Da zeg ik toch net jonguuuuhquote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan hebben we het over Blu-Ray, ik vraag me af of de PS3 zijn spellen echt in 1920X1080 kan renderen. Dat betwijfel ik namelijk een beetje.
LG is gewoon een low-budgetmerk. Natuurlijk is HD HD, maar dan nog is het scherm vaak verouderd, traag etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:48 schreef rival het volgende:
Waarom kraakt iedereen LG af?
ik heb net een tv gevonden van LG maar ook mijn collega zegt dat ik die beter niet kan nemen maar dat ik beter kan gaan voor de bijna 2x zo dure Sony lcd...
HD is HD toch?
Dat begrijp ik ook niet. Ipv dat ze dat langer maken, vind ik dat mannen meer verlof moeten krijgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch vind ik het nog steeds vreemd. Maar goed, ik snap ook niet waarom het zwangerschapverlof zo lang is
Ik had er een telefoon van die meer kapot was dan dat ie werktequote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en zelfs ik koop echt helemaal niks van LG. Het is bagger.
Wacht maar, als je straks een kleddertje in je draagtquote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Toch vind ik het nog steeds vreemd. Maar goed, ik snap ook niet waarom het zwangerschapverlof zo lang is
Ook dat is niet waar. Ik heb zat van zulke managers gehad die geluk hadden dat ze een communicatief sterke secretaresse hadden zoals ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard hebben ze elkaar nodig en zo zwart wit is het meestal niet. Want alleen de mensen die dit wel kunnen groeien door naar een niveau waar ze ook daadwerkelijk met elkaar te maken hebben.
Die he'k eentjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor de user & site reviews uit verschillende bronnen.
Persoonlijk zou ik gaan voor Philips, Ambilight, jeweets
Die kans is onnoemelijk klein.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar, als je straks een kleddertje in je draagt
dat ze dezelfde chips gebruiken zegt heul niets. Infinity = nissan.. en dat verschil zie je ook echt wel hoor.. Net als lexus en toyota.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
LG = Samsung, zelfde Chips zitten erin
Ben jij communicatief sterk?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Ik heb zat van zulke managers gehad die geluk hadden dat ze een communicatief sterke secretaresse hadden zoals ik.
Dat is de output, ik vraag me af of hij het intern ook echt op die resolutie rendert.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da zeg ik toch net jonguuuuh
Spellen als bv FX XIII kunnen 720p, 1080p en 1080i en da verschil da ziedde egwel heur!
quote:There are very few titles on the PS3 that run in true 1080p and even fewer on the Xbox 360. While a game like Gran Turismo 5 isn't 1920x1080 it is technically 1080p. The game is rendered at 1280x1080 with a widescreen field of view and the game is then stretched to fit 1920x1080 which actually does make the game look noticeably better than 720p, but it isn't really the same as TRUE 1080p.
Ah, maar in Japan is Lexus gewoon Toyota, maar dan met een toevoeging..quote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat ze dezelfde chips gebruiken zegt heul niets. Infinity = nissan.. en dat verschil zie je ook echt wel hoor.. Net als lexus en toyota.
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ookquote:
Don't fight itquote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ook
Ik krijg dit amper mijn strot uit maar:quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg ik al jaren. En ik heb een godsgruwelijke hekel aan mensen die zeggen dat het nog wel komt alleen omdat het zogenaamd de plicht is van iedere vrouw een kledder op de wereld te zetten, of om wat voor reden dan ook
En nu wil je er toch zelf eentje?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik krijg dit amper mijn strot uit maar:
"Toen ik zo oud was als jij" dacht ik er net zo over.
Wanneer ga je werpen?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |