Klopt,mijn foutquote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, als zij er al was en ze bestelde alvast voor twee, dat weet hij van tevoren niet. En om dat achteraf nou terug te gaan betalen is ook weer zoiets....
Neuh, maar iemand die gewoon eens een weekendje blijft is ook wel weer eens leukquote:
Samzzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat je dat zelf ook nog moest betalen
Dat kan ik me voorstellen. Ik mis dat ook wel, die lange weekenden helemaal niks doen behalve eten, neuken en tv kijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar iemand die gewoon eens een weekendje blijft is ook wel weer eens leuk.
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Samzz
Ik lust geen koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Maar te laat op komen dagen kan hij wel wat aan doen natuurlijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, als zij er al was en ze bestelde alvast voor twee, dat weet hij van tevoren niet. En om dat achteraf nou terug te gaan betalen is ook weer zoiets....
Thee is ook prima, ik ben niet zo moeilijk. Eerst wandelen en dan net wanneer het wat koud begint te worden binnen warmen aan de theequote:
Ik had het te laat doorquote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik zat er al..... iemand hoeft voor mij niet te betalen als ik dat al gedaan had.... waren we samen binnengekomen dan was het wel galant geweest
Mag het chocolademelk zijn? Ik drink ook geen theequote:Op maandag 10 januari 2011 18:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thee is ook prima, ik ben niet zo moeilijk. Eerst wandelen en dan net wanneer het wat koud begint te worden binnen warmen aan de thee
Whut?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag het chocolademelk zijn? Ik drink ook geen thee
Welja, met slagroom (en waag het niet om te zeggen dat je ook geen slagroom snoept)quote:Op maandag 10 januari 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag het chocolademelk zijn? Ik drink ook geen thee
Idd en niet zo hoeven plannen om elkaar te zien etcquote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik mis dat ook wel, die lange weekenden helemaal niks doen behalve eten, neuken en tv kijken.
Dat moet toch ook zo moeilijk niet zijn?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd en niet zo hoeven plannen om elkaar te zien etc.
Ik doel dus gewoon op een vriendin ipv scharrel.
Slagroomquote:Op maandag 10 januari 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Welja, met slagroom (en waag het niet om te zeggen dat je ook geen slagroom snoept)![]()
quote:
Ja, ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd en niet zo hoeven plannen om elkaar te zien etc.
Ik doel dus gewoon op een vriendin ipv scharrel.
Nou, voornamelijk dat het kliktquote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat moet toch ook zo moeilijk niet zijn?
Wat zoek je in een vrouw/vriendin what ever?
Het wordt tijd dat ik meer klootzak ga wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]nee, je bent galant.... tot in het bot
![]()
sugar and spice and all things nicequote:Op maandag 10 januari 2011 18:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat moet toch ook zo moeilijk niet zijn?
Wat zoek je in een vrouw/vriendin what ever?
Ik lust dat ook niet. Rival ook niet geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |