Ik zie er echt geen probleem in om terug te klopen en te zeggen:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puberaal doch realistisch en werelds
Dat hoeft niet een altijd een keuze te zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wow meisje als in:
A. Een meisje waarvan je wow gaat zeggen... knap en leuk
B. Een meisje wat world of warcraft speelt
Inderdaad, eindelijk een medestanderquote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef STING het volgende:
Wat is dat voor Viva plaatje in de OP btw
Wow, als in :quote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wow meisje als in:
Ik ken gelukkig geen meisjes die WoW spelenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wow meisje als in:
Mooi, dan wil ik hierbij graag een kopie van je adresboekquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig geen meisjes die WoW spelen
Als ik jou zo hoor heb jij alleen maar wow collega'squote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, als in :![]()
Klein, cute, schattig, mooi, lief en sexy.
Neuhquote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor heb jij alleen maar wow collega's
Je doet zelf maar wat moeitequote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, dan wil ik hierbij graag een kopie van je adresboek
Mja, goed punt. Het viel me gewoon opquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
maar 65% is wel vrouw, en daarvan zijn er nou eenmaal heel veel studente.
Er lopen hier zonder overdrijven zeker 20 meiden rond met een enorme WoW-factor, en daarnaast nog een heleboel gewoon hele leuke.
Maar ook gewoon lelijke, oude, zeikerige kutwijven hoor. Maar waarom zou ik daarover lullen?
.
Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.quote:
|Ik ook hoor, maar mijn lamheid is meestal groter dan het verlangen het meteen te hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
als ik iets koop wil ik het graag meteen hebben
Het valt mij ook opquote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, goed punt. Het viel me gewoon op
verrassendquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Doe mij maar gewoon lekker een bedrijf met alleen maar mannen.
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze doorquote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.
Mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Big Pimpin' sista!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze door
Please. god, no. Vroeger al genoeg op IT-afdelingen gewerkt met alleen maar mannen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Dat wordt idd ook weer zo'n bolwerk, al werken op mijn kamer 5 mannen en 1 vrouwquote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Please. god, no. Vroeger al genoeg op IT-afdelingen gewerkt met alleen maar mannen.
En als er dan eens een vrouw tussen zat... brr..
Dat hoeft ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze door
Tsk, is Samzz niet goed genoeg ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nietRochelen doe ik zelf, wil alleen wat leads hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |