quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Plums denk ik. Ze moet immers geld verdienen voor haar kind.
Heeft plums een kind dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Plums denk ik. Ze moet immers geld verdienen voor haar kind.
Dat gaat niet zo makkelijk als dat mevrouw denktquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Doe dat, dan kan ze geen geld meer schooien.
Ja, schooien kan wel. Krijgen is ten tweede hè.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk als dat mevrouw denktDat zit wel goed. Zoals ik meerdere malen gepost heb, je kan nogal wat met de term 'op papier'
You missed it when shit hit the fanquote:
Das ook weer waarquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, schooien kan wel. Krijgen is ten tweede hè.
Wanneer je dat rijd op de zaak is 't allemaal relatief die prijsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Hyman het volgende:
Whehe, de zoon van de baas van de scheer en foppen heeft een nieuwe audi gekocht
de 2011 versie van de A7
[ afbeelding ]
Béétje duur maar.
Net een gechecked en voor 84k heb je de dikste A7 met een pakket met zowat alles erinquote:
Hij heeft zelfs een tank, en 5 andere WOII voertuigenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer je dat rijd op de zaak is 't allemaal relatief die prijsPrijs van een A7 verschilt ook niet veel van een A6 die je toch wel veel ziet rijden
Wel mooie waggie![]()
Mannen blijven ergens in hun hoofd altijd 14quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een tank, en 5 andere WOII voertuigen
Ik zou überhaupt geeneens kunnen kiezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Hyman het volgende:
Maargoed, als ik miljoenen had, dan zou ik ook een tank gekocht hebbenen een paar musclecars.
Dit topic? Ja? Of heb ik het echt gemist?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kano, heb jij het topic doorgelezen?
Jawel, zijn helemaal bewerktquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef Hyman het volgende:
Die wielen kunnen zo niet eens draaien
Snapte je de Plums opmerking HJ niet, dan moet je maar eens terug gaan lezenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit topic? Ja? Of heb ik het echt gemist?
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit topic? Ja? Of heb ik het echt gemist?
Owja?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens, x3ro, ik weet wat jij gedaan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |