al gevonden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef gerco94 het volgende:
klasgenoot had het over een gevecht tussen 2 volkswagenrijders? iemand filmpje?
quote:larsth Net Tim gesproken is nog druk bezig!!!
12 minutes ago via web
quote:@rickwinkelman
Bericht gehad van Tim Coronel: Hij geeft niet op, heeft hulp. Dat wordt straks in het bivak een mooi verhaal. #rtlgp
Hopelijk haalt 'ie het op tijdquote:@Bubbelmedia
@timcoronel_ heeft verklaard door te zetten en de sweeper heeft hij afgeslagen. Tim de allerallerlaatste in de proef.
Ik zie hem nog op geeneen tijd staan op de site van Dakar.quote:
.quote:dakar2011nieuws:
RT @LarsTH: TIM CORONEL SMS'T: FINISH!!!! [via Twitter]
Op de RTL site betaal je er 99 cent voorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef Mikkie het volgende:
Dat is de Dakarspirit
Helaas gisteren bijna alles moeten missen, dus vanavond maar even de herhaling + nieuwe uitzending kijken.
Ja, net alsof ik ga betalen voor die kop van Kalffquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de RTL site betaal je er 99 cent voor
Als je de losse fragmenten op dezelfde site bekijkt zie je ook vrijwel alles en is het gratis
Vandaag reed er een H. Stacey olie truck al toeterend over het bedrijventerrein bij ons. Voorteken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
Hans Stacey gaat mogelijk weer meedoen aan de Dakar Rally. Hij hoopt binnen afzienbare tijd met nieuws te komen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te zien rijdt Pascal de Baar ook nog altijd rond
Volgens de livetiming heeft hij op wp1 een achterstand van vijf en een half uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb hem nog geeneen keer genoemd horen worden.
Bronquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
Hans Stacey gaat mogelijk weer meedoen aan de Dakar Rally. Hij hoopt binnen afzienbare tijd met nieuws te komen
Bron: http://www.rickwinkelman.nl/quote:De zevende, en daarmee een na laatste Dakarcolumn voor Castrol, over een mogelijke come-back:
In 2007 won Hans Stacey het Dakar-vrachtwagenklassement. Het was een periode dat ik veel contact had met Stacey en zelfs met hem mee heb mogen rijden in zijn Dakartruck. De laatste tijd is Stacey een beetje uit beeld verdwenen. Hoog tijd hem weer eens te bellen.
Ik denk met gemengde gevoelens terug aan 2007, zegt Stacey. Dat komt vooral omdat het team op een vervelende manier uit elkaar is gevallen. Tegelijk ben ik trots op mijn overwinning en wat het teweeg heeft gebracht. Ik word nog steeds herkend en aangesproken. Wat dat betreft lijkt Dakar een beetje op het winnen van de Elfstedentocht. Iedereen kent je.
Hoe mooi de Dakarzege ook was, de competitieve Stacey had meer gewild. Ik had meer etappes willen winnen maar Charly Gotlib werd ziek. Natuurlijk ben ik blij dat ik gewonnen heb maar ik wil altijd meer. Ik heb helaas de knop plezier maken bij mijzelf nog niet gevonden. Ik ben extreem perfectionistisch.
Vandaar dat Stacey niet voor zijn lol wil terugkeren naar Dakar. Hij wil winnen. Ik beslis over een paar maanden of ik er volgend jaar bij ben.
Meer wil Stacey nog niet zeggen, maar hij verklapt nog wel dat hij sinds een paar weken weer veel in de sportschool is te vinden.
Gaaf!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bron: http://www.rickwinkelman.nl/
Stacey en die ouwe De Rooy, het zou wat zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bron: http://www.rickwinkelman.nl/
Haha die halve tranen is dan weer een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
!
Ik krijg zowat tranen in m'n ogen![]()
črg he
wat tof!
op 5 seconden, srsly!!
diegene onder hem heeft toch 2 waypoints gemist?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha die halve tranen is dan weer een beetje overdreven.
Maar inderdaad wel supervet. Zo aan het eind van de rally met vele hoogtepunten en tegenslagen toch nog een fantastische eerste plaats.
Alleen ik wacht het nog even af, want misschien komt er straks weer straftijd bij of krijgt iemand die onder hem staat tijd terug ofzo.
Laat het dan even weten op FOK! en ik zal je supporten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik ben een vrouw hč, emotioneel en zulks
[/excuus]
Ooit ga ik zelf een Dakar rijdenAmsterdam Dakar Challenge ofzo.. niet dé, nou ja, als ik ooit héééél veel geld zou hebben, dan zou ik 't wellicht wel eens willen doen. Gewoon om 'm uit te rijden
Ah stoppen op het hoogtepunt, dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben Dakar een aantal jaren met veel succes gedaan en alles gewonnen wat er te winnen valt. Nog 10 jaar deelnemen heeft weinig zin. In 2012 gaan ze deelnemen aan het WRC met, waarschijnlijk, de Scirocco.
Briljant!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe wallpaper....
Linkje naar column?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Verhoeven
Week 1 was erg leuk (op die eerste dag na dan), week 2 minder vanwege uitvallen Van Deijne en tijdsverlies Verhoeven. Al bij al toch weer genoten van 2 weken Dakar.
Hopen dat we volgend jaar weer kunnen juichen voor de Nederlandse truckers.
En dat Van Loon weer terugkeert met z'n Mitsu en dat Van Deijne het toch niet kan laten.
Verhoeven hopelijk volledige fabriekssteun krijgt. Een geef z'n maatje Knuiman dan ook maar meteen een fabrieks BMW zodat hij kan dienen als backuprijder voor Verhoeven.
Dit was de laatste Dakar voor het fabrieksteam van VW. Volgend jaar dus XRaid BMW die gaat winnen?
Iemand trouwens vandaag het Brabants Dagblad gelezen? Wat een zure column zeg.
Nah hij rijdt onofficieel voor BMW Belgie via een dealer in Turnhout, waar hij woont.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, Verhoeven komt toch gewoon voor Nederland uit? Niet voor Belgiė?
Staat alleen in de papieren versie van BD.quote:
Hij is gewoon Nederlander, echter woont in het Belgische Poppel dus dat is waarschijnlijk de reden dat de Fransen hem als Belg zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, Verhoeven komt toch gewoon voor Nederland uit? Niet voor Belgiė?
Uit de beelden die ik bij RTL zag maakte ik op dat de Nederlanders wel even een biertje gaan pakken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net terug, was wel leuk alleen wel erg heet
Aan de gezichten te zien wordt er weinig gefeest vanavond
ze mag een dag aan de lopende band staan bij de fabriek in Jirnsum met 5 van haar vrienden (zonder gekheid)quote:Op zondag 16 januari 2011 14:24 schreef Susi het volgende:
Wat heeft Mirjam Pol gewonnen ? Een jaar lang autodrop ?
een nieuw kapsel (hopelijk)quote:Op zondag 16 januari 2011 14:24 schreef Susi het volgende:
Wat heeft Mirjam Pol gewonnen ? Een jaar lang autodrop ?
En een ontmoeting met Jochem Douwenga, die van de oldtimerdropjes?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze mag een dag aan de lopende band staan bij de fabriek in Jirnsum met 5 van haar vrienden (zonder gekheid)
Dat wel, eten ook, maar vanavond is het feest, gister rustigquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uit de beelden die ik bij RTL zag maakte ik op dat de Nederlanders wel even een biertje gaan pakken.
http://www.spitsnieuws.nl(...)_muntz_doet_mir.htmlquote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Waffle het volgende:
Is dat autodrop gebeuren trouwens dikke nepperij? Ik zag het namelijk laatst op geenstijl en ging toen eens bij de stemmen kijken. Pol stond lang niet bovenaan tot de laatste dag..
hij heeft geen offroad ervaring, maar wil wel naar een topteam... Hij doet het goed op het asfalt hoor, maar ik dnek dat ie in Le Dakar net zo veel te zoeken heeft als Jan Lammers. Beetje hobbyen op een servicetruck dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
Jullie kunnen wel lachen maar zelden lag het aan Joske zelf dat hij in de grindbak zat hoor.
wel mooi bij de rpe proloog voor 2010.... Lammers zou de boertjes wel even laten zien hoe je moet rijden... en word op de baan ingehaald door een slakquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef jpjedi het volgende:
Jan Lammers 2
Dakar is naast racen ook gewoon survival van mens en machine.
Sowieso arrogante kutvent trouwens.
Van de RTL site:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem niet snap... Wie wordt er bedoeld met Henk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |