Dat wel, eten ook, maar vanavond is het feest, gister rustigquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uit de beelden die ik bij RTL zag maakte ik op dat de Nederlanders wel even een biertje gaan pakken.
http://www.spitsnieuws.nl(...)_muntz_doet_mir.htmlquote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Waffle het volgende:
Is dat autodrop gebeuren trouwens dikke nepperij? Ik zag het namelijk laatst op geenstijl en ging toen eens bij de stemmen kijken. Pol stond lang niet bovenaan tot de laatste dag..
hij heeft geen offroad ervaring, maar wil wel naar een topteam... Hij doet het goed op het asfalt hoor, maar ik dnek dat ie in Le Dakar net zo veel te zoeken heeft als Jan Lammers. Beetje hobbyen op een servicetruck dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
Jullie kunnen wel lachen maar zelden lag het aan Joske zelf dat hij in de grindbak zat hoor.
wel mooi bij de rpe proloog voor 2010.... Lammers zou de boertjes wel even laten zien hoe je moet rijden... en word op de baan ingehaald door een slakquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef jpjedi het volgende:
Jan Lammers 2
Dakar is naast racen ook gewoon survival van mens en machine.
Sowieso arrogante kutvent trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |