Ja schande dat filmpjequote:
Geen idee? Maar je quote het wel, nu moet ik nog meer weghalen indien nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen over foto's neerzetten als je dít zonder toestemming gewoon in dit topique pleurt?_!_!_!_!
Da's waar, jij ook niet toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was ook niet degene die moeilijk deed
Gelukkig was er maar één hijquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was ook niet degene die moeilijk deed
Nee, al heb ik daar nu een beetje spijt van.quote:
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaatquote:Op maandag 10 januari 2011 21:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, al heb ik daar nu een beetje spijt van.
Zit je te sneerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
![]()
Zomaar zonder toestemming....nah...en dat ook nog eens van een FA
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaat
Om een kale plek te vinden hoef je niet echt te in te zoomen!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alweer een ONZ-paint topic met een zoom in op m'n kale plaat
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest, dat ge-eikel ook met beelden.
Op de foto wilde ik al niet (behalve dan die Ian gemaakt heeft) en TOCH sta ik er weer op.
Ik hoop echt dat ik niet op die stream sta, maar ik ga 'm niet kijken.
Je staat er niet op.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef CarOnline het volgende:
Zo, dat was de laatste keer dat ik naar zo'n meet ben geweest, dat ge-eikel ook met beelden.
Op de foto wilde ik al niet (behalve dan die Ian gemaakt heeft) en TOCH sta ik er weer op.
Ik hoop echt dat ik niet op die stream sta, maar ik ga 'm niet kijken.
We hebben al een TTquote:Op maandag 10 januari 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om een kale plek te vinden hoef je niet echt te in te zoomen!
Op exact dezelfde tijd dezelfde posting, op de seconde afquote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's online
Ze waren al wegquote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah Remlof, haal die linkjes maar weg joh, ik zou het ook niet leuk vinden zonder toestemming
Ik pleur helemaal geen foto's online.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gespot hoor nergens. Plus pleur je zelf foto's online
Rustig, rustig, die is het komende half uur druk met PM's beantwoordenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof straks moet ik een imitatie van Pietje gebruiken! En geloof me zoveel politieke correctheid trek jij ook niet!
Ik heb geen beeld of foto van jou gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik pleur helemaal geen foto's online.
ALS ik dat al doe dan sta ik er niet herkenbaar op.
En dan heb ik daar zelf de hand in. Niet als een ander een foto van mij online zet.
Ik WIL het niet. Das alles, en TOCH staan ze er weer.
Nou, dan is er maar 1 oplossing: niet meer gaan.
Toch heb je het wel eens gedaan, volgens mij zelfs meerdere kerenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En dan heb ik daar zelf de hand in. Niet als een ander een foto van mij online zet.
Mooi zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld of foto van jou gezien
Jawel .. en even later foetsie maar wel. Loop me niet te fuckenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nah Remlof, haal die linkjes maar weg joh, ik zou het ook niet leuk vinden zonder toestemming
Filmpje inmiddels gedownload, mag dat wel?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.
okee, gestopt. hoe kon ik het doen, sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Is al lang, w-j niet meer posten. Ik dacht dat die streamlink op zaterdagavond al hier in de SC stond.
Daar kan je toch door ademen ?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Misschien is dit wat voor Caroo
[ afbeelding ]
Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Remlof heeft iets met linkjes![]()
![]()
![]()
Tranen van het lachen ovrer mijn wangen hier
Hahahaha......dat dan weer welquote:
en pijpuh?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahahaha......dat dan weer wel![]()
![]()
Maar drinken niet en dat is op zich ook best kut tijdens een meet
Niet eens vals, ik vind het echt hilarischquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachen
Ja joh maak je niet dik....al de mensen die op stream waren wisten hetquote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Er waren zaterdagavond al 20 kijkers, hoe is dat anders?
met een rietje toch wel??? wat heb je anders aan zo een maskerquote:Op maandag 10 januari 2011 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hahahaha......dat dan weer wel![]()
![]()
Maar drinken niet en dat is op zich ook best kut tijdens een meet
jankerdquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt nou toch geen fuck meer uit.
Of we gaan prive datenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:42 schreef CarOnline het volgende:
Daarom.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja joh maak je niet dik....al de mensen die op stream waren wisten het
Loop me niet te fuckenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel .. en even later foetsie maar wel. Loop me niet te fucken
Caro maak je niet druk, je was toch niet in de rokersruimte, dus dan sta je er ook niet op, heb alleen Remlof,Liesje,HiDi,Bob,Cc,Ian in een tof Shirt en mera gezien.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Loop me niet te fucken
Nou, boeboe.
Skele, of je leest even wat ik zeg.
Ik had niets gezien hoor. Maar er is niets aan de hand. Remlof, Ian, Bob, Liesje, Mera, ik had ze allemaal al eens gezien op een foto. Ook Cc in de tijd van de Bunker. Al twijfel ik wel over die blonde. Was ze dat nu of niet, want Cc had lang haar meen ik mij te herinneren. Dan moet het welhaast Dees zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja joh maak je niet dik....al de mensen die op stream waren wisten het
De geruchten gaan dat het Cc was die naderhand een intiem onderonsje gehad schijnt te hebben met Ian terwijl Mera cocaïne aan het snuiven was op het mannentoilet. Maar ja het zijn maar geruchten.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had niets gezien hoor. Maar er is niets aan de hand. Remlof, Ian, Bob, Liesje, Mera, ik had ze allemaal al eens gezien op een foto. Ook Cc in de tijd van de Bunker. Al twijfel ik wel over die blonde. Was ze dat nu of niet, want Cc had lang haar meen ik mij te herinneren. Dan moet het welhaast Dees zijn?
Niet triest, enkel wat jammer, maar de schade is zo beperkt dat je er alleen maar om kunt lachen gek.quote:
Wat? Wie daar zat wist dondersgoed dat er gestreamd werd, daarom staan er een aantal ook niet op.quote:
Ik wist van de livestream, niet dat dit ook daadwerkelijk opgenomen werd.quote:
Tief toch op, sneue stook hoer.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij hebt echt een vocabulaire van zo'n zes woorden
Wat eenmaal op zhe interwebs staat......quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist van de livestream, niet dat dit ook daadwerkelijk opgenomen werd.
Dat ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou je moeten weten als je al jaren lang real live streams op FOK! volgt.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ontgaat me even waarom?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachen
De manier van reageren hier, Remmiequote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat? Wie daar zat wist dondersgoed dat er gestreamd werd, daarom staan er een aantal ook niet op.
Laat die mensen ook een leuke avond hebben en naai je niet zo op beeb.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef CarOnline het volgende:
Het ontgaat me even waarom?
Omdat die link gepost was? Die er al eerder stond?
Of mis ik nu iets?
Nee om dat remlof het heeft geplaatst...onza moraal ridder,,,,quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het ontgaat me even waarom?
Omdat die link gepost was? Die er al eerder stond?
Of mis ik nu iets?
Oh? Ik wist dus niet dat die twee altijd samengaan Naïef? Blijkbaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef remlof het volgende:
Dat zou je moeten weten als je al jaren lang real live streams op FOK! volgt.
ik zei het toggggggggggquote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief toch op, sneue stook hoer.![]()
Ey, verrek, inderdaad precies 6!
Want ik mag er niet om lachen Ianquote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De manier van reageren hier, Remmie
Dat we dat nog eens mogen meemakenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh? Ik wist dus niet dat die twee altijd samengaan Naïef? Blijkbaar.
Dit klinkt als spijt. Jullie hadden een leuke avond. Mooi tochquote:Op maandag 10 januari 2011 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
M'n tag is FA, niet MRquote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee om dat remlof het heeft geplaatst...onza moraal ridder,,,,![]()
Niet om de mensen die het niet leuk vinden
Met een klein foutje in deze verder prachtige samenvatting: het stond iedereen vrij gewoon naar de meet te komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geeft toch feilloos aan dat er één sc is maar twee stromingen. De één mag de ander absoluut niet zien en vice versa. 't Zegt genoeg en het het geeft ongeveer de inhoud van de eerste posting van WJ van vanavond weer. En dat is pas echt triest
Heb jij hier al met je dikke harses op gestaan, meer dan 5 pixels. Nee. Zeur dan niet, steukhoofd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geeft toch feilloos aan dat er één sc is maar twee stromingen. De één mag de ander absoluut niet zien en vice versa. 't Zegt genoeg en het het geeft ongeveer de inhoud van de eerste posting van WJ van vanavond weer. En dat is pas echt triest
Is dat een verrassing?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat we dat nog eens mogen meemaken
Dat is de tag van Pietje?quote:
En om op de stream te komen, iedereen wist dat daar gefilmd werd.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een klein foutje in deze verder prachtige samenvatting: het stond iedereen vrij gewoon naar de meet te komen.
Ik betwijfel het ten zeerste, maar til er verder ook niet te zwaar aanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met een klein foutje in deze verder prachtige samenvatting: het stond iedereen vrij gewoon naar de meet te komen.
Nee hoor, geen spijt. Had er alleen niet bij nagedacht dat dit bewaard bleef. Oh well. Leermomentje.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef Soury het volgende:
Dit klinkt als spijt. Jullie hadden een leuke avond. Mooi toch
Het is niet voor niets he, dat ik daar niet bij was, dus ik had al zo'n vermoeden dat ik er niet op stond.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Caro maak je niet druk, je was toch niet in de rokersruimte, dus dan sta je er ook niet op, heb alleen Remlof,Liesje,HiDi,Bob,Cc,Ian in een tof Shirt en mera gezien.
Rot op gek, ik sta hier met mijn eigen naam en heb maanden mijn eigen kop als avatar gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij hier al met je dikke harses op gestaan, meer dan 5 pixels. Nee. Zeur dan niet, steukhoofd.
Zo, ik zal me ook ff verlagen.
Ja, die was 5 pixelsquote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rot op gek, ik sta hier met mijn eigen naam en heb maanden mijn eigen kop als avatar gehad
nou ik vond het leuk om jullie te zien, en wat had jij leuke laarzen aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, geen spijt. Had er alleen niet bij nagedacht dat dit bewaard bleef. Oh well. Leermomentje.
Kom op Cc, er staat zelfs niets op dat je een kamerlidmaatschap van de PVV in de weg zou staan. Van niemand niet trouwens.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor, geen spijt. Had er alleen niet bij nagedacht dat dit bewaard bleef. Oh well. Leermomentje.
Een foutje jaquote:Op maandag 10 januari 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
O bah...wat een gehap...terwijl de meeste al bekend zijn...Het is gewoon zo dat Remlof altijd zo met zn vingertje staat te zwaaien en dan nu ook eens zonder nadenken een foutje maakt...niets meer niets minder
Dat mag ze van mij niet. Het is ook mijn woonkamer en welke figuren ik in mijn warhammer verzameling heb staan gaat jou geen kut aan, drieste donderstraal!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef CarOnline het volgende:
En ja, dan maar een zeikerd, maar ik zie ook nooit een foto van jou, Laysa durft niet eens een foto van haar woonkamer te posten, dus is het niet raar dat ik niet wil dat ik herkenbaar ongevraagd op internet sta.
Ik heb anders vaak zat met mn kop hier in de sc gestaan....samen met kally...ik ben niet degene die bezwaar van de huiskamer maakt...bovendien staat mijn geweldig mooie salontafel ook al meerdere malen hier op fok...dus nee die plank sla je nu misquote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het is niet voor niets he, dat ik daar niet bij was, dus ik had al zo'n vermoeden dat ik er niet op stond.
Feit is wel dat er foto's gemaakt zijn en ik foto's van mezelf in de PM had. Nu zullen die niet in de SC gepost worden, tenzij Remlof zich vergist natuurlijk, kan gebeuren, natuurlijk.
Maar per PM kan er ook een hoop. En daar pas ik voor.
En ja, dan maar een zeikerd, maar ik zie ook nooit een foto van jou, Laysa durft niet eens een foto van haar woonkamer te posten, dus is het niet raar dat ik niet wil dat ik herkenbaar ongevraagd op internet sta.
Als iemand staat te filmen. Uhh nou ja schiet mij maar lekquote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is krom, dat is jammer. Maar de schade is minimaal, dus geen reden om zoveel heibel te maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je van te voren de afspraak maakt om GEEN beeldmateriaal te posten van de meet en er vervolgens doodleuk naar een filmpje wordt gelinked is dat een beetje "krom".
Dat lijkt me geen rare uitspraak?
Als God dit leest...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat mag ze van mij niet. Het is ook mijn woonkamer en welke figuren ik in mijn warhammer verzameling heb staan gaat jou geen kut aan, drieste donderstraal!
oke je hebt gelijk, maar wat heb dat met je pm te maken, als ze in pm verstuurt worden dan is er toch niks aan de hand, en ik begreep liesje had er heel veel gemaakt maar denk niet dat liesje zonder jou toestemming ook foto`s naar andere gaat zitten pm.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Het is niet voor niets he, dat ik daar niet bij was, dus ik had al zo'n vermoeden dat ik er niet op stond.
Feit is wel dat er foto's gemaakt zijn en ik foto's van mezelf in de PM had. Nu zullen die niet in de SC gepost worden, tenzij Remlof zich vergist natuurlijk, kan gebeuren, natuurlijk.
Maar per PM kan er ook een hoop. En daar pas ik voor.
Oh grutjes.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb anders vaak zat met mn kop hier in de sc gestaan....samen met kally...ik ben niet degene die bezwaar van de huiskamer maakt...bovendien staat mijn geweldig mooie salontafel ook al meerdere malen hier op fok...dus nee die plank sla je nu mis
Ik maak toch ook geen heibel? Ik vind het alleen raar dat de mensen die niet op de meet waren, en lul niet slap met je hoofd Teun want ik had het liefst iedereen daar gehad en heb dit ook luid en duidelijk lopen verkondigen, er hier de grootste lol over hebben dat er iets gepost is waar mensen niet blij mee zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is krom, dat is jammer. Maar de schade is minimaal, dus geen reden om zoveel heibel te maken.
Door bewust je hoofd op de stream te gooien ga je toch al akkoord met publicatie? Zaterdagavond keken er al 20 man, misschien wel meer en die link is hier ook al eerder gepost.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom dit nou zo moeilijk is om te begrijpen gaat even aan mij voorbij.
Mensen geven duidelijk aan dat ze er niets voor voelen om op Fok! te komen met hun harses.
Om bij te gaan houden wie er wel en wie er niet mag worden gepost is debielenwerk dus maken we de afspraak om gewoon GEEN beeldmateriaal te posten.
Heidi gaat live streamen in de rokersruimte; IK heb daar geen problemen mee, als jullie graag mijn dronken hoofd willen zien heb ik nog wel een paar photobuckets waar jullie kunnen fappen.
Als je van te voren de afspraak maakt om GEEN beeldmateriaal te posten van de meet en er vervolgens doodleuk naar een filmpje wordt gelinked is dat een beetje "krom".
Dat lijkt me geen rare uitspraak?
Ja doe er een schepje bovenopquote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vond het leuk om jullie te zien, en wat had jij leuke laarzen aan.
ja ga boos op mij zijn...want ik heb dat linkje gepost en vervolgens gequotequote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh grutjes.
Nou, punt blijft nog steeds, ookal mag het dan niet van D_K: Ik wil niet ongevraagd herkenbaar in beeld. En niet via PM en niet via de SC.
Das alles. En nu ben ik het zat.
Dus geen meets meer.
Jammer dan, da's dus wel zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk, maar wat heb dat met je pm te maken, als ze in pm verstuurt worden dan is er toch niks aan de hand, en ik begreep liesje had er heel veel gemaakt maar denk niet dat liesje zonder jou toestemming ook foto`s naar andere gaat zitten pm.
Ik zeg alleen maar dat het krom is. Dat was mijn énige reactie. Omdat ik aan kon zien komen dat mensen het niet leuk zouden vinden. En gezien de reactie van CarO had ik gewoon gelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Door bewust je hoofd op de stream te gooien ga je toch al akkoord met publicatie? Zaterdagavond keken er al 20 man, misschien wel meer en die link is hier ook al eerder gepost.
Foto's waar mensen op staan die dat niet willen post ik niet, maar dat is wat anders, die mensen staan ook niet op de stream.
Welkom in RLS, het dramaqueen forumquote:
Ik ben helemaal niet boos, ik maak alleen een punt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ga boos op mij zijn...want ik heb dat linkje gepost en vervolgens gequote
Dat is nog steeds hun vol recht.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef remlof het volgende:
Alles van anderen willen zien op een real live stream, maar als hun eigen achterhoofd ergens in beeld komt berg je dan maar
Zit je weer te pm énquote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke je hebt gelijk, maar wat heb dat met je pm te maken, als ze in pm verstuurt worden dan is er toch niks aan de hand, en ik begreep liesje had er heel veel gemaakt maar denk niet dat liesje zonder jou toestemming ook foto`s naar andere gaat zitten pm.
Dramatische sterfscenequote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh grutjes.
Nou, punt blijft nog steeds, ookal mag het dan niet van D_K: Ik wil niet ongevraagd herkenbaar in beeld. En niet via PM en niet via de SC.
Das alles. En nu ben ik het zat.
Dus geen meets meer.
hey...ik snap je punt maar vertel dat aan degene die het post.....dus dat het duidelijk is dat ik gewoon moest lachen om de niet zo bedoelde blunder van de heer remlof...verder is het wel primaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos, ik maak alleen een punt.
Ik ben het zat, dat ik niet ontspannen op een meet kan zitten want OF je staat op een stream OF je staat op een foto.
Das al.
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Welkom in RLS, het dramaqueen forum
Alles van anderen willen zien op een real live stream, maar als hun eigen achterhoofd ergens in beeld komt berg je dan maar
Daar gaat het niet om en dat zou jij ook moeten snappen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
Kom op Cc, er staat zelfs niets op dat je een kamerlidmaatschap van de PVV in de weg zou staan. Van niemand niet trouwens.
En een ander WIL ook op een stream he, dat lijkt me nogal een verschil.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
in ieder geval sorry dat ik je vroeg wat je bedoelde met dat linkje eerder vanavond.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin. Op één of andere manier krijgt Hidiho het nog es in his face ofzo. Wat een kinderachtig gezeikquote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds hun vol recht.
'Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
hey...ik snap je punt maar vertel dat aan degene die het post.....dus dat het duidelijk is dat ik gewoon moest lachen om de niet zo bedoelde blunder van de heer remlof...verder is het wel prima
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik moet nog een uur streaming terugkijken om één bierviltje te zien
Ja, maar je denkt toch niet dat ik naar een meet kom waar in ieder geval Gert ooit openlijk heeft aangegeven dat hij absoluut geen behoefte heeft om mij de hand te schudden. Om over sommige anderen maar niet te sprekenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik maak toch ook geen heibel? Ik vind het alleen raar dat de mensen die niet op de meet waren, en lul niet slap met je hoofd Teun want ik had het liefst iedereen daar gehad en heb dit ook luid en duidelijk lopen verkondigen, er hier de grootste lol over hebben dat er iets gepost is waar mensen niet blij mee zijn.
Iedereen heeft je zaterdagavond al kunnen zien. Nou ja, sorry dat ik dat linkje opnieuw postte, maar ik keek 'm vanavond al en het ging mij alleen om dat viltjequote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om en dat zou jij ook moeten snappen.
Werkelijk hilarisch.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dramatische sterfscene
Doek valt
CUT!
Staat ie erop?
He ja ga het uitleven op mij....quote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
'Ik kan het ook niet nalaten om valsig hardop te lachen'
Nah, echt heel gewoon. 't Komt zo wel wat anders over, he.
Ik had die boeventronie van je wel eens willen zien. Van een kale kip valt niet te plukken dus ik vrees je niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar je denkt toch niet dat ik naar een meet kom waar in ieder geval Gert ooit openlijk heeft aangegeven dat hij absoluut geen behoefte heeft om mij de hand te schudden. Om over sommige anderen maar niet te spreken
Ik doe een poging Quantum of Solace te kijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef Jian het volgende:
Proost, zitten jullie ook allemaal naar The Musketeer te kijken, zo leuk hè van die films over toen er nog een internet enzo was![]()
Ow, ik stoor zie ik, carry on, carry on
kijk dat is het voordeel met mijn uiterlijk, mijn haakneus neemt toch al de helft van mijn gezicht in beslag, die ene harige pukkel op mijn kin dat doet het hem, en mijn tovermuts trek ik wel over mijn voorhoofd heen, niemand die mij herkendquote:
Oh, dus jij laat je wegjagen door Gert?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar je denkt toch niet dat ik naar een meet kom waar in ieder geval Gert ooit openlijk heeft aangegeven dat hij absoluut geen behoefte heeft om mij de hand te schudden. Om over sommige anderen maar niet te spreken
Ja. Live, in mijn beleving.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef remlof het volgende:
Iedereen heeft je zaterdagavond al kunnen zien. Nou ja, sorry dat ik dat linkje opnieuw postte, maar ik keek 'm vanavond al en het ging mij alleen om dat viltje
Ach, komop!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
He ja ga het uitleven op mij....![]()
Het is maar net hoe selectief je leest nietwaar![]()
Ja je hebt gelijk....ik lach valsig omdat jij dr niet op stond...echt hoor
Volgende meet packen we waterguns om eventuele livestreammiddelen ter plekke te elimineren.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Live, in mijn beleving.
Wat ik al zei: leermomentje.
Eigenlijk is het hun recht totaal niet. Het zijn hooguit afspraken die niet nagekomen worden. Iedereen mag een foto van iemand maken en die ook gewoon op een forum plaatsen, mits genomen in een publieke ruimte.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds hun vol recht.
En jij ook....quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach, komop!
Jij weet ook wel beter.
Je mag hem overnemen voor 2160,- euro en dat is een koopje want hij was nieuw 3500,- euro ik heb de bon gezien.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neen, ik moet aan ut werk. keek effies hier en voor ik het wist typte ik mee![]()
jij nog wat leuks gedaan?
je bent trouwens ook een lul he!! mijn tv vorige week naar de klote (echt), geef je die van jou weg voor 50 euro aan bob 'de flauwe'... hij is nog irritant en flauwer ook
Nee, dat is schending van het portret-recht.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk is het hun recht totaal niet. Het zijn hooguit afspraken die niet nagekomen worden. Iedereen mag een foto van iemand maken en die ook gewoon op een forum plaatsen, mits genomen in een publieke ruimte.
Wil je voortaan ook censureren wat ik drink, mensen zouden wel eens een heel verkeerd beeld van mij kunnen krijgenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
MeetFeauteaux zijn juist tof![]()
En ik zou het alleen maar keck vinden als iedereen zoiets zou hebben van: "/care, flikker mijn foto maar online"
Maar omdat dat nou eenmaal niet zo is...
[ afbeelding ]
Tadaaaa! Zie je? Nogsteeds een lompe kroegfoto, maar dan zonder Cc's hoofd/tiet. Omdat het ook kan zónder mensen tegen het hoofd (of de tiet) te stoten
Ik hoop dat je mij beter kent. Ik laat mij door niemand wegjagen, echt door niemand. Maar het moet een wederzijds genoegen zijn, anders hoeft het niet. Trouwens, iedereen is hier welkom, ik ga alleen voor sommigen geen meter voor rijdenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, dus jij laat je wegjagen door Gert?Valt me tegen van je, NMNS
Waarom? Jij post toch ook gewoon filmlinkjes van mij zonder het te vragen?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Wil je voortaan ook censureren wat ik drink, mensen zouden wel eens een heel verkeerd beeld van mij kunnen krijgen
Dat valt me dan wel weer tegenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
ik ga er alleen voor sommigen geen meter voor rijden
Wettekst s.v.p.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje heeft al de eer gehad om mij te mogen zien.
[..]
Nee, dat is schending van het portret-recht.
Als ik de Tiet van Cc niet had weggehaald hadden er nu 4 mensen gedacht: Staat remlof op die foto!?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Wil je voortaan ook censureren wat ik drink, mensen zouden wel eens een heel verkeerd beeld van mij kunnen krijgen
Nou ja, als iemand echt omhoog zit, dan strijk ik over mijn hart hoor Pietje. Zeg maar wat ik voor je moet doenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat valt me dan wel weer tegen.
Dat kan het zijn inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje heeft al de eer gehad om mij te mogen zien.
[..]
Nee, dat is schending van het portret-recht.
Volgens mij is nú het moment om de volgende meet te plannen, wat jij?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
En mijn portret is over een jaartje of wat heul wat waard.
Ja, het mag dus gewoon, want het is allemaal niet aan de orde, dat redelijk belang. Het artikel gaat trouwens over auteursrecht.:quote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl(...)ofdstukI_6_Artikel21
Verder google
quote:voor zoover een redelijk belang van den geportretteerde of, na zijn overlijden, van een zijner nabestaanden zich tegen de openbaarmaking verzet.
Ik ken nog wel een leuke kroeg met een grote rookruimte.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is nú het moment om de volgende meet te plannen, wat jij?
Hebben ze wifi?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke kroeg met een grote rookruimte.
Daar valt het onder ja. Redelijk belang is privacy, het aantasten van iemand zijn naam of faam et cetera.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, het mag dus gewoon, want het is allemaal niet aan de orde, dat redelijk belang. Het artikel gaat trouwens over auteursrecht.:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Joh, dan kan geen enkele foto meer op een forum of in de krant. Dit is echt geen redelijk belang. Je zit simpelweg in een publieke ruimte en daar worden nu eenmaal kiekjes gemaakt en ergens geplaatst.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar valt het onder ja. Redelijk belang is privacy, het aantasten van iemand zijn naam of faam et cetera.
True.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, dan kan geen enkele foto meer op een forum of in de krant. Dit is echt geen redelijk belang. Je zit simpelweg in een publieke ruimte en daar worden nu eenmaal kiekjes gemaakt en ergens geplaatst.
Het gaat helemaal nergens over. Het enige belang dat hier dient is dat Jantje een hekel heeft aan Pietje en dat de eerste niet wil dat de laatste een foto van hem ziet.
Nog even en die hele kroeg daar in Utrecht is weg, let maar opquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
En als je het lache vind. is het filmpje weg ,,,
Een krant heeft meer speelruimte, want die dient het publieke belang en dat heeft soms voorrang op die van het individu. Of een foto wel of niet in een publieke ruimte gemaakt wordt dat doet er eigenlijk niet toe, want het portretrecht blijft geldig. En als iemand bezwaar maakt tegen publicatie dan is dat voldoende. Het is dan aan een rechter om te toetsen of die publicatie al dan niet toegestaan was of is.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, dan kan geen enkele foto meer op een forum of in de krant. Dit is echt geen redelijk belang. Je zit simpelweg in een publieke ruimte en daar worden nu eenmaal kiekjes gemaakt en ergens geplaatst.
Het gaat helemaal nergens over. Het enige belang dat hier dient is dat Jantje een hekel heeft aan Pietje en dat de eerste niet wil dat de laatste een foto van hem ziet.
Hou toch opquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
zelfde met feesten noem een loveland, of feesten in een club, daar worden ook foto`s van neergezet op de betreffende website.
of zoals verleden jaar met Koningendag, zag je back stage foto`s en de eerste foto die daar werd geplaatst was van mijn kind met een beker koffie in haar hand. (foto is verwijderd dus zoeken heeft geen zin)
Maar begrijp Caro ook, als zij al van te voren aangeeft wil niet met me hoofd op FOK of waar dan ook dat iedereen die foto`s van een ander heeft daar wel respekt voor heeft.
Nee dat is niet hetzelfde.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
zelfde met feesten noem een loveland, of feesten in een club, daar worden ook foto`s van neergezet op de betreffende website.
of zoals verleden jaar met Koningendag, zag je back stage foto`s en de eerste foto die daar werd geplaatst was van mijn kind met een beker koffie in haar hand. (foto is verwijderd dus zoeken heeft geen zin)
Maar begrijp Caro ook, als zij al van te voren aangeeft wil niet met me hoofd op FOK of waar dan ook dat iedereen die foto`s van een ander heeft daar wel respekt voor heeft.
Verbouwd na de inkomstenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog even en die hele kroeg daar in Utrecht is weg, let maar op
Jep, kan allemaal waar zijn, maar mag ik er dan nog aan toevoegen dat het al op het internet stond? Gewoon open en bloot? Dan moet men dus bij die persoon zijn, en niet bij degene die hier een linkje plaatst.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een krant heeft meer speelruimte, want die dient het publieke belang en dat heeft soms voorrang op die van het individu. Of een foto wel of niet in een publieke ruimte gemaakt wordt dat doet er eigenlijk niet toe, want het portretrecht blijft geldig. En als iemand bezwaar maakt tegen publicatie dan is dat voldoende. Het is dan aan een rechter om te toetsen of die publicatie al dan niet toegestaan was of is.
Daarnaast is fok! eveneens aansprakelijk indien iemand bezwaar maakt tegen of deze sommeert een publicatie weg te halen.
Lees verder maar:
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/internet/
http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/foto/portretrecht/
en verder google
mag er niks meer over zeggen van Soury dus ik antwoord niet meer op jou post.quote:
Laat je niks vertellen joh.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag er niks meer over zeggen van Soury dus ik antwoord niet meer op jou post.
Men mag daar ook fok! verantwoordelijk voor houden hoor. Die zijn mede-aansprakelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, kan allemaal waar zijn, maar mag ik er dan nog aan toevoegen dat het al op het internet stond? Gewoon open en bloot? Dan moet men dus bij die persoon zijn, en niet bij degene die hier een linkje plaatst.
Nou uhquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of heel Utrecht wordt van de kaart geveegd, al het bewijsmateriaal weg
Doe niet zo sneu..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag er niks meer over zeggen van Soury dus ik antwoord niet meer op jou post.
oh ik mag weer van Souryquote:
Ik denk van niet, maar ik ga er verder geen twistpunt van maken. De sop is de kool niet waard.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Men mag daar ook fok! verantwoordelijk voor houden hoor. Die zijn mede-aansprakelijk.
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik mag weer van Soury![]()
nou Dementor leg het dan eens uit??/
Ben je wel goed bij je hoofd... Wat mot je met mij ?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik mag weer van Soury![]()
nou Dementor leg het dan eens uit??/
Meeten waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofd... Wat mot je met mij ?
Iemand neemt je posts serieus, laat ze tochquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt me op, jij bent wel een beetje het mikpunt van Heks, ik weet ook niet waaromquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dacht ut nietquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Dementor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_bedgeheimen__.html
Ach het kan altijd erger, vast al gepost maar ik moest er wel om lachen vanmorgen.
De man voelde een warme plek rond het gat waar de camera zat, ik kwam niet meer bij in de auto.quote:
nou denk dat je er niet meer om kan lachen als ze jou en juud steeds gefilmd hadden, ben je toch ziek in je hoofd als je je buren begleurt, ben benieuwt hoeveel uur taakstraf deze steven spielberg krijgt.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Dementor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_bedgeheimen__.html
Ach het kan altijd erger, vast al gepost maar ik moest er wel om lachen vanmorgen.
Dan leven we opeens vrijstaand, heel gek.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou denk dat je er niet meer om kan lachen als ze jou en juud steeds gefilmd hadden, ben je toch ziek in je hoofd als je je buren begleurt, ben benieuwt hoeveel uur taakstraf deze steven spielberg krijgt.
Wat denk je zelf. Ik mot haar niet, wederzijds dus laat mequote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt me op, jij bent wel een beetje het mikpunt van Heks, ik weet ook niet waarom
eerst zeg je dat ik op moet houden, dan zeg je dat ik niet sneu moet doen, denk nou ik mag weer antwoord geven van Soury is het weer niet goed, en ik moet niks van jou hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je nog een leuke avond?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zal ik dan de groepsfoto plaatsen?
Blufpoker.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
Zal ik dan de groepsfoto plaatsen?
doe maar niet, en van lijstjes hou ik ook al niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Soury versus Heks
Ik zal eens een lijstje bijhouden!
Dat Peter Pan pakje stond Gert best goedquote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Hier istie dan![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen hekel aan haar. Echt niet maar tis mijn type niet... Te Aardig ofzo ik krijg jeukquote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef Juud79 het volgende:
Muh, wrom nou een hekel hebben aan Heks? Als er een hier toch altijd vriendelijk is en vooral geen mot zoekt dan is het Heks wel. Dat ontgaat me echt even....
Wie was tinkerbell?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Peter Pan pakje stond Gert best goed
fuhdomme, is er eens iemand aardig is het weer niet goedquote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan haar. Echt niet maar tis mijn type niet... Te Aardig ofzo ik krijg jeuk
Ja, dat is idd wel haast een uitzondering hier dat iemand alleen maar aardig is...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan haar. Echt niet maar tis mijn type niet... Te Aardig ofzo ik krijg jeuk
Juist datquote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
fuhdomme, is er eens iemand aardig is het weer niet goed
Het mijne wel, en ik hou ook niet van te aardig, maar Heksie heeft mensenkennis, dat is wat anders.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh, jij kunt er met gemak ook wat van vanavond. Zo braaf als je zit te modereren, zo vilein deel je ze wel uit he. In de richting van mij, van Soury, want owee als je dinnetjes in het geding zouden kunnen komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand neemt je posts serieus, laat ze toch.
Loop ik een keer braaf te modereren, is 't weer niet goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Joh, jij kunt er met gemak ook wat van vanavond. Zo braaf als je zit te modereren, zo vilein deel je ze wel uit he. In de richting van mij, van Soury, want owee als je dinnetjes in het geding zouden kunnen komen.
Stel je niet aan Teun, die post is pas vilein.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Joh, jij kunt er met gemak ook wat van vanavond. Zo braaf als je zit te modereren, zo vilein deel je ze wel uit he. In de richting van mij, van Soury, want owee als je dinnetjes in het geding zouden kunnen komen.
Dat liet ik nog langsglijen ..Zwwiepppppquote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Boeiend!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als ik het niet dacht, één note erbij. Wat een enorme stakker is degene die dat gedaan heeft, want ik heb vanavond geen enkel fout woord geschreven en geen enkele valse intentie gehad
Ik heb een note gekregen voor een opmerking op de meet. Hoe vind je die?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
En als ik het niet dacht, één note erbij. Wat een enorme stakker is degene die dat gedaan heeft, want ik heb vanavond geen enkel fout woord geschreven en geen enkele valse intentie gehad
Dat gaat automatish tegenwoordig. Geen Mod maar BOTquote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mocht je het doen, hier is de soundtrack:quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
moet ik ook nog in het vorige topic teruglezen??![]()
Ik vind je een backstabber Pietje. En dat is niet iets om trots op te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Loop ik een keer braaf te modereren, is 't weer niet goed.
We vinden allemaal wel eens watquote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je een backstabber Pietje. En dat is niet iets om trots op te zijn
Hoeveel notes heb je? Ik zit op een mooie ronde 10 nu... Zou eigenlijk zonde zijn om dat te veranderenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja zegtie?!?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een note gekregen voor een opmerking op de meet. Hoe vind je die?
Een pakje peuken met 2 euro er in, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
We vinden allemaal wel eens wat
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een note gekregen voor een opmerking op de meet. Hoe vind je die?
Nou, ik vind het misselijk. 't Gaat mij niet om die note op zich, 't zal mij worst wezen. Maar het gaat om degene die hier teksten zit te beoordelen met een vooringenomen kuthouding.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boeiend!
Laat ze lekker de stasi archieven vullen met hun braaksels.
Het is allemaal tuig, babe. Lachen in je gezicht maar dan stabben ze je in de back weetje, vooral Pietje, die bekstebbert.quote:
Maar even zonder dollen, grappen, grollen, orcen ende trollen. Waarom had je een note gehad?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
26quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je? Ik zit op een mooie ronde 10 nu... Zou eigenlijk zonde zijn om dat te veranderen
Maak je niet zo druk Haks, als een stel wijven zoals wij lang genoeg in één ruimte post gaan we vanzelf tegelijk menstrueren.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
nou oke, ik zal leren net als de meeste hier heerlijk te sneren naar elkaar, gewoon een echte FOKKER te worden die gewoon tegen alles aantrapt waar aan te trappen valt, gewoon eens posten van andere helemaal gaan uitpluizen wat iedereen nou met iets bedoelt, gewoon ik wordt de Bitch van de SC, lijkt me ook wel leuk aan de andere kant, gewoon geen rekening houden met andermans gevoelens, hoe andere over iets denken gewoon schijt aan hebben en meer van dat soort dingen.
Misschien verklaart hij je wel de liefde in die notequote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, ik vind het misselijk. 't Gaat mij niet om die note op zich, 't zal mij worst wezen. Maar het gaat om degene die hier teksten zit te beoordelen met een vooringenomen kuthouding.
God mag het weten, jij schijnt daar contacten te hebben, vraag het evenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar even zonder dollen, grappen, grollen, orcen ende trollen. Waarom had je een note gehad?
Maar wie is het dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, ik vind het misselijk. 't Gaat mij niet om die note op zich, 't zal mij worst wezen. Maar het gaat om degene die hier teksten zit te beoordelen met een vooringenomen kuthouding.
Kijk je hebt het doorquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
nou oke, ik zal leren net als de meeste hier heerlijk te sneren naar elkaar, gewoon een echte FOKKER te worden die gewoon tegen alles aantrapt waar aan te trappen valt, gewoon eens posten van andere helemaal gaan uitpluizen wat iedereen nou met iets bedoelt, gewoon ik wordt de Bitch van de SC, lijkt me ook wel leuk aan de andere kant, gewoon geen rekening houden met andermans gevoelens, hoe andere over iets denken gewoon schijt aan hebben en meer van dat soort dingen.
Toverbitchquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
Hij heeft de liefde aan anderen verklaard, dat zal eerder de reden zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Misschien verklaart hij je wel de liefde in die note
Hey, die was van Liesjequote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een pakje peuken met 2 euro er in, bijvoorbeeld.
Juist.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef Copycat het volgende:
Ik check mijn notes nooit. Ik hang dus nog steeds op vier. Of vijf. Geloof ik. Boeien.
10 nuquote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef Copycat het volgende:
Ik check mijn notes nooit. Ik hang dus nog steeds op vier. Of vijf. Geloof ik. Boeien.
Kuttekop! Weer wordt er misbruik gemaakt van mijn blondheid.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is allemaal tuig, babe. Lachen in je gezicht maar dan stabben ze je in de back weetje, vooral Pietje, die bekstebbert.
Ik gok op Pietje. Maar ooit komt ie aan de hemelpoort en daar ik wat ouder ben zal ik hem daar opwachtenquote:
hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk Haks, als een stel wijven zoals wij lang genoeg in één ruimte post gaan we vanzelf tegelijk menstrueren.
Ah crap, ik dacht dat je me kwam verdedigenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuttekop! Weer wordt er misbruik gemaakt van mijn blondheid.
Pietje heeft dat wel in zich he?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gok op Pietje. Maar ooit komt ie aan de hemelpoort en daar ik wat ouder ben zal ik hem daar opwachten
Voor een euro of 5 kan je nog vanavond weten naar wie je de Anthrax moet sturenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik gok op Pietje. Maar ooit komt ie aan de hemelpoort en daar ik wat ouder ben zal ik hem daar opwachten
Ik zei het nog vanavond tegen je, doe eens lief, want ik krijg de notes hierquote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah crap, ik dacht dat je me kwam verdedigenAls een soort Teun voor Soury, jewaids.
Met een BBQ, dat geloof ik dan wel weerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik steun je mentaal. Vanuit mijn hart en je weet waar dat zich bevindt!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah crap, ik dacht dat je me kwam verdedigenAls een soort Teun voor Soury, jewaids.
Haha, weet wie je meet dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:08 schreef Gert het volgende:
Het gaat niet om portretrecht en dat gezeik. Het gaat erom of je het respecteert dat mensen niet op de foto of met hun kop op de streams willen.
Het is misschien een illusie om te denken dat je naar een meet kunt gaan met tien of meer deelnemers en dat het dan lukt om nergens op internet te verschijnen daarna, als je aangeeft dat je dat niet wilt.
Die conclusie kun je trekken, en het gevolg van die conclusie kan zijn: 1) ik moet er maar mee leven dat ik herkenbaar, of dronken, of onflatteus etc. op foto's verschijn die bij allerlei anderen in het bezit komen, óf 2) geen meets meer met mensen die jou gaan fotograferen terwijl je dat niet wilt.
Ook zaterdagavond werd er af en toe al geklierd hoor. Zelfs toen duidelijk enkele malen werd aangegeven dat iemand niet op de foto wilde, tóch proberen.
En ook de "stream" maakte enkele malen een zwenk. Het was donker verderop, maar toch effe doen. Ik kan er persoonlijk niet heel erg mee zitten, maar ik vind het toch vreemd hoor, dat zoiets niet gewoon gerespecteerd kan worden.
Ik zet geen mensen op de foto die dat niet willen. Zo moeilijk is dat niet.
En je staat ook niet herkenbaar op de stream, dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:08 schreef Gert het volgende:
Het gaat niet om portretrecht en dat gezeik. Het gaat erom of je het respecteert dat mensen niet op de foto of met hun kop op de streams willen.
Het is misschien een illusie om te denken dat je naar een meet kunt gaan met tien of meer deelnemers en dat het dan lukt om nergens op internet te verschijnen daarna, als je aangeeft dat je dat niet wilt.
Die conclusie kun je trekken, en het gevolg van die conclusie kan zijn: 1) ik moet er maar mee leven dat ik herkenbaar, of dronken, of onflatteus etc. op foto's verschijn die bij allerlei anderen in het bezit komen, óf 2) geen meets meer met mensen die jou gaan fotograferen terwijl je dat niet wilt.
Ook zaterdagavond werd er af en toe al geklierd hoor. Zelfs toen duidelijk enkele malen werd aangegeven dat iemand niet op de foto wilde, tóch proberen.
En ook de "stream" maakte enkele malen een zwenk. Het was donker verderop, maar toch effe doen. Ik kan er persoonlijk niet heel erg mee zitten, maar ik vind het toch vreemd hoor, dat zoiets niet gewoon gerespecteerd kan worden.
Ik zet geen mensen op de foto die dat niet willen. Zo moeilijk is dat niet.
Technisch gezien noemde ik je een heldhaftige verdediger van dames in noodquote:Op maandag 10 januari 2011 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei het nog vanavond tegen je, doe eens lief, want ik krijg de notes hier
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
WAT snap je nou niet. Ik leg het nog 1 keer luid en duidelijk uit.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Coos het volgende:
Zo, weer een verschrikkelijke storm in een glas water gemist.![]()
Van Laysa heb ik weleens foto's gezien samen met Kally.
Verder Ian, Mera, Gert, Liesje, Cc, Heidi, Bob, Teun, Remlof,Muis en zeker ook van Caro die ze zelf gepost had. Al weet ik niet meer of dat op Fok was of op sgop.
Zelfs van Deiss heb ik geloof ik weleens een foto gezien.
Waar gaat dit in godsnaam over????![]()
moet ik ook nog in het vorige topic teruglezen??![]()
Pietje ik heb wel rustig James Bond zitten kijken,![]()
Veel beter dan die oubollige oude Bonds.
Volgens mij hebben we wat met elkaarquote:Op maandag 10 januari 2011 23:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zei het nog vanavond tegen je, doe eens lief, want ik krijg de notes hier
Praktisch gezien klopt het ook zo af en toe, maar dat doet niks van die aantekeningen af. En dan maar roepen dat ik een kladblokje heb en alles bij zit te houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien noemde ik je een heldhaftige verdediger van dames in nood
Gelukkig niet want ik slaap al zo rot.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Coos, je hebt mijn gajes-smoelwerk nooit gezien?
Welke foto is er van je gepost dan CarO?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
WAT snap je nou niet. Ik leg het nog 1 keer luid en duidelijk uit.
IK WIL ZELF BEPALEN WELKE FOTO VAN MIJ OP FOK / PM KOMT.
IK WIL HEM ZELF WEG KUNNEN HALEN EN ZELF POSTEN ALS IK DAT WIL.
IK WIL ZEGGENSCHAP OVER BEELDEN WAAR MIJN HOOFD / LICHAAM OP STAAT, HERKENBAAR OF NIET.
ALS IK ZELF EEN FOTO VAN MIJ POST, BETEKENT DAT DAT IK DAAR ZELF TOESTEMMING VOOR HEB GEGEVEN. DAT IK HET DAAR MEE EENS BEN EN DAT IK DAAR ZELF, ZEKER OP FOK, NIET GEHEEL HERKENBAAR OP STA.
Dat was de allerlaatste keer.*zucht*
Aangezien dat op meets niet kan, omdat er foto's gemaakt worden en ik die terug vind in een mass-PM zeg ik dus dat er maar 1 oplossing is. Dat is alles.
Als ik de slaap niet kan vatten dan vraag ik altijd iets over politiek aan Remlof. Meestal lig ik na 3x het woord bruinhemden bovenop mijn toetsenbord te knorren!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig niet want ik slaap al zo rot.
11quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat die note van Teun sloeg op het "backstabber" tegen Pietje.
Wat MOET betekenen dat Pietje in de toekomst kan kijken omdat dat pas daarna kwam.
Dus kreeg Teun een note voor iets dat hij nooit had gezegd als hij de note niet zou krijgen...
wacht...
wat?
OMFG INFINITY LOOP!11!
Dat gaat Dees niet leuk vinden dat Donald zo pontificaal in beeld wordt gebracht Bob !quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Hier istie dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/heidi%27s-live-stream?
quote:
Ik had toch echt het idee dat iedereen die op stream was dat niet erg vond, andersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent te laat maar de link is op de vorige pagina te vinden.
Edit: Onder het nu zwarte hoofdscherm staan nog wel de filmpjes van wat er eerder op de avond te zien was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/heidi%27s-live-stream?
Ik had toch echt het idee dat iedereen die op stream was dat niet erg vond, andersquote:Op maandag 10 januari 2011 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat gaat Dees niet leuk vinden dat Donald zo pontificaal in beeld wordt gebracht Bob !![]()
Maar ik zit ook met stijgende verbazing te lezen hier, in dat andere topic staat die
link toch ook??
en ik heb ook pas een filmpje bekeken toen het allang niet meer live was, dat stond er ook
dat dat kon
Hiero...
[..]
[..]
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 8 januari 2011 23:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent te laat maar de link is op de vorige pagina te vinden.
Edit: Onder het nu zwarte hoofdscherm staan nog wel de filmpjes van wat er eerder op de avond te zien was.
quote:Ohh nou moet ik beter kijken ofzo. Even Dondald spotten![]()
Maar het blijft een storm in een glas water Annie want je staat er niet op.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
WAT snap je nou niet. Ik leg het nog 1 keer luid en duidelijk uit.
IK WIL ZELF BEPALEN WELKE FOTO VAN MIJ OP FOK / PM KOMT.
IK WIL HEM ZELF WEG KUNNEN HALEN EN ZELF POSTEN ALS IK DAT WIL.
IK WIL ZEGGENSCHAP OVER BEELDEN WAAR MIJN HOOFD / LICHAAM OP STAAT, HERKENBAAR OF NIET.
ALS IK ZELF EEN FOTO VAN MIJ POST, BETEKENT DAT DAT IK DAAR ZELF TOESTEMMING VOOR HEB GEGEVEN. DAT IK HET DAAR MEE EENS BEN EN DAT IK DAAR ZELF, ZEKER OP FOK, NIET GEHEEL HERKENBAAR OP STA.
Dat was de allerlaatste keer.*zucht*
Aangezien dat op meets niet kan, omdat er foto's gemaakt worden en ik die terug vind in een mass-PM zeg ik dus dat er maar 1 oplossing is. Dat is alles.
Mijn idee Coos!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het blijft een storm in een glas water Annie want je staat er niet op.
Vergis je niet, deze tijden lijken meer op de jaren dertig van de vorige eeuw dan menigeen erkent. Het wegzetten van een hele bevolkingsgroep alleen om het geloof dat ze aanhangen kan enorme consequenties hebben. En daarbij erkende de NSDAP het judaïsme nog als geloof, waar de PVV dat niet doet met de islam. Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik de slaap niet kan vatten dan vraag ik altijd iets over politiek aan Remlof. Meestal lig ik na 3x het woord bruinhemden bovenop mijn toetsenbord te knorren!
Ja.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergis je niet, deze tijden lijken meer op de jaren dertig van de vorige eeuw dan menigeen erkent. Het wegzetten van een hele bevolkingsgroep alleen om het geloof dat ze aanhangen kan enorme consequenties hebben. En daarbij erkende de NSDAP het judaïsme nog als geloof, waar de PVV dat niet doet met de islam. Het is dat we nu ingebed zijn in de EU die het ons zal voorkomen om te vervallen tot een fascistische politiestaat anders zag ik de toekomst somber in.
Hahahahaha ik ga er niet eens meer op antwoordenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het blijft een storm in een glas water Annie want je staat er niet op.
Ik ga 'm morgen laten maken, mocht je 't tegen mij hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Van mij mag hij morgen, wie het ook is, minimaal twee lekke banden krijgen en daarna compleet de weg kwijt raken.
Ik ben de enige die dat altijd roept Teun.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Praktisch gezien klopt het ook zo af en toe, maar dat doet niks van die aantekeningen af. En dan maar roepen dat ik een kladblokje heb en alles bij zit te houden
Jongeuh, het voordeel van een bedreiging zonder doelwit is dat je dan wél vreselijke dingen kan zeggen...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Van mij mag hij morgen, wie het ook is, minimaal twee lekke banden krijgen en daarna compleet de weg kwijt raken.
Volgende maand, in de Bananenbar in Amsterdamquote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef Soury het volgende:
Waneer is de volgende meet ? Ik verheug me er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |