Hoi!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
net app bekeken en het shitte is; ik mag als eerst beslissen (stond 5e maar 1 t/m 4 kwam niet opdagen). Voor 14u moet ik het doorgeven...help
Doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
net app bekeken en het shitte is; ik mag als eerst beslissen (stond 5e maar 1 t/m 4 kwam niet opdagen). Voor 14u moet ik het doorgeven...help
kleine woonkamer en een serre waar je niks aan hebt. Ik had niet verwacht dat ik mocht kiezen. Bibber een beetje. Voordelen: veel zonlicht, leuke hal, grote slaap- en badkamerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi!
Waarom zou je het niet doen? Zijn er nadelen?
lekker! Ben vergeten brood te kopen na bezichtiging dus helaas alleen soepquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
kleine woonkamer en een serre waar je niks aan hebt. Ik had niet verwacht dat ik mocht kiezen. Bibber een beetje. Voordelen: veel zonlicht, leuke hal, grote slaap- en badkamer
ik twijfel. Ouders zijn enthousiast, collega's zeggen bij twijfel niet doen. Ik wil wel maar moet er wel min 6,5 jaar wonenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Als het een leuk appartement is op een ok locatie: doen!
ja met kookplaat en ruimte voor koelkast en afwasmachine. Ligging is goed maar kan nog beter, ben bang dat als ik neem over 2 weken n mooiere vrijkomt met ligging die ik graag wil (boven winkelcentrum). Zit nu 100m van winkelcentrum en 100m van stationquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Zit er ook een keuken in?
dit ja. Sta nu ruim 6 jaar ingeschrevenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarschijnlijk verlies je dan je inschrijfduur en moet je opnieuw beginnen?
5,5 x 4,5quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is klein? Mijn woonkamer is 5x3 ongeveer, gaat prima.
serre wil ik niet, wil een balkon. Kan niet buiten zitten. Huur is overal wel hetzelfde maar servicekosten is 46 per maandquote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Die 100 m
Dus alles is goed, behalve dat je een iets grotere woonkamer en een iets grotere serre had gewild?
Prijs is ook OK voor jou?
Bij een 2-kamer app. zal het niet groter worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
25 vierkante meter, hoeveel groter wil je het nog hebben
Ok, balkon is wel leuk. Dan niet nemen en afwachten, je ouders zullen je niet wegschoppen, toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
serre wil ik niet, wil een balkon. Kan niet buiten zitten. Huur is overal wel hetzelfde maar servicekosten is 46 per maand
Ze heeft toch geen haast? Ze kan gerust nog 5 jaar blijven wachten totdat ze 30 is.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
Klinkt allemaal erg goed hoor, FFT.
Ik zou het gewoon doen en tegen de tijd dat je weer wilt verkassen heb je vast een rijke ouwe vent met een villa aan de haak geslagen.
22. Normaal hier 30quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
25 vierkante meter, hoeveel groter wil je het nog hebben
nee zeker niet. Zijn heel enthousiast maar willen wel dat ik er zelf achter staquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok, balkon is wel leuk. Dan niet nemen en afwachten, je ouders zullen je niet wegschoppen, toch?
[..]
Ze heeft toch geen haast? Ze kan gerust nog 5 jaar blijven wachten totdat ze 30 is.
dat weet je dan pas natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
En zijn de kansen dat je toch die ideale locatie krijgt over een afzienbare tijd, groot? En zul je dan andere bezwaren hebben?
je hebt gelijk; 24,5 shit ik krijg tranen. Mn ouders belden net om te zeggen dat ik echt niet t huis uit hoefquote:
Misschien hebben die dingen geen ruimte voor een afwasmachine in de keuken, weten wij veelquote:
Cijfers zeggen niets weinig: als je gekeken had en niet dacht van: omfg wat krappppp!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt gelijk; 24,5 shit ik krijg tranen. Mn ouders belden net om te zeggen dat ik echt niet t huis uit hoefdenk meer n principekwestie; ben ik eraan toe om eruit te gaan?
Als de ramen van de serre open kunnen, zou ik het doen. Mijn balkon is 's zomers ook te heet.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef AnneX het volgende:
my 2 cents : van de serre kunnen de ramen ( wijd) open ?
Op een balkon waai je weg óf het is te warm om in de zon te zitten ...
Licht en ruimte ( voor jezelf) lijkt mij heerlijk.
ja krijg denk nu wel 1x per maand een bezichtigingquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef krakkemieke het volgende:
Komen er vaak app. vrij die jij zou willen?
nee, nou 3 maandjes voor een vriendin die op vakantie was. (maar was toen in weekends thuis en vond het niet zo leuk. maar was ook haar huis met haar spullen)quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, had je nou wel of nooit zelfstandig gewoond, FF?
ja dan denk ik; raam kan open. maar in de huiskamer kan het raam ook open en daar kan ik ook een stoel neerzetten. waarom zit er dan een serre inquote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Duderella het volgende:
O een balkon is wel fijn ja, dat bezwaar snap ik wel FF! hoewel een serre ook tof is hoor. mooie plant erin, lekkere stoel en dan heerlijk op zondag boekjes lezen in je serre.
Eigen plekje is leuk. Net als je slaapkamer maar dan nog veeeeeel groter.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee, nou 3 maandjes voor een vriendin die op vakantie was. (maar was toen in weekends thuis en vond het niet zo leuk. maar was ook haar huis met haar spullen)
het eerste wat ik dacht was; wat een kleine woonkamerquote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cijfers zeggen niets weinig: als je gekeken had en niet dacht van: omfg wat krappppp!!!![]()
Dan is het goed.
En ja, je hebt alles al in je om zelfstandig te wonen, je moet alleen nog een plek vinden.
Voor de gezelligheid.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dan denk ik; raam kan open. maar in de huiskamer kan het raam ook open en daar kan ik ook een stoel neerzetten. waarom zit er dan een serre in
Eerste wat de woonkamer dacht was: wat een klein meisjequote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het eerste wat ik dacht was; wat een kleine woonkamer
haha nou ik zei dat tegen de woonconsulente (heet dat zo?) en ik maakte me heel breed en ging heen en weer zwaaien, zei toen; "ik wil me er wel in kunnen bewegen". toen moest ze lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste wat de woonkamer dacht was: wat een klein meisje
ooh okquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als de ramen van de serre open kunnen, zou ik het doen. Mijn balkon is 's zomers ook te heet.
dat moet ik nog leren; gezelligheid in mn eentje in een appquote:
Dat dusquote:
Dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusEn we horen je toch best vaak klagen dat je het huis uit wilt maar niet kan
Zal wel mijn perceptie zijn danquote:
idd. zelfde als wat anderen hebben toch die thuiswonen..quote:
Nou, zo vaak kan ze niets krijgen hoor volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een serre gehad met openslaande ramen
voordelen: je kan zelfs 'buiten' zitten als het regentof er een koude wind staat
Nadeel: tis niet buiten, je mist wel dat buiten gevoel.
als je zo vaak iets kan krijgen FF zou ik (maar ik ben jij niet) toch even wachten, zeker gezien je twijfels.
Ik wil graag ruilen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusEn we horen je toch best vaak klagen dat je het huis uit wilt maar niet kan
Nu kun je en dan wil je misschien toch niet? Niet handig
volgens mij zegt ze net van wel toch? Of lees ik verkeerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, zo vaak kan ze niets krijgen hoor volgens mij![]()
liefst iets waar ze buiten kan zitten dusquote:Het is elke keer kijken maar anderen zijn eerst qua beslissen. En hoe vaak ben je thuis om van dat buiten te genieten, FFT? Die lokatie lijkt mij ideaal: 100 meter van winkelcentrum, 100 meter van station. Wat wil je nog meerWoonkamer is ook mooi lijkt me met 24,5 m2.
vakantieeeequote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef LieLie het volgende:
De coach was positief! Paar kleine puntjes nog, maar komt zeker goed!
Vakantie straks
Wat fijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef LieLie het volgende:
De coach was positief! Paar kleine puntjes nog, maar komt zeker goed!
Vakantie straks
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Hoop dat het goed gaat met Bloeszezoon, is toch best nat in Australie
We kunnen heel moeilijk contact met hem krijgen (geen e-mail, geen woonadres, geen telefoonnummer) maar we weten wel ongeveer waar hij zit en ja, daar is het erg nat en overstroomd.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
oja heeft hij al contact gezocht Bluezz?
Klote toch, die onzekerheid. En zo vervelend dat hij niet uit zichzelf even contact zoekt, juist ook als alles goed is.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
We kunnen heel moeilijk contact met hem krijgen (geen e-mail, geen woonadres, geen telefoonnummer) maar we weten wel ongeveer waar hij zit en ja, daar is het erg nat en overstroomd.
We gaan er van uit dat als er persoonlijke ongelukken zouden zijn gebeurd hij wel op de 1 of andere manier contact zou hebben gezocht.
ja jammer dat ik niet kan zonnen. en was buiten ophangenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij zegt ze net van wel toch? Of lees ik verkeerd?
[..]
liefst iets waar ze buiten kan zitten dus
Niet gedaan dus?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja jammer dat ik niet kan zonnen. en was buiten ophangen
dus positief. laten we het hopen!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
We kunnen heel moeilijk contact met hem krijgen (geen e-mail, geen woonadres, geen telefoonnummer) maar we weten wel ongeveer waar hij zit en ja, daar is het erg nat en overstroomd.
We gaan er van uit dat als er persoonlijke ongelukken zouden zijn gebeurd hij wel op de 1 of andere manier contact zou hebben gezocht.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
TAV...
Dick Winters is overleden lees ik net!
http://voices.washingtonp(...)es-wwii-hero-co.html
2 januari is hij overleden. Hij heeft natuurlijk een kleine rol gespeeld in de bevrijding van Nederland. Maar wat je van hem gehiord, gezien of gelezen hebt is behoorlijk indrukwekkend.
Nou, hopen dat het goed gaat dan maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Dickquote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
TAV...
Dick Winters is overleden lees ik net!
http://voices.washingtonp(...)es-wwii-hero-co.html
2 januari is hij overleden. Hij heeft natuurlijk een kleine rol gespeeld in de bevrijding van Nederland. Maar wat je van hem gehiord, gezien of gelezen hebt is behoorlijk indrukwekkend.
Nou ja, 92 is een respectabele leeftijd. Plus dat hij natuurlijk zo ongeveer alle zware conflicten van de bevrijding wel heeft meegemaakt. D-Day: te ver land inwaarts geland, maar wel zwaar geschut uitgeschakeld met het minimum aan mensen. Carentan waar je een levende schietschijf was. Stuk van Market Garden en het Ardennen offensief.quote:
Ja. Eerst die Jaguar kopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef Duderella het volgende:
ik zie allemaal hele idyllische huisjes op de Bahama's. :0 Nu al boeken voor volgend jaar kerst is wat overdreven hè?
Ik krijg er wel kippenvel van. Maar inderdaad, 92, ik zou er voor tekenenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dick![]()
92 is gelukkig wel een hele gezegende leeftijd
Erg oud. Weet niet of ik dat wel zou willen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik krijg er wel kippenvel van. Maar inderdaad, 92, ik zou er voor tekenen
Ligt er aan hoequote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg oud. Weet niet of ik dat wel zou willen.
jewelquote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn oma wordt de 27ste 94 en nu pas begint ze echt oud te wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie schelen dus precies 60 jaar met elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef DarkElf het volgende:
Ik hoop dat mijn oma iig de 94 nog haalt, je weet nooit met die oude besjes, want we zijn tegelijk jarig en das altijd leuk
Da's een mooi doel!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net opgegeven voor de WandelchallengeAllemaal spannende dingen die vanuit kantoor worden georganiseerd incl. deelname aan de http://www.falconwalk.nl
Het doel voor dan: 15-20 km
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Theeeeese foolish gaaaaames....
yesquote:Op maandag 10 januari 2011 14:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie schelen dus precies 60 jaar met elkaar.
Dankjewel, Tante D.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef Duderella het volgende:
en tante duimt ook voor de woning van golfer. weg ermee!
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net opgegeven voor de WandelchallengeAllemaal spannende dingen die vanuit kantoor worden georganiseerd incl. deelname aan de http://www.falconwalk.nl
Het doel voor dan: 15-20 km
Verkoop het liever. Huur is tijdelijke noodoptie.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:35 schreef DarkElf het volgende:
Hoop dat jullie eindelijk een huurder vinden Golfer, lijkt me nogal wat om met zo'n app. te zitten
Ja snap ik maar verhuren is iig beter dan niets.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkoop het liever. Huur is tijdelijke noodoptie.
Daar doe ik het dan weer voor hequote:Op maandag 10 januari 2011 14:34 schreef Duderella het volgende:
Goed aan de wandel Pee! tante Dude is maar trots op je!
Gelukkig maar dat het geweldig weer is, anders zou alles tegen zittenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef LieLie het volgende:
Een uur wachten, kan nergens zitten, telefoon bijna leeg. Geweldig weer. Blij dat ik bijna van deze tijdverspilling af ben..
Het is koud man!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het geweldig weer is, anders zou alles tegen zitten
Spannend!quote:Op maandag 10 januari 2011 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
En ik krijg net een bericht uit AmerikaZe zetten me op de grootste app die ze hebben
Eentje met veel bugs, veel data en veeeeeeeeeeel ondoorzichtige logica
![]()
Uitdagingen
NEem een bak koffiequote:
Ja. Vooral omdat de volgende zin was dat ze in Amerika alles achterstevoren doet en ze het nog niet aandurfde me te vertellen dat er totaal geen documentatie isquote:
Je begint anders zelf over geweldig weerquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je begint anders zelf over geweldig weer
(als je slechte grappen moet verduidelijken worden ze nog slechter valt me op)
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:34 schreef borisz het volgende:
Ondertussen lees ik het rapport van PWC over mij even door. Klopt wel wat erin staat. Motivatie, inzicht, hard werker
. Contact met anderen kan soms wat beter.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
buikpijn ervan maaaar...... ik heb gebeld.. ik ben accoord gegaan...............
Ja. Een rapport op basis van de persoonlijkheidstestquote:Op maandag 10 januari 2011 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hebben ze je een volledig rapport gegeven? Wanneer heb je je gesprek met de recruiter?
In totaal 15 pagina's en nog redelijk uitgebreid, zelfs met ontwikkeltips. Bijvoorbeeldquote:Dit rapport geeft inzicht in de mate waarin jouw gedragsstijl past bij
het werken binnen PwC. Het vormt een belangrijke indicatie omtrent
je competentiepotentieel en jouw sterke punten en aandachtspunten
in relatie tot de 10 PwC competenties.
Klopt zekerquote:Als er actie ondernomen moet worden, kijk je waarschijnlijk eerst of anderen deze verantwoordelijkheid naar zich toe trekken. Je hoeft niet zo nodig zelf de leiding te hebben. Je vindt het niet al te prettig om taakgericht op te treden en anderen te zeggen wat ze moeten doen. Je zou bij tijden wat sneller zelf het voortouw mogen nemen, zeker als zaken niet zo lopen zoals het hoort.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
buikpijn ervan maaaar...... ik heb gebeld.. ik ben accoord gegaan...............
Dus al lukt het niet, dan heb je wel mooi tips.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Een rapport op basis van de persoonlijkheidstest
[..]
In totaal 15 pagina's en nog redelijk uitgebreid, zelfs met ontwikkeltips. Bijvoorbeeld
[..]
Klopt zeker. Daarin moet ik mij nog meer ontwikkelen.
ik hoop het. iedere keer dat ik mn ouders of de woningstichting aan de telefoon had moest ik huilen. lijk wel 16quote:
Goed om te hebben, ook om je eigen sterke punten te zien!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
In totaal 15 pagina's en nog redelijk uitgebreid, zelfs met ontwikkeltips. Bijvoorbeeld
[..]
Nergens voor nodig.... goed zo... gefeliciteerdquote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Geef jezelf ook gewoon even de tijd om het te ervarenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
oja ik hou niet van alleen zijn en kan niet voor mn uppie koken dus kom allemaal alsjeblieft eten!
Gefeliciteerd met je eigen plekkie FFTquote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Vaste kosten zoals VVE en GWE gaan door, dus ca, 360 per maand nu al vanaf september 2009.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
moet je veel betalen voor het appartement Golfer?
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Da's alvast een goed resultaat van het assesment danquote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goede tips.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat kun je er echt niet bijhebben nu! jemig.. ik hoop ook dat het heel gauw verhuurt wordt!quote:Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Vaste kosten zoals VVE en GWE gaan door, dus ca, 360 per maand nu al vanaf september 2009.
Dat dusquote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geef jezelf ook gewoon even de tijd om het te ervaren
Moet er veel aan opgeknapt worden?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
wat fijn dat jullie zo positief zijn! ik heb nog niet echt ervaring in mn uppie maar moet dus goed komen als ik het zo lees. en P., ja ik hang hier idd vaak rond
Dude; morgen om 14u teken ik het contract, betaal dan eerste huur en krijg de sleutel. snel he?
tennisquote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusHet valt allemaal reuze mee joh
Daarnaast.....je bent toch bijna nooit thuis
Het is dansen, dansen, werken, dansen, tennis en ga zo nog even door
Hoeveel km is dat danquote:Op maandag 10 januari 2011 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tennis
ik wil wel lid blijven in Langeraar maar kan dus niet meer fietsen naar de club (nou ja, wil stelletje actievelingen)
en ik kan wel op de fiets naar mn werkoja, ik heb geen fiets meer
Dat dus. Wel een tip: maak het kluswerk helemaal in een keer af. Laat geen dingen zitten als "ach, dat doen we volgende week wel". Komt er niet van zeg ik je uit ervaringquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef Duderella het volgende:
het is echt fijn hoor, lekker je eigen paleisje hebben, je zult het zien!
Wat hij zegt.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus. Wel een tip: maak het kluswerk helemaal in een keer af. Laat geen dingen zitten als "ach, dat doen we volgende week wel". Komt er niet van zeg ik je uit ervaringnu 8 jaar later heb ik nog een douche die gedaan meot worden, deurposten die afgeverfd moeten worden een laminaatplintjes die her en der nog vastgeplakt moeten worden
Welkom terug!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo! Wij zijn weer thuis en nu is de waterdruk van de verwarming, het is hier 10 graden
WB.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo! Wij zijn weer thuis en nu is de waterdruk van de verwarming, het is hier 10 graden
CFquote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
De monteur komt hopelijk zo en anders checken we in bij het hotel een paar deuren verder - ik heb echt geen zin om nu ergens te gaan logerenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef Duderella het volgende:
CF! wat fijn dat jullie veilig weerom zijn. wel kut van je verwarming zeg! is dat een beetje simpel op te lossen?
Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen.
o en wij staan eeuwig bij jullie in het krijt vanwege de Puerto Rico-tip. beste vakantie ooit.
Klinkt goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
Wat betreft onze vakantie: het was heerlijkWel her en der wat afzien (ongekend smerige hotels enzo), maar oh zo leuk! We zijn veel langer dan gepland in Burkina gebleven, want we vonden het er allebei geweldig! Een heel arm land (O RLY
) maar de mensen zijn er zo ontzettend sympathiek, we hebben daar misschien nog wel het meest van genoten. Het land van de eerlijke mensen is een welverdiende titel, vonden we allebei. Tot verbazens toe.
Ghana is een mooier en rijker land, maar Ghanezen zijn lang zo leuk niet
schilderen, inrichten. tis geen oud appartement gelukkig. laminaat kan ik overnemen dus hoef ik alleen vloerkleed over te leggen. verder eh; denk uiteindelijk wel veel.quote:
We gingen vroeg in de ochtend met een pirogue (houten kano) varen op het meer van Tengrela, en toen werden we achterna gezeten door een boos nijlpaard (dat was echt best spannendquote:Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ben ook benieuwd naar de speciale avonturen (slangen, leeuwen, kroko's, wilde konijnen enzo) en de foto's.
14 kmquote:Op maandag 10 januari 2011 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat danAlles kan he
Kun je nog meer McD en BK eten
dat denk ik ook ja. ik zal alles in één keer doen, mits mn rekening het toelaatquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus. Wel een tip: maak het kluswerk helemaal in een keer af. Laat geen dingen zitten als "ach, dat doen we volgende week wel". Komt er niet van zeg ik je uit ervaringnu 8 jaar later heb ik nog een douche die gedaan meot worden, deurposten die afgeverfd moeten worden een laminaatplintjes die her en der nog vastgeplakt moeten worden
brrrrrrrrrr!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
dankje! een heleboel gaat niet voor mij op want woon nog thuis dus regel zelf niet alle dingenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef golfer het volgende:
Enne FFT:
handige checklist voor bij verhuizen. (ook al gaat het deel over koop natuurlijk niet voor je op).
heb je mn baas gezien?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De monteur komt hopelijk zo en anders checken we in bij het hotel een paar deuren verder - ik heb echt geen zin om nu ergens te gaan logerenIk ben heel benieuwd naar je avonturen, staat er ergens een verslag?
Wat betreft onze vakantie: het was heerlijkWel her en der wat afzien (ongekend smerige hotels enzo), maar oh zo leuk! We zijn veel langer dan gepland in Burkina gebleven, want we vonden het er allebei geweldig! Een heel arm land (O RLY
) maar de mensen zijn er zo ontzettend sympathiek, we hebben daar misschien nog wel het meest van genoten. Het land van de eerlijke mensen is een welverdiende titel, vonden we allebei. Tot verbazens toe.
Ghana is een mooier en rijker land, maar Ghanezen zijn lang zo leuk niet
Kerk en Zanen (Alphen a/d Rijn)quote:Op maandag 10 januari 2011 16:19 schreef MissHobje het volgende:
FF gefeliciteerdwaar is het precies?
Vallen meer doden door nijlpaarden dan door andere wilde dieren in Afrika.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef DarkElf het volgende:
achterna gezeten door een boos nijlpaard?die schijnen erg gevaarlijk te zijn ...
Da's in mijn tempo 50 min. Met jouw beenspieren moet dat sneller kunnenquote:
Een boos nijlpaard!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
We gingen vroeg in de ochtend met een pirogue (houten kano) varen op het meer van Tengrela, en toen werden we achterna gezeten door een boos nijlpaard (dat was echt best spannend) en in Mole hebben we te voet een olifant gevolgd met een spoorzoekende ranger. Maar verder is als het om wild gaat West-Afrika niet de meest opwindende regio, denk ik
FFT, ga je op jezelf? Wat leuk
Google zegt dat je iig goed bent voorbereid op de toekomstquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Kerk en Zanen (Alphen a/d Rijn)
Het is baarseizoen nu, dus de dames nijlpaarden zijn wat extra waakzaam. We kwamen vrij dichtbij, zeg een meter of 15, en ineens verdween een van die beesten onder water en zagen we een stroom luchtbelletjes akelig snel richting pirogue bewegenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:30 schreef DarkElf het volgende:
achterna gezeten door een boos nijlpaard?die schijnen erg gevaarlijk te zijn ...
Ziekenhuis was een hoop gedoe en lang wachten CF, woensdag de uitslag!
Klinkt goedquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is baarseizoen nu, dus de dames nijlpaarden zijn wat extra waakzaam. We kwamen vrij dichtbij, zeg een meter of 15, en ineens verdween een van die beesten onder water en zagen we een stroom luchtbelletjes akelig snel richting pirogue bewegenDie kerel roeien als een malle, naar een wat dieper stuk en toen schudden we d'r af. Achteraf wel een stoer verhaal natuurlijk
maar we schrokken ons echt rot!
We hebben daar in het zuiden trouwens ook een brommertje gehuurd, zo'n oude peugeot, en daarmee lekker tussen de landbouwvelden en langs mooie natuur gecrosst. Dat was echt heel leuk
idd een stoer verhaalquote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is baarseizoen nu, dus de dames nijlpaarden zijn wat extra waakzaam. We kwamen vrij dichtbij, zeg een meter of 15, en ineens verdween een van die beesten onder water en zagen we een stroom luchtbelletjes akelig snel richting pirogue bewegenDie kerel roeien als een malle, naar een wat dieper stuk en toen schudden we d'r af. Achteraf wel een stoer verhaal natuurlijk
maar we schrokken ons echt rot!
klinkt heel leukquote:We hebben daar in het zuiden trouwens ook een brommertje gehuurd, zo'n oude peugeot, en daarmee lekker tussen de landbouwvelden en langs mooie natuur gecrosst. Dat was echt heel leuk
En toepasselijke namen als de Marokkostraat.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Google zegt dat je iig goed bent voorbereid op de toekomstVier scholen in de buurt
Voelen de bewoners zich nog een beetje thuisquote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
En toepasselijke namen als de Marokkostraat.
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
En toepasselijke namen als de Marokkostraat.
Daar zit je prima johquote:Op maandag 10 januari 2011 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
14 kmen ik haat fietsen
[..]
dat denk ik ook ja. ik zal alles in één keer doen, mits mn rekening het toelaat
[..]
brrrrrrrrrr!welkom thuis CF!
[..]
dankje! een heleboel gaat niet voor mij op want woon nog thuis dus regel zelf niet alle dingen
[..]
heb je mn baas gezien?
[..]
Kerk en Zanen (Alphen a/d Rijn)
Nee joh, we waren echt best geschrokken hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
CF, foto gemaakt van die nijlpaard?
Burkina is vooral veel rijst met saus (wel lekker, vooral de pittige pindasausquote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef krakkemieke het volgende:
Hebben jullie nog bijzondere dingen gegeten CF?
bij twijfel nie doenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef LieLie het volgende:
Er zit een geurtje aan mijn kipfilet.. En hij voelt anders dan anders.
Maar de datum is 14-01..
Salmonella, here we come.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef LieLie het volgende:
Maar de datum is 14-01..
Niet etenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef LieLie het volgende:
Maar de datum is 14-01..
Oh, kom je hier een pintje doen morgen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:23 schreef LieLie het volgende:
De kip is weg
Moest ook maar geen risico's nemen met m'n werkbezoek naar Brussel morgen
Meneer haalt even een kipschnitzeltje voor erbij.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:25 schreef AnneX het volgende:
Verstandig Lie, Heb je een noodrantsoen in huis?
Welkom terug van jullie Afrikareis CF.
Ik las al over nijlpaard avonturen en eten onderweg.
Doet de cv het al ?
Woon jij nou in Brussel of Antwerpen?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, kom je hier een pintje doen morgen?
AnneX, nee helaas. We gaan zo inchecken in een hotel in de straat
Dat is ook balen. Kan je nog niet in je eigen bedje liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
AnneX, nee helaas. We gaan zo inchecken in een hotel in de straat
Geen van beide, wel vlakbij Brussel.quote:
ik lig nu ook in bedquote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook balen. Kan je nog niet in je eigen bedje liggen.
Vind ik altijd het lekkerste van weer thuiskomen na een reis: de ruimte van een eigen huis en ons eigen bed.
Gut, zien jullie hoe Afrikaans-zen ik nog ben?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
De was komt wel weer, morgen is weer een dag.
Oké, dacht dat het één van de twee was.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen van beide, wel vlakbij Brussel.
Getver, eigenlijk is dit gewoon best irritant - de tassen staan nog ingepakt enzo, no way dat ik bij deze kou een was ga draaienMaar niet fijn thuiskomen
OHHHHHH wat een waardeloos eind van je vakantie... Oven aan en open zetten voor de warmte?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Zomaar even een koessie voor Bloessiequote:Op maandag 10 januari 2011 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Fijn dat je heelhuids thuis(bijna, wat klote zeg) thuis bent CF
FF feli met je huis en ik las dat je het positief vond dat Q geen kontakt opneemt, dat zie ik anders, maar goed het ligt dan ook ingewikkelder dan het op eerste gezicht lijkt.
Verder niet echt teruggelezen, ben kapoet
Als dit het moet worden de komende maandagen vrees ik dat ik dwars ga liggen
Het ging er wel in. Zelfs mijn restanten risotto werden nog bijna van het bord gelikt.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig krijg ik comfort food en een wijntje
Klinkt bekendquote:Op maandag 10 januari 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
Zulke dingen vind ik ook zo leuk!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb het sausje wat bij de burrito's van wereldgerechten zit nagemaakt! En verbeterd! Ik vond dat sausje altijd heel erg lekker
maar koop liever geen wereldgerechten aangezien ik het liever zelf maak. En nu is zelfs dat sausje gelukt!
![]()
makkelijk he?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en de wraps zelf waren ook goed gelukt..die maak ik dus voortaan idd gewoon zelf! Eitje!
En je deelt het recept niet eens met ons?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb het sausje wat bij de burrito's van wereldgerechten zit nagemaakt! En verbeterd! Ik vond dat sausje altijd heel erg lekker
maar koop liever geen wereldgerechten aangezien ik het liever zelf maak. En nu is zelfs dat sausje gelukt!
![]()
- griekse yoghurt (naar believen vet vrije..)quote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En je deelt het recept niet eens met ons?
Handig!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha! Dat komt mooi uit! Ik moet in februari op een woensdag naar het slaapcentrum, maar dat blijkt precies in de krokusvakantie te vallen! Hoef ik dus niet vrij te regelen en zo.. dat scheelt!
Da's heel fijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha! Dat komt mooi uit! Ik moet in februari op een woensdag naar het slaapcentrum, maar dat blijkt precies in de krokusvakantie te vallen! Hoef ik dus niet vrij te regelen en zo.. dat scheelt!
Dank je.quote:
Oh ja! Na de verhuizing met mijn ex hebben er jaren dozen op zolder gestaan.....quote:Op maandag 10 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Het bevalt goed.Ik neem het Pee-advies ter harte en probeer vanavond de hele verhuizing af te ronden. Een paar dozen uitpakken is ook nog een hele klus
ik voel het niet zo als 'gefeliciteerd'. mensen zijn blijer dan ik ben. zal komen omdat het zo snel gaat, nogal onverwacht ineens vandaag.quote:
Haha, logisch! Het is best een stap.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik voel het niet zo als 'gefeliciteerd'. mensen zijn blijer dan ik ben. zal komen omdat het zo snel gaat, nogal onverwacht ineens vandaag.
het kwam zo over dat als hij bij het erge gedeelte zat dat hij dan wat had laten horen dus dacht ik dat het dan juist goed was als hij niks zei omdat hij het niet meekreeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:07 schreef Bluezz het volgende:
FF, ik las dat je het positief vond dat Q geen kontakt opneemt, dat zie ik anders, maar goed het ligt dan ook ingewikkelder dan het op eerste gezicht lijkt.
gezellig, kom maarquote:Op maandag 10 januari 2011 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, FF leuk! Gefeliciteerd met je stekje!!
Zolang je de woonkamer niet vol plant met overbodige meubels kun je er gewoon blijven dansen. Ik kom wel op de thee als ik m'n zus weer ga bezoeken, zorg jij voor de nootjes.
Ohquote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik voel het niet zo als 'gefeliciteerd'. mensen zijn blijer dan ik ben. zal komen omdat het zo snel gaat, nogal onverwacht ineens vandaag.
is de saus veranderd? vroeger was ie echt onwijs lekker en roze. sinds een jaar ofzo gewoon wit en smaakt niet meer zo lekker als vroegerquote:Op maandag 10 januari 2011 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Of weinig in de slaapkamer. 1 persoonsbed.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig, kom maar
ik zal heel weinig in de huiskamer zetten voor mijn dansdriften
ik wilde eerst niet eens kijken he... vrijdag vroeg mn vader of ik toch niet ff de buitenkant wilde bekijken en toen ging ik. toen besloot ik daarna toch om maar vandaag wel de binnenkant te bekijken. stom hequote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Haha, logisch! Het is best een stap.
dankjewel! zal ik nodig hebben!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, succes met je nieuwe huis dan.
neeeeeeeeeeee ik wil een groot 2-persoonsbed!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of weinig in de slaapkamer. 1 persoonsbed.
Nee, da's heel niet stom. Want het is een grote stap, da's altijd eng.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik wilde eerst niet eens kijken he... vrijdag vroeg mn vader of ik toch niet ff de buitenkant wilde bekijken en toen ging ik. toen besloot ik daarna toch om maar vandaag wel de binnenkant te bekijken. stom he
Ik wil zo'n bed als Steer. Met gordijnen zodat het een hemelbed lijkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeee ik wil een groot 2-persoonsbed!
Dan heb je het goed gedaan meis!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef FutureFairytale het volgende:
mn vader die ik nog nooit heb zien huilen heeft een traantje weggepinkt toen mn moeder aan hem vertelde dat ik de woning heb geaccepteerd
en mn zusje smste dat ze trots was en toen schoot ik weer vol
ooh ja ik moet effe op MP kijken voor een bed!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil zo'n bed als Steer. Met gordijnen zodat het een hemelbed lijkt.![]()
Maar ik heb een auping en teveel zooi.
nah,...ik hou mn hart vast. maar hoe minder ik er naar uitkijk, des te meer het hopelijk meevaltquote:Op maandag 10 januari 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan heb je het goed gedaan meis!
weet ik veel? ik koop die troep al jaren niet meerquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is de saus veranderd? vroeger was ie echt onwijs lekker en roze. sinds een jaar ofzo gewoon wit en smaakt niet meer zo lekker als vroeger
Iig is je familie blij en trots dat je lekker op jezelf gaat wonen en je eigen leven hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah,...ik hou mn hart vast. maar hoe minder ik er naar uitkijk, des te meer het hopelijk meevalt
Wat ik het leukste vond: midden in de nacht iets eten. Omdat ik trek heb. En omdat het mijn huis is.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah,...ik hou mn hart vast. maar hoe minder ik er naar uitkijk, des te meer het hopelijk meevalt
dacht ik al anders had je t wel gemerktquote:Op maandag 10 januari 2011 20:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weet ik veel? ik koop die troep al jaren niet meer
ja, ik maak het nu gewoon zelf en is nog 10x gezonder ookquote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dacht ik al anders had je t wel gemerkt
maar dan weet je dat het geen zin meer heeft om een pak te kopen. echt zonde zeg!
haha. dat kan ik sowieso wel doen maar wil dat niet. vind 's nachts als ik heb geslapen eten niet zo lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat ik het leukste vond: midden in de nacht iets eten. Omdat ik trek heb. En omdat het mijn huis is.
Wacht maar! Er zijn nog wel andere dingen die je kan doen, 'omdat het kan'!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. dat kan ik sowieso wel doen maar wil dat niet. vind 's nachts als ik heb geslapen eten niet zo lekker
Eten wanneer je het er zelf aan toe hebt!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wacht maar! Er zijn nog wel andere dingen die je kan doen, 'omdat het kan'!
que??quote:Op maandag 10 januari 2011 20:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eten wanneer je het er zelf aan toe hebt!
LOL rare jongens die Drenten..quote:Op maandag 10 januari 2011 20:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, dat zal wel danIk merk zelf het verschil niet hoor
Je hebt het thuis ook wel erg goed volgens mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet zo gek gauw iets verzinnen behalve niet verplicht naar de kerk hoeven op feestdagen
daar hadden we het net aan tafel nog over
gewoon. rustige ouders maar ook gek en gezellig. het thuiskomen van mn werk in een leeg huis is toch minder. dan ga ik uit verveling mn ouders bellen om te zeggen wat ik vandaag heb gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt het thuis ook wel erg goed volgens mij.
20 min met de autoquote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Krakje gecondoleerd en sterkteNaar nieuws hoor
En FFT gefeliciteerd met je huisje! Ik begrijp dat je nog twijfelt, maar het wordt vast reuze leukWoon je nog wel dicht in de buurt van je ouders?
In het begin ja. En daarna heb je het druuuuk!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon. rustige ouders maar ook gek en gezellig. het thuiskomen van mn werk in een leeg huis is toch minder. dan ga ik uit verveling mn ouders bellen om te zeggen wat ik vandaag heb gedaan
Vooral doenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:19 schreef FutureFairytale het volgende:
gewoon. rustige ouders maar ook gek en gezellig. het thuiskomen van mn werk in een leeg huis is toch minder. dan ga ik uit verveling mn ouders bellen om te zeggen wat ik vandaag heb gedaan
Oh, dat is niet erg om de 'even theedrinken' hoek.quote:
onee geen huisdierquote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral doenEn anders is bijv een kat ook erg leuk
Die is wel leuk!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
heb net een bod gedaan op dit bed
Is het een idee om 1 x per week bij je ouders te eten? Dat deed ik toen ik op kamers ging.quote:
Zonder matrassen?quote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
heb net een bod gedaan op dit bed
ok!quote:
jawel hoor, ik rij altijd van mn werk (3 min van appartement af) naar huis en winkel altijd. ik zal heel vaak langskomen hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat is niet erg om de 'even theedrinken' hoek.
5x per weekquote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is het een idee om 1 x per week bij je ouders te eten? Dat deed ik toen ik op kamers ging.
nee toch? oja wel shit. nou ja, een matras van 180x200 kun je kopen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |