Welterusten.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Dames en heren, ik ga een poging wagen te gaan slapen!
Ik zie en hoor u allen morgen weer
Veel succes voor degene die zo nog moeten draaien
Wat wil je horen?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Kan ik nog hardcoreliedjes voorstellen?
Kzal m zo ff downloaden.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik wilde Run to the Hills van Iron Maiden horen
Hoef je niet meer te draaien?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Monopoly het volgende:
Dames en heren, ik ga een poging wagen te gaan slapen!
Ik zie en hoor u allen morgen weer
Veel succes voor degene die zo nog moeten draaien
Intractable One - Dikke Bleekquote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat wil je horen?
[..]
Kzal m zo ff downloaden.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat wil je horen?
[..]
Kzal m zo ff downloaden.
quote:
Hoi leerling mooie site gemaakt hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Graseter is een godverdomme baas.
Volgens mij niet meer. Ik had me opgegeven voor de nacht, maar ik geloof dat paul lekker doorgaat met zijn show. Komt wel mooi uitquote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoef je niet meer te draaien?
Noueeeeeeeeeh zolang ga ik denk ik niet, hallo tis m'n 1e keerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer. Ik had me opgegeven voor de nacht, maar ik geloof dat paul lekker doorgaat met zijn show. Komt wel mooi uit
Morgen moet ik van 15:30 tot 16:30 geloof ik
Alleen een beetje jammer van het geld dat ik het nagenoeg nooit gebruik.quote:
Dan luister ik morgen wel naar jequote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer. Ik had me opgegeven voor de nacht, maar ik geloof dat paul lekker doorgaat met zijn show. Komt wel mooi uit
Morgen moet ik van 15:30 tot 16:30 geloof ik
Oke, dan pak ik wel van 1 tot 2.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Noueeeeeeeeeh zolang ga ik denk ik niet, hallo tis m'n 1e keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |