quote:
quote:
Huh? Nog niemand gehost?? Dan woonde jij vast nog niet in Aachen tijdens de Aachen International Xmas meeting, afgelopen December? Of je was nog geen lid van CS...quote:Op donderdag 14 april 2011 08:31 schreef El_Matador het volgende:
Verschillende mensen via couchsurfing leren kennen. Leuke manier! Zelf nog geen onbekenden gehost (Aachen is niet zo populair en ze gaan voor een local).
Prima initiatief.
Nee, ik woon al 2 jaar hier, en al bijna 2 jaar lid van CS.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef kvinna het volgende:
[..]
Huh? Nog niemand gehost?? Dan woonde jij vast nog niet in Aachen tijdens de Aachen International Xmas meeting, afgelopen December? Of je was nog geen lid van CS...
Aachen heeft trouwens idd een erg leuke community! Worden veel meetings georganiseerd.
Ok... Gewoon niet zo actief dus? Is jammer hoor, de AIX (kerstmeeting) is altijd erg leuk!quote:Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik woon al 2 jaar hier, en al bijna 2 jaar lid van CS.
Ja, ik wil wel es gaan kijken. Gisteravond grappige avond gehad in Keulen. Lekker chillen, BBQen, dansen met een Japanner uit Parijs, een Chinees uit Edinburgh, een Duitse en mijn goede vriend B (ook CSer),
Goed initiatief is het toch.
Woon jij ook in Aachen?
EDIT: enneh, die Zweedse vlag, jij bent niet toevallig R.?
Stuur Halcon een berichtje, die weet dat wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik heb in B.A. een CS meeting gehad met kerst in een park in Palermo. Was erg gezellig allemaal en veel mooie meiden idd
Bratislava was een succes begrijp ik? Zou je me een pm kunnen sturen wie je gehost heeft. Ik zoek namelijk nog iemand de dag voordat ik naar Pohoda Festival ga
Bij jou waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Wordt er ook nog een beetje geneukt als je die knappe CS vrouwen over de vloer krijgt?
Is een normale vraag je hoeft niet gelijk gefrustreerd te reageren.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Bij jou waarschijnlijk niet.
Ik vond het een domme vraag.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
Is een normale vraag je hoeft niet gelijk gefrustreerd te reageren.
Lees in dit topic allemaal verhalen over knappe spaanse en colombiaanse waarmee gefeest, gedronken en gegeten wordt kan me voorstellen dat er dan meer gebeurd dan alleen maar slapen.
Jouw antwoord is dan nog altijd veel dommer..quote:Op maandag 20 juni 2011 14:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik vond het een domme vraag.
Het antwoord zal ergens tussen "ja altijd" en "nee nooit" liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |