Ah stoppen op het hoogtepunt, dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben Dakar een aantal jaren met veel succes gedaan en alles gewonnen wat er te winnen valt. Nog 10 jaar deelnemen heeft weinig zin. In 2012 gaan ze deelnemen aan het WRC met, waarschijnlijk, de Scirocco.
Briljant!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe wallpaper....
Linkje naar column?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Verhoeven
Week 1 was erg leuk (op die eerste dag na dan), week 2 minder vanwege uitvallen Van Deijne en tijdsverlies Verhoeven. Al bij al toch weer genoten van 2 weken Dakar.
Hopen dat we volgend jaar weer kunnen juichen voor de Nederlandse truckers.
En dat Van Loon weer terugkeert met z'n Mitsu en dat Van Deijne het toch niet kan laten.
Verhoeven hopelijk volledige fabriekssteun krijgt. Een geef z'n maatje Knuiman dan ook maar meteen een fabrieks BMW zodat hij kan dienen als backuprijder voor Verhoeven.
Dit was de laatste Dakar voor het fabrieksteam van VW. Volgend jaar dus XRaid BMW die gaat winnen?
Iemand trouwens vandaag het Brabants Dagblad gelezen? Wat een zure column zeg.
Nah hij rijdt onofficieel voor BMW Belgie via een dealer in Turnhout, waar hij woont.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, Verhoeven komt toch gewoon voor Nederland uit? Niet voor Belgiė?
Staat alleen in de papieren versie van BD.quote:
Hij is gewoon Nederlander, echter woont in het Belgische Poppel dus dat is waarschijnlijk de reden dat de Fransen hem als Belg zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, Verhoeven komt toch gewoon voor Nederland uit? Niet voor Belgiė?
Uit de beelden die ik bij RTL zag maakte ik op dat de Nederlanders wel even een biertje gaan pakken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net terug, was wel leuk alleen wel erg heet
Aan de gezichten te zien wordt er weinig gefeest vanavond
ze mag een dag aan de lopende band staan bij de fabriek in Jirnsum met 5 van haar vrienden (zonder gekheid)quote:Op zondag 16 januari 2011 14:24 schreef Susi het volgende:
Wat heeft Mirjam Pol gewonnen ? Een jaar lang autodrop ?
een nieuw kapsel (hopelijk)quote:Op zondag 16 januari 2011 14:24 schreef Susi het volgende:
Wat heeft Mirjam Pol gewonnen ? Een jaar lang autodrop ?
En een ontmoeting met Jochem Douwenga, die van de oldtimerdropjes?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze mag een dag aan de lopende band staan bij de fabriek in Jirnsum met 5 van haar vrienden (zonder gekheid)
Dat wel, eten ook, maar vanavond is het feest, gister rustigquote:Op zondag 16 januari 2011 12:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Uit de beelden die ik bij RTL zag maakte ik op dat de Nederlanders wel even een biertje gaan pakken.
http://www.spitsnieuws.nl(...)_muntz_doet_mir.htmlquote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Waffle het volgende:
Is dat autodrop gebeuren trouwens dikke nepperij? Ik zag het namelijk laatst op geenstijl en ging toen eens bij de stemmen kijken. Pol stond lang niet bovenaan tot de laatste dag..
hij heeft geen offroad ervaring, maar wil wel naar een topteam... Hij doet het goed op het asfalt hoor, maar ik dnek dat ie in Le Dakar net zo veel te zoeken heeft als Jan Lammers. Beetje hobbyen op een servicetruck dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
Jullie kunnen wel lachen maar zelden lag het aan Joske zelf dat hij in de grindbak zat hoor.
wel mooi bij de rpe proloog voor 2010.... Lammers zou de boertjes wel even laten zien hoe je moet rijden... en word op de baan ingehaald door een slakquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:22 schreef jpjedi het volgende:
Jan Lammers 2
Dakar is naast racen ook gewoon survival van mens en machine.
Sowieso arrogante kutvent trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |