Gewoon even goed opletten hoe je de oude eruit haalt, een van de pinnetjes is gewoon breder dan de andere, meestal aan de onderkant. De nieuwe er gewoon op dezelfde manier in doen en klaar is keesquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, en anders kijk ik even een collega heel lief aan.
Dat is mij de laatste tijd ook opgevallen, het lijkt wel alsof steeds meer mensen met slecht afgestelde verlichting rondrijden. Helemaal grappig is dan als ze nog met grootlicht gaan seinen omdat ze mijn xenon-verlichting te fel vinden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kom ik zulke mensen wel eens tegen volgens mij
Dat valt mij dus ook op! En nog een opvallend aantal nieuwe auto's... Het lijkt wel alsof de verlichting bij het uitleveren niet afgesteld wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is mij de laatste tijd ook opgevallen, het lijkt wel alsof steeds meer mensen met slecht afgestelde verlichting rondrijden. Helemaal grappig is dan als ze nog met grootlicht gaan seinen omdat ze mijn xenon-verlichting te fel vinden.
Klopt, of iets achterin liggen (of zware mensen op de achterbank)quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef JDude het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat schuifje voor koplampniveauregeling dat je in veel auto's aantreft? Ik heb m'n lampen altijd zo staan dat ze zo ver mogelijk naar voren schijnen, en denk dan maar dat de andere stand bedoeld is voor wanneer ik bijv. een aanhanger aankoppel (en dus de kont wat naar beneden wordt gedrukt en de koplampen dientengevolge omhoog schijnen). Niet dat ik een trekhaak heb, maar dat doet er even niet toe.
Vaak staat in het boekje wel precies hoe je het moet gebruiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef JDude het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat schuifje voor koplampniveauregeling dat je in veel auto's aantreft? Ik heb m'n lampen altijd zo staan dat ze zo ver mogelijk naar voren schijnen, en denk dan maar dat de andere stand bedoeld is voor wanneer ik bijv. een aanhanger aankoppel (en dus de kont wat naar beneden wordt gedrukt en de koplampen dientengevolge omhoog schijnen). Niet dat ik een trekhaak heb, maar dat doet er even niet toe.
altijd beter dan kapotquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef monsterd. het volgende:
Lampje bleek niet kapot te zijn.De zekering zat niet goed
rijdt hij ook nog een beetje leuk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef vannelle het volgende:
Zonet m'n "nieuwe" toet opgehaald.![]()
En direct de radio er in gezet, zitten toch best fatsoenlijke speakers in zo'n Alfa.
Heb er nog geen 20 km in gereden maar het beviel wel weer.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
@vannelle, gefeliciteerd me je nieuwe wagen!
Dat overkomt de bestenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef monsterd. het volgende:
Lampje bleek niet kapot te zijn.De zekering zat niet goed
Feliquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef vannelle het volgende:
En direct de radio er in gezet, zitten toch best fatsoenlijke speakers in zo'n Alfa.
Congratz! Veel veilige kilometers toegewenst!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef vannelle het volgende:
In 40 minuten ben ik vanaf hier in binnenstad Utrechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
40 minuten over 5 kilometer doen, en vervolgens lost de file ineens op alsof er niets aan de hand is...
Daarom.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In 40 minuten ben ik vanaf hier in binnenstad Utrecht
Leukste stukquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daarom.
Ik vanaf de Ikea naar de Uithof.
Ja, klopt.quote:
Word flink genegeerd andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Alhoewel, de A28 is tegenwoordig ook kut.
Van 120 is het naar 90 'bij nat wegdek' gegaan, en nu hebben ze die borden 'bij nat wegdek' weggehaald, dus mag je sowieso maar 90.
Including me.quote:
Zelfde als bij Amersfoort.. Hang je met iedereen rond de 100 rechtsquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Including me.
Ik probeer mijzelf wel in te houden, maar langzamer dan 100 rijden doe ik daar écht niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |