Hoi!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
net app bekeken en het shitte is; ik mag als eerst beslissen (stond 5e maar 1 t/m 4 kwam niet opdagen). Voor 14u moet ik het doorgeven...help
Doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
net app bekeken en het shitte is; ik mag als eerst beslissen (stond 5e maar 1 t/m 4 kwam niet opdagen). Voor 14u moet ik het doorgeven...help
kleine woonkamer en een serre waar je niks aan hebt. Ik had niet verwacht dat ik mocht kiezen. Bibber een beetje. Voordelen: veel zonlicht, leuke hal, grote slaap- en badkamerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoi!
Waarom zou je het niet doen? Zijn er nadelen?
lekker! Ben vergeten brood te kopen na bezichtiging dus helaas alleen soepquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef FutureFairytale het volgende:
kleine woonkamer en een serre waar je niks aan hebt. Ik had niet verwacht dat ik mocht kiezen. Bibber een beetje. Voordelen: veel zonlicht, leuke hal, grote slaap- en badkamer
ik twijfel. Ouders zijn enthousiast, collega's zeggen bij twijfel niet doen. Ik wil wel maar moet er wel min 6,5 jaar wonenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Als het een leuk appartement is op een ok locatie: doen!
ja met kookplaat en ruimte voor koelkast en afwasmachine. Ligging is goed maar kan nog beter, ben bang dat als ik neem over 2 weken n mooiere vrijkomt met ligging die ik graag wil (boven winkelcentrum). Zit nu 100m van winkelcentrum en 100m van stationquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Zit er ook een keuken in?
dit ja. Sta nu ruim 6 jaar ingeschrevenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarschijnlijk verlies je dan je inschrijfduur en moet je opnieuw beginnen?
5,5 x 4,5quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef krakkemieke het volgende:
Wat is klein? Mijn woonkamer is 5x3 ongeveer, gaat prima.
serre wil ik niet, wil een balkon. Kan niet buiten zitten. Huur is overal wel hetzelfde maar servicekosten is 46 per maandquote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
Die 100 m
Dus alles is goed, behalve dat je een iets grotere woonkamer en een iets grotere serre had gewild?
Prijs is ook OK voor jou?
Bij een 2-kamer app. zal het niet groter worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
25 vierkante meter, hoeveel groter wil je het nog hebben
Ok, balkon is wel leuk. Dan niet nemen en afwachten, je ouders zullen je niet wegschoppen, toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
serre wil ik niet, wil een balkon. Kan niet buiten zitten. Huur is overal wel hetzelfde maar servicekosten is 46 per maand
Ze heeft toch geen haast? Ze kan gerust nog 5 jaar blijven wachten totdat ze 30 is.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
Klinkt allemaal erg goed hoor, FFT.
Ik zou het gewoon doen en tegen de tijd dat je weer wilt verkassen heb je vast een rijke ouwe vent met een villa aan de haak geslagen.
22. Normaal hier 30quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
25 vierkante meter, hoeveel groter wil je het nog hebben
nee zeker niet. Zijn heel enthousiast maar willen wel dat ik er zelf achter staquote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok, balkon is wel leuk. Dan niet nemen en afwachten, je ouders zullen je niet wegschoppen, toch?
[..]
Ze heeft toch geen haast? Ze kan gerust nog 5 jaar blijven wachten totdat ze 30 is.
dat weet je dan pas natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
En zijn de kansen dat je toch die ideale locatie krijgt over een afzienbare tijd, groot? En zul je dan andere bezwaren hebben?
je hebt gelijk; 24,5 shit ik krijg tranen. Mn ouders belden net om te zeggen dat ik echt niet t huis uit hoefquote:
Misschien hebben die dingen geen ruimte voor een afwasmachine in de keuken, weten wij veelquote:
Cijfers zeggen niets weinig: als je gekeken had en niet dacht van: omfg wat krappppp!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je hebt gelijk; 24,5 shit ik krijg tranen. Mn ouders belden net om te zeggen dat ik echt niet t huis uit hoefdenk meer n principekwestie; ben ik eraan toe om eruit te gaan?
Als de ramen van de serre open kunnen, zou ik het doen. Mijn balkon is 's zomers ook te heet.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef AnneX het volgende:
my 2 cents : van de serre kunnen de ramen ( wijd) open ?
Op een balkon waai je weg óf het is te warm om in de zon te zitten ...
Licht en ruimte ( voor jezelf) lijkt mij heerlijk.
ja krijg denk nu wel 1x per maand een bezichtigingquote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef krakkemieke het volgende:
Komen er vaak app. vrij die jij zou willen?
nee, nou 3 maandjes voor een vriendin die op vakantie was. (maar was toen in weekends thuis en vond het niet zo leuk. maar was ook haar huis met haar spullen)quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, had je nou wel of nooit zelfstandig gewoond, FF?
ja dan denk ik; raam kan open. maar in de huiskamer kan het raam ook open en daar kan ik ook een stoel neerzetten. waarom zit er dan een serre inquote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Duderella het volgende:
O een balkon is wel fijn ja, dat bezwaar snap ik wel FF! hoewel een serre ook tof is hoor. mooie plant erin, lekkere stoel en dan heerlijk op zondag boekjes lezen in je serre.
Eigen plekje is leuk. Net als je slaapkamer maar dan nog veeeeeel groter.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee, nou 3 maandjes voor een vriendin die op vakantie was. (maar was toen in weekends thuis en vond het niet zo leuk. maar was ook haar huis met haar spullen)
het eerste wat ik dacht was; wat een kleine woonkamerquote:Op maandag 10 januari 2011 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cijfers zeggen niets weinig: als je gekeken had en niet dacht van: omfg wat krappppp!!!![]()
Dan is het goed.
En ja, je hebt alles al in je om zelfstandig te wonen, je moet alleen nog een plek vinden.
Voor de gezelligheid.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dan denk ik; raam kan open. maar in de huiskamer kan het raam ook open en daar kan ik ook een stoel neerzetten. waarom zit er dan een serre in
Eerste wat de woonkamer dacht was: wat een klein meisjequote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het eerste wat ik dacht was; wat een kleine woonkamer
haha nou ik zei dat tegen de woonconsulente (heet dat zo?) en ik maakte me heel breed en ging heen en weer zwaaien, zei toen; "ik wil me er wel in kunnen bewegen". toen moest ze lachenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste wat de woonkamer dacht was: wat een klein meisje
ooh okquote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als de ramen van de serre open kunnen, zou ik het doen. Mijn balkon is 's zomers ook te heet.
dat moet ik nog leren; gezelligheid in mn eentje in een appquote:
Dat dusquote:
Dat valt wel mee toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusEn we horen je toch best vaak klagen dat je het huis uit wilt maar niet kan
Zal wel mijn perceptie zijn danquote:
idd. zelfde als wat anderen hebben toch die thuiswonen..quote:
Nou, zo vaak kan ze niets krijgen hoor volgens mijquote:Op maandag 10 januari 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een serre gehad met openslaande ramen
voordelen: je kan zelfs 'buiten' zitten als het regentof er een koude wind staat
Nadeel: tis niet buiten, je mist wel dat buiten gevoel.
als je zo vaak iets kan krijgen FF zou ik (maar ik ben jij niet) toch even wachten, zeker gezien je twijfels.
Ik wil graag ruilen hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusEn we horen je toch best vaak klagen dat je het huis uit wilt maar niet kan
Nu kun je en dan wil je misschien toch niet? Niet handig
volgens mij zegt ze net van wel toch? Of lees ik verkeerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, zo vaak kan ze niets krijgen hoor volgens mij![]()
liefst iets waar ze buiten kan zitten dusquote:Het is elke keer kijken maar anderen zijn eerst qua beslissen. En hoe vaak ben je thuis om van dat buiten te genieten, FFT? Die lokatie lijkt mij ideaal: 100 meter van winkelcentrum, 100 meter van station. Wat wil je nog meerWoonkamer is ook mooi lijkt me met 24,5 m2.
vakantieeeequote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef LieLie het volgende:
De coach was positief! Paar kleine puntjes nog, maar komt zeker goed!
Vakantie straks
Wat fijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef LieLie het volgende:
De coach was positief! Paar kleine puntjes nog, maar komt zeker goed!
Vakantie straks
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Hoop dat het goed gaat met Bloeszezoon, is toch best nat in Australie
We kunnen heel moeilijk contact met hem krijgen (geen e-mail, geen woonadres, geen telefoonnummer) maar we weten wel ongeveer waar hij zit en ja, daar is het erg nat en overstroomd.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
oja heeft hij al contact gezocht Bluezz?
Klote toch, die onzekerheid. En zo vervelend dat hij niet uit zichzelf even contact zoekt, juist ook als alles goed is.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
We kunnen heel moeilijk contact met hem krijgen (geen e-mail, geen woonadres, geen telefoonnummer) maar we weten wel ongeveer waar hij zit en ja, daar is het erg nat en overstroomd.
We gaan er van uit dat als er persoonlijke ongelukken zouden zijn gebeurd hij wel op de 1 of andere manier contact zou hebben gezocht.
ja jammer dat ik niet kan zonnen. en was buiten ophangenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij zegt ze net van wel toch? Of lees ik verkeerd?
[..]
liefst iets waar ze buiten kan zitten dus
Niet gedaan dus?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja jammer dat ik niet kan zonnen. en was buiten ophangen
dus positief. laten we het hopen!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
We kunnen heel moeilijk contact met hem krijgen (geen e-mail, geen woonadres, geen telefoonnummer) maar we weten wel ongeveer waar hij zit en ja, daar is het erg nat en overstroomd.
We gaan er van uit dat als er persoonlijke ongelukken zouden zijn gebeurd hij wel op de 1 of andere manier contact zou hebben gezocht.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
TAV...
Dick Winters is overleden lees ik net!
http://voices.washingtonp(...)es-wwii-hero-co.html
2 januari is hij overleden. Hij heeft natuurlijk een kleine rol gespeeld in de bevrijding van Nederland. Maar wat je van hem gehiord, gezien of gelezen hebt is behoorlijk indrukwekkend.
Nou, hopen dat het goed gaat dan maar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Dickquote:Op maandag 10 januari 2011 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
TAV...
Dick Winters is overleden lees ik net!
http://voices.washingtonp(...)es-wwii-hero-co.html
2 januari is hij overleden. Hij heeft natuurlijk een kleine rol gespeeld in de bevrijding van Nederland. Maar wat je van hem gehiord, gezien of gelezen hebt is behoorlijk indrukwekkend.
Nou ja, 92 is een respectabele leeftijd. Plus dat hij natuurlijk zo ongeveer alle zware conflicten van de bevrijding wel heeft meegemaakt. D-Day: te ver land inwaarts geland, maar wel zwaar geschut uitgeschakeld met het minimum aan mensen. Carentan waar je een levende schietschijf was. Stuk van Market Garden en het Ardennen offensief.quote:
Ja. Eerst die Jaguar kopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef Duderella het volgende:
ik zie allemaal hele idyllische huisjes op de Bahama's. :0 Nu al boeken voor volgend jaar kerst is wat overdreven hè?
Ik krijg er wel kippenvel van. Maar inderdaad, 92, ik zou er voor tekenenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dick![]()
92 is gelukkig wel een hele gezegende leeftijd
Erg oud. Weet niet of ik dat wel zou willen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik krijg er wel kippenvel van. Maar inderdaad, 92, ik zou er voor tekenen
Ligt er aan hoequote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg oud. Weet niet of ik dat wel zou willen.
jewelquote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe natuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn oma wordt de 27ste 94 en nu pas begint ze echt oud te wordenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie schelen dus precies 60 jaar met elkaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:18 schreef DarkElf het volgende:
Ik hoop dat mijn oma iig de 94 nog haalt, je weet nooit met die oude besjes, want we zijn tegelijk jarig en das altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |