Misschien moet je even een pic posten. Dan zullen wij wel even bepalen of je er last van hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieeeeeks, ik voel gewoon de pijnGelukkig heb ik geen last van eh dat gene wat je beschrijft, so I have no fearrrr
Er zijn nog steeds mensen die nu werken hoorquote:
Wie zat hier net nou de NSFW-en?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je even een pic posten. Dan zullen wij wel even bepalen of je er last van hebt.
I envy youquote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Q ik heb een lopende kadolijst (niet alleen voor mezelf) ik weet altijd wat
Hier niet doos!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die nu werken hoor
Geen "Kale poes" of "zaad" in zie zin hoorquote:
Zwak excuusquote:Op maandag 10 januari 2011 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
tis dat ik zit te leren anders ging ik de discussie graag aan
![]()
Ben in de juiste stemming
Je komt maar langs, mag je kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je even een pic posten. Dan zullen wij wel even bepalen of je er last van hebt.
Ooh deze trek ik weer onder het stof vandaan mochten we meeten, ooit.quote:
Is het terminaal?quote:
Ga naar het ESFquote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh deze trek ik weer onder het stof vandaan mochten we meeten, ooit.
Neequote:
Een boek, een kookboek, nieuwe eetbare massage-olie...quote:Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Ik heb :
-Springvorm (Action)
-Rituals pakket
-Vergiet (ijzer, Action)
quote:
Ooh! Nieuw boek van jeniffer weiner! Geniaal wijf ben je!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een boek, een kookboek, nieuwe eetbare massage-olie...
Prijscategorie die je in gedachten hebt?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Ik heb :
-Springvorm (Action)
-Rituals pakket
-Vergiet (ijzer, Action)
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh! Nieuw boek van jeniffer weiner! Geniaal wijf ben je!
En die olie is uit het assortiment!
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef Joosterd het volgende:
-EDIT-
* JoosterdDacht ik KPD te zitten.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij Christine leDuc hebben ze dat soort olie ook toch?
Nope. Daar doen we nooit aanquote:Op maandag 10 januari 2011 20:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Prijscategorie die je in gedachten hebt?
Het moet echt deze speciale zijn. De sexwinkel waar ik hem vandaan had heeft hem dus niet meer. Kan hem alleen nog in de UK bestellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij Christine leDuc hebben ze dat soort olie ook toch?
Iets voor in het huis?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Daar doen we nooit aanMaar ik vind het zelf aso om boven de 50 euro te gaan zitten.
Wat stond hier?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef Joosterd het volgende:
-EDIT-
Ja, daar dacht ik ook aan. Maar wát?quote:
Soms scheelt het niet veelquote:Op maandag 10 januari 2011 20:12 schreef Joosterd het volgende:
-EDIT-
Die vazen?quote:
Mja, vervelende is dan dat we dat allemaal weer mee moeten slepen bij de verhuizing.quote:
Die is enkel op die website te bestellen en die leveren niet in NLquote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n vreselijke wc rol houder die jij laatst leuk vond
Joh dat merk je niet hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, vervelende is dan dat we dat allemaal weer mee moeten slepen bij de verhuizing.
Ik zou wel vet graag zo'n 127.0.01 deur mat willen hebben. GEEN idee waar je die kan bestellen, though
du = duitsland? Nope. Enkel naar VS en UK.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh dat merk je niet hoor
En is die wc rolhouders niet in Du af te leveren?
En de meerwaarde van zwart wc papier is?quote:
Jij wilde dat we een rol zouden stelen bij daten in het donker!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
En de meerwaarde van zwart wc papier is?
Naam, pincode en foto zijn genoeg voor nuquote:
Véél water drinken Qquote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
En de meerwaarde van zwart wc papier is?
Waarvan ?!quote:
Heb nog geen Dm maar als ik zo Whopje heb gewandeld vast welquote:
Thinkgeek.comquote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, vervelende is dan dat we dat allemaal weer mee moeten slepen bij de verhuizing.
Ik zou wel vet graag zo'n 127.0.01 deur mat willen hebben. GEEN idee waar je die kan bestellen, though
Heb het hier neergepleurdquote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog geen Dm maar als ik zo Whopje heb gewandeld vast wel
Tot zo!
Ben je een Geek als je weet wat dit betekent?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jézus fuck. 40 dollar?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Thinkgeek.comVersturen ook buiten de VS.
http://www.thinkgeek.com/(...)/?cpg=cj&ref=&CJURL=
En toch vind ik "~ sweet ~" leukerquote:Op maandag 10 januari 2011 20:30 schreef Pagan het volgende:
[..]
Thinkgeek.comVersturen ook buiten de VS.
http://www.thinkgeek.com/(...)/?cpg=cj&ref=&CJURL=
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ben je een Geek als je weet wat dit betekent?![]()
nee, wel een nerdquote:Op maandag 10 januari 2011 20:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ben je een Geek als je weet wat dit betekent?![]()
Niet hier, maar geloof ook dat ze de laatste keer beetje boos was toen ze hier was.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Iets anders.... DML staat op knappen. Heeft iemand haar de laatste dagen zien posten?
Ik wens haar vanaf hier ook iig veel succes en liefde met de kleine dizzy mr lizzy
Jij was toch zo dol op dat zwarte pleepapier in dat Dating in the Dark restaurant?quote:
NEE!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
GREYS?! HEB JE DE NIEUWE GREYS ANATOMY AL GEZIEN?????
Begin febr. is ze uitgerekend en ik las in OUD iets over bloedverlies, maar dat bleek uiteindelijk wel goed te zijn allemaal.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:41 schreef nokwanda het volgende:
Iets anders.... DML staat op knappen. Heeft iemand haar de laatste dagen zien posten?
Ik wens haar vanaf hier ook iig veel succes en liefde met de kleine dizzy mr lizzy
Bedankt staat ook echt niet in jouw woordenboek hè!quote:
Ze kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ze is dat je voor haar gezocht hebt denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 20:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Bedankt staat ook echt niet in jouw woordenboek hè!
Ja vastquote:Op maandag 10 januari 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kan niet in woorden uitdrukken hoe dankbaar ze is dat je voor haar gezocht hebt denk ik
*hart onder riem steekt*quote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef Oognip het volgende:
Ik moet morgen naar de tandarts maar ik ben bang voor de tandarts
Oh das dan wel knap van je dat je ondanks je bangheid, toch bent gegaan en nu een hele fijne hebt gevonden.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*hart onder riem steekt*
Ik was jaaaaren zo bang dat ik niet ging. Nu heb ik vorig jaar al mijn moed bij elkaar geraapt en heb ik een fijne gevonden in Rotterdam. Keiraar praktijkje in Kralingen. Maar ze luisteren echt naar hun klanten
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
Ik lees de polis voorwaarden van de ww verzekering en ao verzekering door.... Je hebt bij AO een eigen risico van 365 dagen... heeft dat te maken met het feit dat niet altijd direct minder geld krijgt als je ao bent?
Want als je een tijdje in de ziektewet zit krijg je 2 jaar lang ook gewoon door betaald. Hoe zit dat eigenlijk met ao? Stel MM krijgt reuma. Dan is hij in zijn branche ao. Gaat hij dan eerst de ziektewet in en wacht hij op een medische keuring? Of krijgt hij gelijk een medische keuring? En na die medische keuring gaat hij de uitkering in?
Weet jij dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |