Ja schande dat filmpjequote:
Geen idee? Maar je quote het wel, nu moet ik nog meer weghalen indien nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen over foto's neerzetten als je dít zonder toestemming gewoon in dit topique pleurt?_!_!_!_!
Da's waar, jij ook niet toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was ook niet degene die moeilijk deed
Gelukkig was er maar één hijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was ook niet degene die moeilijk deed
Nee, al heb ik daar nu een beetje spijt van.quote:
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaatquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, al heb ik daar nu een beetje spijt van.
Zit je te sneerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
![]()
Zomaar zonder toestemming....nah...en dat ook nog eens van een FA
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaat
Om een kale plek te vinden hoef je niet echt te in te zoomen!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaat
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest, dat ge-eikel ook met beelden.
Op de foto wilde ik al niet (behalve dan die Ian gemaakt heeft) en TOCH sta ik er weer op.
Ik hoop echt dat ik niet op die stream sta, maar ik ga 'm niet kijken.
Je staat er niet op.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest, dat ge-eikel ook met beelden.
Op de foto wilde ik al niet (behalve dan die Ian gemaakt heeft) en TOCH sta ik er weer op.
Ik hoop echt dat ik niet op die stream sta, maar ik ga 'm niet kijken.
We hebben al een TTquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om een kale plek te vinden hoef je niet echt te in te zoomen!
Op exact dezelfde tijd dezelfde posting, op de seconde afquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |