HARDERquote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Gutz het volgende:
Bevalt 't nog een beetje of moet 't wat hardere techno worden?
Hoaxquote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze niet meeleest
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
wie is zij?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Henk Spermatankquote:
'Wat is de zin van het leven'.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Driepink het volgende:
oke ff een
serieuze oproep!
Kan iedereen een originele vraag bedenken voor in de vragenlijst?
uit de vragen kies ik (als baas van interviewvragenlijstjes) de leukste uit, en deze worden dan uiteindelijk aan degene die geinterviewd word gesteld.
Als jullie even zouden meehelpen zou ik het op prijs stellen.
ik zoek dus: originele vragen naast de standaard vragen:
Hoe lang actief etc etc
LET WEL OP! DEZE VRAGEN MOETEN OOK VOOR ANDEREN GESCHIKT ZIJN EN DUS NIET AAN 1 PERSOON SPECIFIEK GERICHT, IVM HET FEIT DAT WE NOG NIET WETEN WIE DE VOLGENDE WORD!
BijVoorbaatDank!
Denken jullie dat dat echt Lysdexie zijn zusje is, zo ja, meer pics!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Driepink het volgende:
oke ff een
serieuze oproep!
uit de vragen kies ik (als baas van interviewvragenlijstjes) de leukste uit, en deze worden dan uiteindelijk aan degene die geinterviewd word gesteld.
Hoe lang actief etc etc
LET WEL OP! DEZE VRAGEN MOETEN OOK VOOR ANDEREN GESCHIKT ZIJN EN DUS NIET AAN 1 PERSOON SPECIFIEK GERICHT, IVM HET FEIT DAT WE NOG NIET WETEN WIE DE VOLGENDE WORD!
BijVoorbaatDank!
Hoeveel is 2 keer de helftquote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Driepink het volgende:
oke ff een
serieuze oproep!
Hoe lang actief etc etc
BijVoorbaatDank!
Iemand is uitgeschoten met de blur?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn zusje, zouden jullie haar geven?
Ik heb neit meer pics van haarquote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef bularax het volgende:
[..]
Denken jullie dat dat echt Lysdexie zijn zusje is, zo ja, meer pics!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |