3 volgens mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is er nu weer aan de hand? Is het echt zo moeilijk om met 2 verschillende servers MC te spelen?
Ook prima. Maar ben het gezeik wel een beetje zat. Is het nu echt zo moeilijk om de andere servers met rust te laten en te reageren op de posts die jou server aangaanquote:
Don't you be hating me son, ik zit hier geen hakenkruizen te tekenen en dan vervolgens andere mensen de beschuldigen van griefenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook prima. Maar ben het gezeik wel een beetje zat. Is het nu echt zo moeilijk om de andere servers met rust te laten en te reageren op de posts die jou server aangaan
Is ook in het algemeen bedoelt. Ik heb UBERDHOKER een PM gestuurd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Don't you be hating me son, ik zit hier geen hakenkruizen te tekenen en dan vervolgens andere mensen de beschuldigen van griefen
Weet ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is ook in het algemeen bedoelt. Ik heb UBERDHOKER een PM gestuurd.
omdat ze griefen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Don't you be hating me son, ik zit hier geen hakenkruizen te tekenen en dan vervolgens andere mensen de beschuldigen van griefen
Ja jij beschuldigde iemand van griefen nadat jij hem had gejent... Dan vraag je er ook zlef om. En nadat je dat zei haalde je snel weg dat je had gezegd dat je hem had gepest.quote:
hij griefde en ik had hem opgesloten voor de grap en hij kon weggaan wanneer hij ook wilde maar hij besloot een beetje te griefenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja jij beschuldigde iemand van griefen nadat jij hem had gejent... Dan vraag je er ook zlef om. En nadat je dat zei haalde je snel weg dat je had gezegd dat je hem had gepest.
Dat zei je nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:43 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
hij griefde en ik had hem opgesloten voor de grap en hij kon weggaan wanneer hij ook wilde maar hij besloot een beetje te griefen
ik zeg het nuquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat zei je nietDaarnaast is hakenkruizen maken zo pauperig en triest.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zunne grote hakenkruis jonge
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:51 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zunne grote hakenkruis jonge
[ afbeelding ]
Stoer manquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Jump het volgende:
Wat maken jullie jullie druk om een hakenkruis avn 5*5 blokjesIk heb op Dostya's server ooit een gemaakt van 60*60
Uiteraard wel weggehaald daarna
Je mag me aanraken hoorquote:
Opgelost..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Het hackje om op de server te komen werkt hier niet op ubuntu na het inloggen krijg ik zwart beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |