Laffe borrelaars.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker wel 0,1 procent van de jaaromzet
Welke???quote:Op maandag 10 januari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de eerdere obstakels er nog zijn he
Hoeveel denk jij dat de stairway omzet?quote:
Oké, knul. Ik val buiten de boot.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder maanden context kun je hier niet over mee kletsen knul.
Hahaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:16 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Hogeschool Kunsten Utrecht, die zorgen voor de andere 99,99 %
Ghehehe kan je hem niet even bijpratenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zonder maanden context kun je hier niet over mee kletsen knul.
Aangezien het een kut toko is,,hmm... 2 euro?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat de stairway omzet?
Mag ik een samenvatting kan ik zien of ik iets gemist hebquote:Op maandag 10 januari 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe kan je hem niet even bijpraten
Nope.1 geen zin en 2 heb ik zo natuurkundequote:Op maandag 10 januari 2011 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe kan je hem niet even bijpraten
quote:
Geen nieuwe ontwikkelingen as far as I knowquote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik een samenvatting kan ik zien of ik iets gemist heb
Weet je een betere toko dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien het een kut toko is,,hmm... 2 euro?
Ben zeer teleurgesteld, ben altijd het buitenbeentjequote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nope.1 geen zin en 2 heb ik zo natuurkunde
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nieuwe ontwikkelingen as far as I know
Aangezien ik hier niet zo veel ben mis ik heel veelquote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet van niks.quote:
Sowieso komt alles samengevat meestal toch weer bij tieten uit.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen.quote:
Ken ik nietquote:
en bierquote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sowieso komt alles samengevat meestal toch weer bij tieten uit.
Ik weet er wel 10 beter maar er wordt toch niet geluisterd.quote:
De zin van het bestaan toch? Bier en tieten.quote:
Noem ze dan eens opquote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik weet er wel 10 beter maar er wordt toch niet geluisterd.![]()
Overigens maakt het mij vrij weinig uit.
Neequote:
Dat is correct.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jouw vrienden zijn Kikker en consorten. Rood/wit/rose, het maakt allemaal niet uit!
Ik drink wel steeds minder bier heb ik het ideequote:Op maandag 10 januari 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De zin van het bestaan toch? Bier en tieten.
En tieten zie je ook niet zo vaak meer?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik drink wel steeds minder bier heb ik het idee![]()
Buiten dat ik niet scharrel met een niet-vrije man?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee serieus. Die waren er toch niet?
Mwah, dat ik meer bier dronk zag ik ze minder, misschien werkt het als een weegschaal, minder bier meer tieten en vice versaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En tieten zie je ook niet zo vaak meer?
Waar kom ik niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:23 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Pfff, amateur. Komt niet een uit Utrecht.
Als je tieten hebt dan is het te verklaren anders nietquote:Op maandag 10 januari 2011 20:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik drink wel steeds minder bier heb ik het idee![]()
gewoontes zijn er om te breken.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Buiten dat ik niet scharrel met een niet-vrije man?
Niet alle hoor schatquote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gewoontes zijn er om te breken.
Maandagavond geeft hij cathesathie aan kleine jongentjesquote:
Had wel een uitnodiging verwacht, ik kan hem nog een paar dingetjes leren.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maandagavond geeft hij cathesathie aan kleine jongentjes
Waren er nog bellers voor me?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maandagavond geeft hij cathesathie aan kleine jongentjes
Oh ja?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:29 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Had wel een uitnodiging verwacht, ik kan hem nog een paar dingetjes leren.
oh ja, dat was jij. Beetje geen respect tonen voor mijn relatiequote:Op maandag 10 januari 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Buiten dat ik niet scharrel met een niet-vrije man?
Alleen zekere JC. Maar die zal terug bellenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waren er nog bellers voor me?
Handig zo'n personal assistent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |