Ja schande dat filmpjequote:
Geen idee? Maar je quote het wel, nu moet ik nog meer weghalen indien nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen over foto's neerzetten als je dít zonder toestemming gewoon in dit topique pleurt?_!_!_!_!
Da's waar, jij ook niet toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was ook niet degene die moeilijk deed
Gelukkig was er maar één hijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was ook niet degene die moeilijk deed
Nee, al heb ik daar nu een beetje spijt van.quote:
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaatquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, al heb ik daar nu een beetje spijt van.
Zit je te sneerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
![]()
Zomaar zonder toestemming....nah...en dat ook nog eens van een FA
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaat
Om een kale plek te vinden hoef je niet echt te in te zoomen!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaat
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest, dat ge-eikel ook met beelden.
Op de foto wilde ik al niet (behalve dan die Ian gemaakt heeft) en TOCH sta ik er weer op.
Ik hoop echt dat ik niet op die stream sta, maar ik ga 'm niet kijken.
Je staat er niet op.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest, dat ge-eikel ook met beelden.
Op de foto wilde ik al niet (behalve dan die Ian gemaakt heeft) en TOCH sta ik er weer op.
Ik hoop echt dat ik niet op die stream sta, maar ik ga 'm niet kijken.
We hebben al een TTquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om een kale plek te vinden hoef je niet echt te in te zoomen!
Op exact dezelfde tijd dezelfde posting, op de seconde afquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's online
Ze waren al wegquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah Remlof, haal die linkjes maar weg joh, ik zou het ook niet leuk vinden zonder toestemming
Ik pleur helemaal geen foto's online.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's online
Rustig, rustig, die is het komende half uur druk met PM's beantwoordenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof straks moet ik een imitatie van Pietje gebruiken! En geloof me zoveel politieke correctheid trek jij ook niet!
Ik heb geen beeld of foto van jou gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik pleur helemaal geen foto's online.
ALS ik dat al doe dan sta ik er niet herkenbaar op.
En dan heb ik daar zelf de hand in. Niet als een ander een foto van mij online zet.
Ik WIL het niet. Das alles, en TOCH staan ze er weer.
Nou, dan is er maar 1 oplossing: niet meer gaan.
Toch heb je het wel eens gedaan, volgens mij zelfs meerdere kerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En dan heb ik daar zelf de hand in. Niet als een ander een foto van mij online zet.
Mooi zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld of foto van jou gezien
Jawel .. en even later foetsie maar wel. Loop me niet te fuckenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, dan is er maar 1 oplossing: niet meer gaan.
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah Remlof, haal die linkjes maar weg joh, ik zou het ook niet leuk vinden zonder toestemming
Filmpje inmiddels gedownload, mag dat wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.
okee, gestopt. hoe kon ik het doen, sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.
Daar kan je toch door ademen ?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misschien is dit wat voor Caroo
[ afbeelding ]
Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof heeft iets met linkjes![]()
![]()
![]()
Tranen van het lachen ovrer mijn wangen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |