abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91113393
Nieuwe ervaringen, etc?

Ben wat wezen drinken met een meisje in Iquique en BA, was wel leuk, niet bijzonder maar ook niet vervelend.

Ook een keer een meisje niet ontmoet in Santiago, maar dat lijkt me een misverstand te zijn en een keer een chick niet komen opdagen in Iquique
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91116488
Heb afgelopen zomer een maand lang gecouchsurfed door Europa. Zeer aan te raden!
pi_91116517
Hoeveel adresjes heb je toen ongeveer gehad? Slechte ervaringen gehad?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 10 januari 2011 @ 15:31:07 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_91116909
We hadden al een ander topic erover dat recent nog actief was: Liften en Couchsurfen #4
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 10 januari 2011 @ 15:37:35 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_91117201
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
tvp
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
tvp
110110_61302_volg%20topic.JPG
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_95473449
Best leuk vind ik
pi_95473836
Meeste ervaringen op CS lijken positief te zijn.
pi_95478522
In 6 verschillende steden gecouchsurfed, telkens leuke ervaringen. Mooie is dat een inwoner van de stad je altijd net wat extra tips over de stad kan geven. En zeker als je alleen op reis bent en een beetje selectief bent in wie je vraagt of je kan surfen altijd ook leuk sociaal gezien. Inmiddels ook een stuk of 6, 7 mensen gehost en het leuke dan is dat je eens door je eigen stad met ze kunt wandelen en dan word je gewezen op dingen die toeristen zien maar die jou nog nooit opgevallen zijn. Ook enorme lol gehad met 2 Amerikanen die over de vloer waren waarmee we uiteindelijk met een paar vrienden in het ziekenhuis aardig wat tequila achterover getikt hebben.
pi_95478592
Verschillende mensen via couchsurfing leren kennen. Leuke manier! Zelf nog geen onbekenden gehost (Aachen is niet zo populair en ze gaan voor een local).

Prima initiatief. ^O^
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_95565270
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:31 schreef El_Matador het volgende:
Verschillende mensen via couchsurfing leren kennen. Leuke manier! Zelf nog geen onbekenden gehost (Aachen is niet zo populair en ze gaan voor een local).

Prima initiatief. ^O^
Huh? Nog niemand gehost?? Dan woonde jij vast nog niet in Aachen tijdens de Aachen International Xmas meeting, afgelopen December? Of je was nog geen lid van CS... :)

Aachen heeft trouwens idd een erg leuke community! Worden veel meetings georganiseerd.
pi_95628994
Praag geen antwoord gehad, Bratislava avondje wezen zuipen en was leuk
pi_95629509
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef kvinna het volgende:

[..]

Huh? Nog niemand gehost?? Dan woonde jij vast nog niet in Aachen tijdens de Aachen International Xmas meeting, afgelopen December? Of je was nog geen lid van CS... :)

Aachen heeft trouwens idd een erg leuke community! Worden veel meetings georganiseerd.
Nee, ik woon al 2 jaar hier, en al bijna 2 jaar lid van CS.

Ja, ik wil wel es gaan kijken. Gisteravond grappige avond gehad in Keulen. Lekker chillen, BBQen, dansen met een Japanner uit Parijs, een Chinees uit Edinburgh, een Duitse en mijn goede vriend B (ook CSer),

Goed initiatief is het toch.

Woon jij ook in Aachen? :o

EDIT: enneh, die Zweedse vlag, jij bent niet toevallig R.?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_95647195
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2011 17:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik woon al 2 jaar hier, en al bijna 2 jaar lid van CS.

Ja, ik wil wel es gaan kijken. Gisteravond grappige avond gehad in Keulen. Lekker chillen, BBQen, dansen met een Japanner uit Parijs, een Chinees uit Edinburgh, een Duitse en mijn goede vriend B (ook CSer),

Goed initiatief is het toch.

Woon jij ook in Aachen? :o

EDIT: enneh, die Zweedse vlag, jij bent niet toevallig R.?
Ok... Gewoon niet zo actief dus? Is jammer hoor, de AIX (kerstmeeting) is altijd erg leuk!
Ik woon niet in Aachen, maar kom er regelmatig, voor CS meetings dus.

En nee, Ik ben dus ook niet R. :)
pi_95647444
In het buitenland wel redelijk actief. Salsa in Rio, Colombia, Halloween in Mexico...

pi_98302036
In Argentinie zitten er in elk geval mooie meiden, vaak Colombiaansen, beetje hippie style maar wel met een goede opleiding allemaal
pi_98308297
Ik heb in B.A. een CS meeting gehad met kerst in een park in Palermo. Was erg gezellig allemaal en veel mooie meiden idd ;)

Bratislava was een succes begrijp ik? Zou je me een pm kunnen sturen wie je gehost heeft. Ik zoek namelijk nog iemand de dag voordat ik naar Pohoda Festival ga :P
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_98308880
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik heb in B.A. een CS meeting gehad met kerst in een park in Palermo. Was erg gezellig allemaal en veel mooie meiden idd ;)

Bratislava was een succes begrijp ik? Zou je me een pm kunnen sturen wie je gehost heeft. Ik zoek namelijk nog iemand de dag voordat ik naar Pohoda Festival ga :P
Stuur Halcon een berichtje, die weet dat wel.

Ben overigens niet gehost, ben slechts met Halcon en 2 Slowaakse dames(beide op CS) en een gozer(niet op CS) een avond wezen stappen en dat was erg leuk. Het meisje dat ik meete sprak heel goed Engels en goed Spaans. Denk dat ze wel met je wat wil gaan drinken, hosten denk ik niet.
pi_98308967
thanks ^O^
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_98321014
Gisteravond een "muy gezellige" avond gehad met een Mexicaanse CSster die ook nog eens een collega van me bleek te zijn! :o

Goed gegeten in een al bekend restaurant, goeie cocktails in een toffe bar en heftig gedanst in een prima club.

Lekker avondje!

pi_98358565
Ken wel een dame in Bratislava die kan hosten. Dus, stuur maar een PM ofzo :)
pi_98408504
Wordt er ook nog een beetje geneukt als je die knappe CS vrouwen over de vloer krijgt?
pi_98408564
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Wordt er ook nog een beetje geneukt als je die knappe CS vrouwen over de vloer krijgt?
Bij jou waarschijnlijk niet.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_98412024
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Bij jou waarschijnlijk niet.
Is een normale vraag je hoeft niet gelijk gefrustreerd te reageren.
Lees in dit topic allemaal verhalen over knappe spaanse en colombiaanse waarmee gefeest, gedronken en gegeten wordt kan me voorstellen dat er dan meer gebeurd dan alleen maar slapen.
pi_98412491
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef Ghostinthemachine het volgende:

[..]

Is een normale vraag je hoeft niet gelijk gefrustreerd te reageren.
Lees in dit topic allemaal verhalen over knappe spaanse en colombiaanse waarmee gefeest, gedronken en gegeten wordt kan me voorstellen dat er dan meer gebeurd dan alleen maar slapen.
Ik vond het een domme vraag.

Het antwoord zal ergens tussen "ja altijd" en "nee nooit" liggen.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_98414205
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:53 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik vond het een domme vraag.

Het antwoord zal ergens tussen "ja altijd" en "nee nooit" liggen.
Jouw antwoord is dan nog altijd veel dommer..
En het is altijd leuk om wat verhalen te kunnen lezen.. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')