Ja schande dat filmpjequote:
Geen idee? Maar je quote het wel, nu moet ik nog meer weghalen indien nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen over foto's neerzetten als je dít zonder toestemming gewoon in dit topique pleurt?_!_!_!_!
Da's waar, jij ook niet toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was ook niet degene die moeilijk deed
Gelukkig was er maar één hijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was ook niet degene die moeilijk deed
Nee, al heb ik daar nu een beetje spijt van.quote:
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaatquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, al heb ik daar nu een beetje spijt van.
Zit je te sneerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
![]()
Zomaar zonder toestemming....nah...en dat ook nog eens van een FA
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaat
Om een kale plek te vinden hoef je niet echt te in te zoomen!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaat
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest, dat ge-eikel ook met beelden.
Op de foto wilde ik al niet (behalve dan die Ian gemaakt heeft) en TOCH sta ik er weer op.
Ik hoop echt dat ik niet op die stream sta, maar ik ga 'm niet kijken.
Je staat er niet op.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest, dat ge-eikel ook met beelden.
Op de foto wilde ik al niet (behalve dan die Ian gemaakt heeft) en TOCH sta ik er weer op.
Ik hoop echt dat ik niet op die stream sta, maar ik ga 'm niet kijken.
We hebben al een TTquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om een kale plek te vinden hoef je niet echt te in te zoomen!
Op exact dezelfde tijd dezelfde posting, op de seconde afquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's online
Ze waren al wegquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah Remlof, haal die linkjes maar weg joh, ik zou het ook niet leuk vinden zonder toestemming
Ik pleur helemaal geen foto's online.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's online
Rustig, rustig, die is het komende half uur druk met PM's beantwoordenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof straks moet ik een imitatie van Pietje gebruiken! En geloof me zoveel politieke correctheid trek jij ook niet!
Ik heb geen beeld of foto van jou gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik pleur helemaal geen foto's online.
ALS ik dat al doe dan sta ik er niet herkenbaar op.
En dan heb ik daar zelf de hand in. Niet als een ander een foto van mij online zet.
Ik WIL het niet. Das alles, en TOCH staan ze er weer.
Nou, dan is er maar 1 oplossing: niet meer gaan.
Toch heb je het wel eens gedaan, volgens mij zelfs meerdere kerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En dan heb ik daar zelf de hand in. Niet als een ander een foto van mij online zet.
Mooi zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld of foto van jou gezien
Jawel .. en even later foetsie maar wel. Loop me niet te fuckenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah Remlof, haal die linkjes maar weg joh, ik zou het ook niet leuk vinden zonder toestemming
Filmpje inmiddels gedownload, mag dat wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.
okee, gestopt. hoe kon ik het doen, sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.
Daar kan je toch door ademen ?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misschien is dit wat voor Caroo
[ afbeelding ]
Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof heeft iets met linkjes![]()
![]()
![]()
Tranen van het lachen ovrer mijn wangen hier
Hahahaha......dat dan weer welquote:
en pijpuh?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahahaha......dat dan weer wel![]()
![]()
Maar drinken niet en dat is op zich ook best kut tijdens een meet
Niet eens vals, ik vind het echt hilarischquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachen
Ja joh maak je niet dik....al de mensen die op stream waren wisten hetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Er waren zaterdagavond al 20 kijkers, hoe is dat anders?
met een rietje toch wel??? wat heb je anders aan zo een maskerquote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahahaha......dat dan weer wel![]()
![]()
Maar drinken niet en dat is op zich ook best kut tijdens een meet
jankerdquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt nou toch geen fuck meer uit.
Of we gaan prive datenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
Daarom.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja joh maak je niet dik....al de mensen die op stream waren wisten het
Loop me niet te fuckenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel .. en even later foetsie maar wel. Loop me niet te fucken
Caro maak je niet druk, je was toch niet in de rokersruimte, dus dan sta je er ook niet op, heb alleen Remlof,Liesje,HiDi,Bob,Cc,Ian in een tof Shirt en mera gezien.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Loop me niet te fucken
Nou, boeboe.
Skele, of je leest even wat ik zeg.
Ik had niets gezien hoor. Maar er is niets aan de hand. Remlof, Ian, Bob, Liesje, Mera, ik had ze allemaal al eens gezien op een foto. Ook Cc in de tijd van de Bunker. Al twijfel ik wel over die blonde. Was ze dat nu of niet, want Cc had lang haar meen ik mij te herinneren. Dan moet het welhaast Dees zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja joh maak je niet dik....al de mensen die op stream waren wisten het
De geruchten gaan dat het Cc was die naderhand een intiem onderonsje gehad schijnt te hebben met Ian terwijl Mera cocaïne aan het snuiven was op het mannentoilet. Maar ja het zijn maar geruchten.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had niets gezien hoor. Maar er is niets aan de hand. Remlof, Ian, Bob, Liesje, Mera, ik had ze allemaal al eens gezien op een foto. Ook Cc in de tijd van de Bunker. Al twijfel ik wel over die blonde. Was ze dat nu of niet, want Cc had lang haar meen ik mij te herinneren. Dan moet het welhaast Dees zijn?
Niet triest, enkel wat jammer, maar de schade is zo beperkt dat je er alleen maar om kunt lachen gek.quote:
Wat? Wie daar zat wist dondersgoed dat er gestreamd werd, daarom staan er een aantal ook niet op.quote:
Ik wist van de livestream, niet dat dit ook daadwerkelijk opgenomen werd.quote:
Tief toch op, sneue stook hoer.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij hebt echt een vocabulaire van zo'n zes woorden
Wat eenmaal op zhe interwebs staat......quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist van de livestream, niet dat dit ook daadwerkelijk opgenomen werd.
Dat ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je moeten weten als je al jaren lang real live streams op FOK! volgt.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ontgaat me even waarom?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachen
De manier van reageren hier, Remmiequote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat? Wie daar zat wist dondersgoed dat er gestreamd werd, daarom staan er een aantal ook niet op.
Laat die mensen ook een leuke avond hebben en naai je niet zo op beeb.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef CarOnline het volgende:
Het ontgaat me even waarom?
Omdat die link gepost was? Die er al eerder stond?
Of mis ik nu iets?
Nee om dat remlof het heeft geplaatst...onza moraal ridder,,,,quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het ontgaat me even waarom?
Omdat die link gepost was? Die er al eerder stond?
Of mis ik nu iets?
Oh? Ik wist dus niet dat die twee altijd samengaan Naïef? Blijkbaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
Dat zou je moeten weten als je al jaren lang real live streams op FOK! volgt.
ik zei het toggggggggggquote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief toch op, sneue stook hoer.![]()
Ey, verrek, inderdaad precies 6!
Want ik mag er niet om lachen Ianquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De manier van reageren hier, Remmie
Dat we dat nog eens mogen meemakenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh? Ik wist dus niet dat die twee altijd samengaan Naïef? Blijkbaar.
Dit klinkt als spijt. Jullie hadden een leuke avond. Mooi tochquote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
M'n tag is FA, niet MRquote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee om dat remlof het heeft geplaatst...onza moraal ridder,,,,![]()
Niet om de mensen die het niet leuk vinden
Met een klein foutje in deze verder prachtige samenvatting: het stond iedereen vrij gewoon naar de meet te komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geeft toch feilloos aan dat er één sc is maar twee stromingen. De één mag de ander absoluut niet zien en vice versa. 't Zegt genoeg en het het geeft ongeveer de inhoud van de eerste posting van WJ van vanavond weer. En dat is pas echt triest
Heb jij hier al met je dikke harses op gestaan, meer dan 5 pixels. Nee. Zeur dan niet, steukhoofd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geeft toch feilloos aan dat er één sc is maar twee stromingen. De één mag de ander absoluut niet zien en vice versa. 't Zegt genoeg en het het geeft ongeveer de inhoud van de eerste posting van WJ van vanavond weer. En dat is pas echt triest
Is dat een verrassing?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat we dat nog eens mogen meemaken
Dat is de tag van Pietje?quote:
En om op de stream te komen, iedereen wist dat daar gefilmd werd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een klein foutje in deze verder prachtige samenvatting: het stond iedereen vrij gewoon naar de meet te komen.
Ik betwijfel het ten zeerste, maar til er verder ook niet te zwaar aanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een klein foutje in deze verder prachtige samenvatting: het stond iedereen vrij gewoon naar de meet te komen.
Nee hoor, geen spijt. Had er alleen niet bij nagedacht dat dit bewaard bleef. Oh well. Leermomentje.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Soury het volgende:
Dit klinkt als spijt. Jullie hadden een leuke avond. Mooi toch
Het is niet voor niets he, dat ik daar niet bij was, dus ik had al zo'n vermoeden dat ik er niet op stond.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Caro maak je niet druk, je was toch niet in de rokersruimte, dus dan sta je er ook niet op, heb alleen Remlof,Liesje,HiDi,Bob,Cc,Ian in een tof Shirt en mera gezien.
Rot op gek, ik sta hier met mijn eigen naam en heb maanden mijn eigen kop als avatar gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij hier al met je dikke harses op gestaan, meer dan 5 pixels. Nee. Zeur dan niet, steukhoofd.
Zo, ik zal me ook ff verlagen.
Ja, die was 5 pixelsquote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rot op gek, ik sta hier met mijn eigen naam en heb maanden mijn eigen kop als avatar gehad
nou ik vond het leuk om jullie te zien, en wat had jij leuke laarzen aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, geen spijt. Had er alleen niet bij nagedacht dat dit bewaard bleef. Oh well. Leermomentje.
Kom op Cc, er staat zelfs niets op dat je een kamerlidmaatschap van de PVV in de weg zou staan. Van niemand niet trouwens.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, geen spijt. Had er alleen niet bij nagedacht dat dit bewaard bleef. Oh well. Leermomentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |