abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91137051
Dat wat jullie rommelen noemen ken ik dus eigenlijk ook helemaal niet he, hoe voelt dat eigenlijk??
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91137083
Toen ik met mijn buikgriep in het ziekenhuis lag moest ik 's nachts elke keer met infuus naar het toilet strompelen. Dat was héél vervelend.

Oh, en toen ik 20 weken zwanger was van Ivan logeerde ik voor een congres in een hotelkamer zonder toilet! Hoe bedenken ze het!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91137194
was je dan maar een man he....die hebben gewoon condoomkatheters, even omdoen en klaar is kees!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91137224
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef MamaPurk het volgende:
Dat wat jullie rommelen noemen ken ik dus eigenlijk ook helemaal niet he, hoe voelt dat eigenlijk??
Als ik het over gerommel heb, heb ik het over heel lichte weeen die niet zolang duren en waar geen regelmaat in komt. En m'n darmen rommelen behoorlijk, dus ik zit zo'n beetje de hele avond op het toilet. Oh, en ik verlies wat slijm.

Maar zoals ik al zei: ik heb dit al een paar keer eerder meegemaakt.
pi_91137508
Rommelen wil niet zeggen dat je meteen ook gaat bevallen en het kan ook langere periode rommelen voor je daadwerkelijk bevalt.. Lijkt me echt vervelend!
Maar dat is het ook als ik jou verhaal een beetje volg Claudia, hoop echt dat ze morgen wat voor je kunnen betekenen in het ziekenhuis.
pi_91137553
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef mefke79 het volgende:
was je dan maar een man he....die hebben gewoon condoomkatheters, even omdoen en klaar is kees!
ohja? ik dacht dat ze bij mannen ook gewoon zo'n buis de plasbuis in jassen? echt hè, mannen :D als ik zoiets tegen mn lief zeg wil ie de rest van de avond niets meer horen _O- :D

Ja ik heb het ook over een soort mini-weeën dan. Gerommel, lijkt op menstruatiepijn, komt in golfjes maar duurt niet lang genoeg en voelt niet zo pijnlijk als een echte wee. Zoiets.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91137693
quote:
Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ohja? ik dacht dat ze bij mannen ook gewoon zo'n buis de plasbuis in jassen? echt hè, mannen :D als ik zoiets tegen mn lief zeg wil ie de rest van de avond niets meer horen _O- :D

Dat doen ze ook hoor Huup..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91137713
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:07 schreef MamaPurk het volgende:
Rommelen wil niet zeggen dat je meteen ook gaat bevallen en het kan ook langere periode rommelen voor je daadwerkelijk bevalt.. Lijkt me echt vervelend!
Ik vind het gerommel niet zo vervelend. Sure, het doet je elke keer hopen dat er iets op gang komt en het is een teleurstelling als het niet gebeurt, maar ik ga er niet onder gebukt.

Wat ik veel vervelender vind zijn de bewegingen die ze de laatste tijd maakt. Die zijn vele malen pijnlijker dan lichte weeen. Pas was ze 6 uur achter elkaar bezig en toen kon ik het nog amper 'opvangen'. Dat voelde heel suf.
pi_91137781
als de blaas geleegd moet worden bij een man jassen ze er gewoon een gewone katheter in hoor :D
(uitkijken dat je de prostaat niet raakt :P)
Condoomkathers heb ik nog nooit/gebruikt gezien in mijn ziekenhuisleven :P weet ook niet zo goed meer wanneer ze die gebruiken eigenlijk.

ik vroeg vroeger altijd aan R of k op m mocht oefenen :P (grapje dan he)
Ik heb wel s een compliment over mn katheterisatietechniek gehad :') heb ik toch nog talenten (was wel bij een vrouw)
pi_91137852
Dat het bewegen van de kleine vermoeiend en zeer pijnlijk kan zijn heb ik ook ondervonden ja, mijn vorige zwangerschap helemaal niet maar deze kleine dame die probeert zich volgens mij regelmatig te strekken in mijn baarmoeder en dat kan natuurlijk niet zonder dat het mij ongelofelijk veel pijn doet...
pi_91137909
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Vicky het volgende:

[..]

Dat doen ze ook hoor Huup..
Ah ok :D laat B. t maar niet horen dan :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 januari 2011 @ 22:13:52 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91137981
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
als de blaas geleegd moet worden bij een man jassen ze er gewoon een gewone katheter in hoor :D
(uitkijken dat je de prostaat niet raakt :P)
Condoomkathers heb ik nog nooit/gebruikt gezien in mijn ziekenhuisleven :P weet ook niet zo goed meer wanneer ze die gebruiken eigenlijk.
F. gebruikt ze voor het duiken. ;) :D
Maar wel goed scheren, anders doet het auwie! :+
pi_91138024
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef MamaPurk het volgende:
Dat het bewegen van de kleine vermoeiend en zeer pijnlijk kan zijn heb ik ook ondervonden ja, mijn vorige zwangerschap helemaal niet maar deze kleine dame die probeert zich volgens mij regelmatig te strekken in mijn baarmoeder en dat kan natuurlijk niet zonder dat het mij ongelofelijk veel pijn doet...
ja! O+ :X

dat je op je linkerzij ligt en dat je kind denkt van oeh! bouncy! hier kan ik me mooi op afzetten en dan kijken hoe ver ik kom. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91138113
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D
  maandag 10 januari 2011 @ 22:17:46 #265
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91138250
quote:

[..]

En dan? Hoeft hij niet omhoog als hij moet plassen?
Kan hij dat niet gewoon laten lopen onder water dan? *blond*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_91138281
quote:

[..]

oeh!

is dat net zoiets als je maandverbandje verkeerd om ondersteboven in doen? :+ :') don't ask...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91138370
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

offtopic maar dat zal wel afhangen van het duikpak wat ie aanheeft. Je hebt gesloten pakken en die zijn een soort waterdicht, als je die volzeikt is dat bleh :P En t is ook niet heel goed voor t neopreen van andere duikpakken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91138373
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja! O+ :X

dat je op je linkerzij ligt en dat je kind denkt van oeh! bouncy! hier kan ik me mooi op afzetten en dan kijken hoe ver ik kom. :')
Ja dat ja, of dat de voetjes voor je gevoel in je blaas zitten en het hoofd bijna, nou ja helemaal in je maag, zucht, heerlijk, zow lief.
  maandag 10 januari 2011 @ 22:20:04 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91138407
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oeh!

is dat net zoiets als je maandverbandje verkeerd om ondersteboven in doen? :+ :') don't ask...
:D Of dat hij per ongeluk nog net even dubbel klapt als je je broek op hijst. :Y
Maar ja, zoiets, maar dan even een flink stuk erger, die plak is echt vele malen steviger dan dat. Je wil hem er niet zomaar afpiesen zeg maar. ;) :+
  maandag 10 januari 2011 @ 22:20:13 #270
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91138427
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

offtopic maar dat zal wel afhangen van het duikpak wat ie aanheeft. Je hebt gesloten pakken en die zijn een soort waterdicht, als je die volzeikt is dat bleh :P En t is ook niet heel goed voor t neopreen van andere duikpakken.
Oh :D Weer wat geleerd :7
  maandag 10 januari 2011 @ 22:20:40 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91138463
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Hij duikt met een droogpak met een 'pisventiel'. Slangetje vanaf het condoom naar dat ventieltje en dan kan hij onderwater plassen.

[/teleac]
  maandag 10 januari 2011 @ 22:22:12 #272
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91138566
Hoe cool _O-
ok weer ontopic :P

Ik vind het wel weer eens tijd worden voor een verse baby *)
  maandag 10 januari 2011 @ 22:25:58 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91138797
quote:
Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hij duikt met een droogpak met een 'pisventiel'. Slangetje vanaf het condoom naar dat ventieltje en dan kan hij onderwater plassen.

[/teleac]
oeh! Flashback! Met zo'n stukkie dubbelzijdig tape rond en dan dat ding er aan vastplakken _O- *inhetverledenbehaalderesultaten*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91138917
quote:
Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[/teleac]
:D !
En hoe werkt dat dan bij vrouwen?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91139176
Condoomkathers gebruiken ze nog best vaak in het zkh hoor. Denk maar eens aan die oude delirante mannekes die er zonder pardon een katheter met ballonnetje uitrekken..

Zo, en nu verse beebs!
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')