend leuk vind, is dat ze blauw/grijs zijn. Terwijl haar papa en ikzelf allebei bruine ogen hebben. Xeentje heeft echt de kleur ogen van mijn moeder. Het was altijd mijn moeders grootste wens om oma te worden, helaas heeft ze het niet mee mogen maken, maar hoe super is het dat ze gewoon haar ogen heeft
ze hebben toch zelfde kin en wenkbrauwen/ogenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, natuurlijk!![]()
En idd op deze foto vind ik ze ook niet op elkaar lijken, maar ik hoor dat dus wel echt overal, dat ze zo enorm op elkaar lijken. Ikzelf zie het niet zo, maar dat is wrsch omdat ik ze zo heel veel zie.
Doe es normaal!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:53 schreef Raissa het volgende:
Mila? Mijn Mila? Qua ogen inderdaad wel jaWat grappig dat iemand mijn kind herkent in een ander kind, dacht dat ik daarvoor te onopvallend zou zijn op fok
![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:20 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Doe es normaal!Mila, en dus jij ook, valt juist ontzettend op met dat mooie koppie en die prachtige haren! En jij zelf ook gewoon door hoe leuk je overkomt. ZO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |