Ik snap het wel, maar ik vind het wel discriminerend. Plus dat ik dan echt onmeunig veel moet zuupen om het eruit te krijgenquote:
Hij laat stellen en mannen aan zijn zaakje zitten?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk dat het nu gaat over gf's zaakje
Nee, maar ik heb geen bordspel op het aanrecht liggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij doet het alleen op je eettafel
In de woonkamer, op de salontafel.quote:
Hij verdiend wel 90 euro ofzo per man die in zijn zaakje komt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij laat stellen en mannen aan zijn zaakje zitten?
Aan mijn zaakje komen alleen vrouwen.
Hihi, hij laat ze in zijn zaakje aan zijn zaakje zitten jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij laat stellen en mannen aan zijn zaakje zitten?
Aan mijn zaakje komen alleen vrouwen.
En wat nou stations?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En dan koop je ook geen waterleiding- of electriciteitsbedrijf maar een seksshop.
Het was de butler, in de woonkamer met een kandelaar.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij verdiend wel 90 euro ofzo per man die in zijn zaakje komt.
Over gleuven.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik mag gewoon gratis binnen bij GF.Of hij bij mij. Wacht, waar hebben we het over?
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat nou stations?
Tippelzone West
Tippelzone Noord
Tippelzone Zuid
Tippelzone Oooooooooooooost
En je kunt peeskamertjes kopen, of een bordeel, voor de prijs van 1 peeskamer plus vier bestaande peeskamers.
Goed zaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij verdiend wel 90 euro ofzo per man die in zijn zaakje komt.
[..]
En wat nou stations?
Tippelzone West
Tippelzone Noord
Tippelzone Zuid
En je kunt peeskamertjes kopen, of een bordeel, voor de prijs van 1 peeskamer plus vier bestaande peeskamers.
Vraag straks maar aan hem wat voor zaak hij runt.quote:
[..]
En wat nou stations?
Tippelzone West
Tippelzone Noord
Tippelzone Zuid
En dan als straatnamen de namen van de hoerenstraten. Dus de Nieuwstad in Groningen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat nou stations?
Tippelzone West
Tippelzone Noord
Tippelzone Zuid
Nee, peeskamer = huis, bordeel = hotelquote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan koop je geen huizen maar ramen, en een hotel is een bed
Oh, heeft hij een seksclub?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vraag straks maar aan hem wat voor zaak hij runt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En dan als straatnamen de namen van de hoerenstraten. Dus de Nieuwstad in Groningen bijvoorbeeld.
Dat klopt ook nogquote:Op maandag 10 januari 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik mag gewoon gratis binnen bij GF.Of hij bij mij. Wacht, waar hebben we het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |