Klopt..jij hebt het over haarquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het vermoeden dat sommigen meer hebben geoefend dan andere en dan is het niet meer eerlijk he
Maar wat alsie nou al uitgeblust is danquote:
over wiequote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt..jij hebt het over haar
Snap ik ook wel weerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Op internet blijf ik graag anoniem.
Klopt... jij was gisteren trouwens wel voor het zingen de kerk uit bij Marijke.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het vermoeden dat sommigen meer hebben geoefend dan andere en dan is het niet meer eerlijk he
Ooow, maar ik heb ook maar weinig geoefendquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kon de druk niet meer aanquote:Op maandag 10 januari 2011 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt... jij was gisteren trouwens wel voor het zingen de kerk uit bij Marijke.
quote:
Sommige mensen zetten hun hele hebben en houwen op het net en dat is gewoon niet handig.quote:
ja, jij mag alleen nog maar meedoen voor spek en bonenquote:
Daar waren we gisteren al achterquote:
maar ik mag wel meedoenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, jij mag alleen nog maar meedoen voor spek en bonen
nou, ik was even aan het MPGen....quote:
en dat kan bij jouquote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
We kunnen ook met zijn allen oefenen![]()
...
Nee, dat is waarquote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Sommige mensen zetten hun hele hebben en houwen op het net en dat is gewoon niet handig.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar waren we gisteren al achter![]()
..
Ik word gekoppeld aan Marijke, dan krijg ik korting op de entree
bordspellen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hebben jullie het nou over seks?
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
en aan lovelyquote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar waren we gisteren al achter![]()
..
Ik word gekoppeld aan Marijke, dan krijg ik korting op de entree
Over seks?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |