SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je op je iPod Touch of iPhone wil luisteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
De Jingles, er komen nog meer:
Hier kan je ze uploaden
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55 http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk. Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
Hier kun je beide interviews downloaden:
http://www.mediafire.com/?ymzvhmgplich8
OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Onzin_Radio
10 januari:
10.30 TWP (kan tot 13.00 elk moment over worden genomen, wanneer behoefte)
13:00 Proletariaat (invallen kan als iemand anders wil )
13:50
14:00 Multibanaan
14:30 OverRated Met de top2000
15:00 TrollenFTW
15:30 Dagoduck
16:00 Spaghettivreter
16:30 Spaghettivreter
17:00 Dhaha Dubstep
17:30 o.us
18:00 Barba-Papa
18:30 ElmoFan (Hopelijk lukt dat)
19:00 FreezePop
19:30 Gutz
20:00 Bularax
20:30 DJ Monopoly back to the nineties
21:00 Oceanview met house en dance
21:30 Datdus met house en club muziek!
22:00 Heloef
22:30 Heloef
23:00 30 minuten muziek van nu met Rockiejj
23:00 nog 30 minuten muziek met Rockiejj
Programma van vandaag
14:30 FreezePop
15:00 OverRated
15:30 ElmoFan
16:00 DatDus
16:30 Kaching02
17:00 DJ Monopoly ( Van alles wat / muziek voor je opoe )
17:30 Spaghettivreter
18:00 Overrated
18:30 ElmoFan (wil ik evt. wel opvullen)
19:00 Rivalo 1 Uur skype, trance, house en DnB/Dubstep.
19:30 Rivalo
20:00 Bularax
20:30 FreezePop
21:30 DJ Monopoly ( Jaren 90 invasie )
22:00 heloef
22:30 heloef (eventueel als het mag)
Nachtrooster
23.00-23.30 Rockiejj
23.30-00.00 Beach
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met hardstyle
00.30-01.00 Monopoly als DJ MONO
01.00-01.30 Rockiejj <- evt nachtinterview met iemand?
Nachtrooster maandagnacht
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met Stampwerk LIVE in the mix
00.30-01.00 Paul als Paulinthedark
01.00-01.30
01.30-02.00
Volgende week zondag 16 januari vanaf 18.00 t/m 21.00 - Lindstrøm. met een echte live show!
* Verzoek nummers voor mijn uitzending? PM, dan zet ik het erbij *
A.S ZONDAG 16 JAN GAAT FLIPPIEE LIVE KREUNEN IN DE UITZENDING VAN LINDSTRØM.
TUNE IN!
[ Bericht 10% gewijzigd door PiRANiA op 10-01-2011 10:59:11 ]![]()
Ik snap het niet, je moet toch die gegevens invoeren van de eerste spoiler en klaarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja en dan start recording klikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:24 schreef Paul het volgende:
Ik snap het niet, je moet toch die gegevens invoeren van de eerste spoiler en klaar:)![]()
w00tquote:Op maandag 10 januari 2011 10:24 schreef wiebelstront het volgende:
the server is currently down, bij shoutcast administrator.
wat is dit![]()
eat dacht je van qmusic! Dat is pas een gedrocht.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Die site ziet er ook echt vet uit. Radio 538, pack your bags![]()
![]()
Ben ik weer! Lig nu ziek thuis in bed. Als er behoefte is kan ik om 12 uur wel overnemen tot 13 uur.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Radio ONZ, waar we nog steeds na 33 topics technische problemen hebben, en het zal ook wel lang gaan duren voordat ze opgelost zijn, denk ik.404 - signature not found![]()
Iedereen moet nog inwerkenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef wiebelstront het volgende:
Radio ONZ, waar we nog steeds na 33 topics technische problemen hebben, en het zal ook wel lang gaan duren voordat ze opgelost zijn, denk ik.
:)![]()
Niet als we vaste lijst van dj's zouden hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef wiebelstront het volgende:
Radio ONZ, waar we nog steeds na 33 topics technische problemen hebben, en het zal ook wel lang gaan duren voordat ze opgelost zijn, denk ik.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:22 schreef heloef het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je live moet praten met VDJ 6?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vanochtend was het nog even proberenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef bularax het volgende:
[..]
Niet als we vaste lijst van dj's zouden hebben.![]()
![]()
33 delen, 3 dagen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef wiebelstront het volgende:
Radio ONZ, waar we nog steeds na 33 topics technische problemen hebben, en het zal ook wel lang gaan duren voordat ze opgelost zijn, denk ik.![]()
![]()
Misschien kunnen we dat over een tijdje wel gaan regelen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef bularax het volgende:
[..]
Niet als we vaste lijst van dj's zouden hebben.:)![]()
Ik denk (straks ga ik het even testen) dat je bij instellingen (rec) master+mic moet instellenquote::)![]()
Jammer dat ik geen mic heb, anders kon ik als ik zometeen om 2 uur ga uitzenden wat brank grappen ertussendoor gooien![]()
ik wil dubstep DJ zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat over een tijdje wel gaan regelen?
wat is dit![]()
Zal ik 12 tot 1 gaan?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
ga er nu 1 kopen danquote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef MultiBanaan het volgende:
Jammer dat ik geen mic heb, anders kon ik als ik zometeen om 2 uur ga uitzenden wat brank grappen ertussendoor gooienwat is dit![]()
Ik house en top40
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
In het vorige topic stond een filmpje van mij hoe je de mic moest instellenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Over de vaste DJ's, weet niet of dat een goed idee is. Aan de ene kant krijg je dan zo'n vaste groep DJ's en misschien minder luisteraars. Aan de andere kant kunnen we daarmee wel de kwaliteit een beetje omhoog krijgen.:)![]()
Klopt, je krijgt wel dat je minder beschikbare DJ's op een tijdstip hebt, en je krijgt ook minder verscheidenheid aan muziekquote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef TWP het volgende:
Over de vaste DJ's, weet niet of dat een goed idee is. Aan de ene kant krijg je dan zo'n vaste groep DJ's en misschien minder luisteraars. Aan de andere kant kunnen we daarmee wel de kwaliteit een beetje omhoog krijgen.![]()
In het schema sta ik om 10.30quote:Maar als je je aanmeld kun je morgen je eigen uur of half uur krijgen.
We zouden voor elke stijl 1 of 2 mensen moeten vinden dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt wel dat je minder beschikbare DJ's op een tijdstip hebt, en je krijgt ook minder verscheidenheid aan muziek:)![]()
Ik had hem uit de wiki gehaald, maar daar stond de lijst niet in. Dit is weer de lijst van het vorige topic.quote:![]()
die van 5 euro in een grote bakquote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga zo even.naar de media markt voor een mic. Wat is een betaalbare die het normaal doet?wat is dit![]()
Paul?
C'est la vie
Dit is misschien wel een goede mic:
http://www.rockpalace.com/product/AKG-P4-Perception-Live
Maar ik wil deze:
http://www.rockpalace.com/product/AKG-Perception-820-Tube![]()
Bijna 600 euro.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:36 schreef Graseter het volgende:
Dit is misschien wel een goede mic:
http://www.rockpalace.com/product/AKG-P4-Perception-Live
Maar ik wil deze:
http://www.rockpalace.com/product/AKG-Perception-820-Tube:)![]()
Inderdaad.quote:Als we advertenties op de site zetten en iedereen klikt er op elke dag dan kopen we binnen 30 jaar een studio!
![]()
Wie wil het rooster bijhouden?
Het rooster staat nu hier:
https://www.google.com/ca(...)igfKAUwBLIOjxSUJQBIg
Als je inloggegevens wilt, moet je ff PMmen![]()
![]()
Ik ken trouwens iemand die echt radio jingles inspreekt, die wil vast wel jingles inspreken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het rooster komt op de site.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:38 schreef PiRANiA het volgende:
Wie wil het rooster bijhouden?
Het rooster staat nu hier:
https://www.google.com/ca(...)igfKAUwBLIOjxSUJQBIg
Als je inloggegevens wilt, moet je ff PMmen![]()
![]()
Paultje kan je mij in de PM uitleggen hoe je live moet spreken, dan kan ik er een fatsoenlijke show van maken vandaag.C'est la vie
VOOR IEDEREEN DIE WIL PRATEN, het is heel makkelijk gewoon mic aanvinken
Hier filmpje erover:
"SSB is een baas eerste klas, tevens is hij de brankstichter in ONZ"quote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef Graseter het volgende:
Zou iemand mij teksten kunnen aanleveren voor de site?![]()
Ik heb tekst pm het je zo.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef Graseter het volgende:
Zou iemand mij teksten kunnen aanleveren voor de site?![]()
Vannacht weer een nachtrooster trouwens?
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met Stampwerk
00.30-01.00
01.00-01.30
01.30-02.00gr gr![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:46 schreef Quyxz_ het volgende:
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM
01.00-01.30
01.30-02.00Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat voor teksten wil je eigk graseter?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef Graseter het volgende:
Zou iemand mij teksten kunnen aanleveren voor de site?
overigens goede muziek @ the moment!!![]()
Arctic monkeys toch?![]()
Klopt!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Wat voor teksten wil je eigk graseter?
overigens goede muziek @ the moment!!![]()
Arctic monkeys toch?:)![]()
grr ik kan niet zo laat. :quote:Op maandag 10 januari 2011 10:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Nachtrooster maandagavond
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM
00.30-01.00
01.00-01.30
01.30-02.00![]()
Vengaboys - Ibizaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Iemand nog verzoekjes voor straks om 11:30?![]()
Sowieso I just had sex!!quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Beaudelaire het volgende:
iets van bob marley.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Beaudelaire het volgende:
![]()
Iets van Bryan Adamsquote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Iemand nog verzoekjes voor straks om 11:30?
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef Beaudelaire het volgende:
Eigenlijk heb ik alleen iets van Bryan Adams paraat.
goeien tipquote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef Graseter het volgende:
Paul als jij nou uit Turbo dat "DJ PAUL DJ PAUL" stukje knipt heb je een toffe jingle.![]()
Ik heb geen knip programquote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef Graseter het volgende:
Paul als jij nou uit Turbo dat "DJ PAUL DJ PAUL" stukje knipt heb je een toffe jingle.
Kan niemand anders dat doen voor mij
Download Audacity.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb geen knip program
Kan niemand anders dat doen voor mij![]()
Alstuquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan iemand me de gegevens PM'en? Heb ik ze alvast voor as zondag!
Kan het nachtrooster in de OP?
00.00-00.30 Quyxz_ als D J Q U Y X Z BAM met Stampwerk LIVE in the mix
01.00-01.30
01.30-02.00gr gr![]()
Is dat nou legaal eigenlijk wat wij doen? Mag je wel plaatjes internet opgooien zonder geld te betalen? Vroeg ik me zo afWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Paul het volgende:
Is dat nou legaal eigenlijk wat wij doen? Mag je wel plaatjes internet opgooien zonder geld te betalen? Vroeg ik me zo afwat is dit![]()
De licenties worden geregeld via Listen2myradioquote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Paul het volgende:
Is dat nou legaal eigenlijk wat wij doen? Mag je wel plaatjes internet opgooien zonder geld te betalen? Vroeg ik me zo af:)![]()
althans, dat hopen wequote:Op maandag 10 januari 2011 11:00 schreef TWP het volgende:
[..]
De licenties worden geregeld via Listen2myradioEn anders, boeiend!
![]()
![]()
Haha, inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef aleco99 het volgende:
[..]
althans, dat hopen weEn anders, boeiend!
Ik luister ook weer mee! Althans, heel even, dadelijk weer leren.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]![]()
leren + muziek.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik luister ook weer mee! Althans, heel even, dadelijk weer leren. [ afbeelding ]![]()
![]()
Hallo Lasbinozuur.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik luister ook weer mee! Althans, heel even, dadelijk weer leren. [ afbeelding ]![]()
Oh, nog eens proberen danquote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dank u! Geen PM ontvangen nog, helaas.:)![]()
Dat werkt bij mij maar heel zelden.quote:
Hoi.quote:
[i]Thanks. [/i]![]()
Ik heb fantastische plannen voor vannacht. Met intro en het wordt een vast programma.
Het eerste ONZ RADIO programma met een naam volgens mij: Stampwerk
gr gr![]()
Oh dat ww had ik ergens al vernomen, toch bedanktquote:
Kan iemand mij er ook bojzetten als DJ op de site? Geen haast hoor..![]()
Ik zal binnenkort ook een stukje typenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:09 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
-Datdus- kan je die pijltjes in de breadcrumbs maken?
Okidokie.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort ook een stukje typen![]()
zo ja ben nu mobiel.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:09 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
-Datdus- kan je die pijltjes in de breadcrumbs maken?![]()
We moeten niet verward worden met http://www.adformatie.nl/(...)uwe-gay-radiozender/ trouwens.
gr gr![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef Quyxz_ het volgende:
We moeten niet verward worden met http://www.adformatie.nl/(...)uwe-gay-radiozender/ trouwens.
Godverdomme, de site is grijs en roze.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef Quyxz_ het volgende:
We moeten niet verward worden met http://www.adformatie.nl/(...)uwe-gay-radiozender/ trouwens.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef Quyxz_ het volgende:
We moeten niet verward worden met http://www.adformatie.nl/(...)uwe-gay-radiozender/ trouwens.![]()
![]()
Huh? Ik ben nu dus niet naar de gayradio aan het luisteren?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[i]Thanks. [/i]![]()
PSD staat op mijn PC, niet op mijn Mac.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef -Datdus- het volgende:
Gras kan de titel boven die grijze div zoals in de psd?![]()
![]()
Als mensen het leuk vinden om een journaal in hun show te hebben op het hele uur: ik ga zo in ieder geval knutselen voor m'n eigen show, dus laat het even weten
Mag ik zo'n tekstje voor mezelf schrijven?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:09 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
-Datdus- kan je die pijltjes in de breadcrumbs maken?
C'est la vie
Is goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik zo'n tekstje voor mezelf schrijven?![]()
Nee ik draai als een radio Veronica dj, alleen 80's en 90;s HITSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef MultiBanaan het volgende:
Paul draait zeker als DJ Paul Elstak, ofnie? OFNIE?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ga als ik tijd heb een fantastische outro maken naar DJ Paul.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik draai als een radio Veronica dj, alleen 80's en 90;s HITSSSSSSSSSSSS
Dan zal ik je gelijk het DJ PAUL DJ PAUL sample geven.gr gr![]()
Zal ik trouwens alvast een twitter maken?quote:
Dan kan iedereen het wachtwoord gewoon doorspelen naar de DJ die op dat moment draait.C'est la vie
Monopolyquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Paul het volgende:
Wie heeft dit allemaal eigenlijk ooit verzonnen?:)![]()
Monopolyquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Paul het volgende:
Wie heeft dit allemaal eigenlijk ooit verzonnen?![]()
Goed idee.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik trouwens alvast een twitter maken?
Dan kan iedereen het wachtwoord gewoon doorspelen naar de DJ die op dat moment draait.:)![]()
Nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik had gister een wachtwoord gekregen van Mono, die is intussen toch niet veranderd?:)![]()
Grasje, je gaat het rooster toch wel interactief maken?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Monopoly.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Paul het volgende:
Wie heeft dit allemaal eigenlijk ooit verzonnen?Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, moet echt in Virtual DJquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Stel dat ik op Youtube nu een filmpje afspeel, dat horen jullie dan toch niet?:)![]()
Lijkt me nietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Stel dat ik op Youtube nu een filmpje afspeel, dat horen jullie dan toch niet?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Døh.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef Ezechielk het volgende:
Grasje, je gaat het rooster toch wel interactief maken?![]()
-DatDus- volgens mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Wie heeft het nieuwe logo voor radio ONZ gemaakt?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik ga van 12 tot 1
Nog verzoekjes?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Pirania, hoe moet je zo'n wiki lijst maken?
Ik had dit als voorbeeld:
http://wiki.fok.nl/index.php/OPC/ONZ_radio_overzicht
http://kexx.net/wiki2img/gen.php?i=ONZ_radio_overzicht![]()
Site al up and running?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
linkje?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
onz-radio.nl of radio-onz.nl?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Twitter is klaar.
Zit ook een e-mail aan vast.C'est la vie
Linkje?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Die registreer je zelf maarquote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan dj-graseter.nl
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
beau is!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef aleco99 het volgende:
Nog steeds TWP aan de knoppen?
Fraaie hitjes hoor, zeker studiebevorderendOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Nope, it's me.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef aleco99 het volgende:
Nog steeds TWP aan de knoppen?
Fraaie hitjes hoor, zeker studiebevorderend![]()
![]()
C'est la vie
quote:quote:quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik volgquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:onz-radio.nl Registration completed
eventCode 252
result_msg The domain name has been registered.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Sinds de radio check ik nooit meer de andere topics in ONZ
Heb ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef bularax het volgende:
Sinds de radio check ik nooit meer de andere topics in ONZ![]()
![]()
Lijst ONZradio
Wil je bij de lijst? Voeg jezelf hier toe: ONZradio-wiki. Klik daarna hier om het plaatje te vernieuwen.
Testje![]()
+1quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef bularax het volgende:
Sinds de radio check ik nooit meer de andere topics in ONZ![]()
Er word zo snel gereageerd in deze topics
Goed bezig jijquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt hij ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:59 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat rooster moet toch uiteindelijk op de website komen?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Yeah baby yeah.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:03 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoorde dat van Mike myers bij het nummer?![]()
![]()
YesOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt eraan of je het in VLC doet of niet. Want in browser moet je refreshen
Best aardige muziekquote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Beaudelaire het volgende:
En hoe was de muziek het afgelopen half uur?![]()
6 luisteraars
![]()
Best gek dat als je hem ff pauzeert en dan weer verder gaat je gewoon nog steeds het oude nummer verder hoortAls je dna de page refresht zit je weer op de goede
![]()
text to speech
dat heet bufferen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef aleco99 het volgende:
Best gek dat als je hem ff pauzeert en dan weer verder gaat je gewoon nog steeds het oude nummer verder hoortAls je dna de page refresht zit je weer op de goede
404 - signature not found![]()
Zow goedemoregen!Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Jongens, even jullie best doen, iedereen hier op het werk luistert mee
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
Jongens, even jullie best doen, iedereen hier op het werk luistert mee![]()
![]()
![]()
wat willen ze horen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
Jongens, even jullie best doen, iedereen hier op het werk luistert mee
Dus jij geeft op je werk toe dat je FOK!t?![]()
![]()
Zo weinig posts vergeleken met gisteravond
Rickroll zequote:Weten ze al lang ja. Altijd ruziën met de geenstijler hierquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Dus jij geeft op je werk toe dat je FOK!t?
Kben gewoon beidequote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rickroll ze
[..]
Weten ze al lang ja. Altijd ruziën met de geenstijler hier
HITJE!!!![]()
quote:
quote:
Sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Jammer dat de overgang van de jingle naar het hitje niet zo heel soepel was
Zeg dat maar tegen sam's broadcaster quequote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed tochoefening baart kunst
I JUST HAD SEX!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:24 schreef bularax het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen sam's broadcaster que
waarom geen virtualdj??![]()
Dan moet je zoveel doen, nu kan ik bijvoorbeeld een project doen. Daar ben ik dus ook mee bezig
project?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef bularax het volgende:
Dan moet je zoveel doen, nu kan ik bijvoorbeeld een project doen. Daar ben ik dus ook mee bezig![]()
Schoolquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Goede spam welquote:Ezechielk, WIN €450,- cash met de PayPal KOPERSBESCHERMING actie
't is dat het moetquote:
Jawel hoorOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Het record is 86 ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef wiebelstront het volgende:
we hebben maar liefst 6 luisteraars!![]()
![]()
Haha, vanaaf mijn beurt.quote:Ik heb per ongeluk Virtual DJ geïnstalleerd met een internetverbinding dus ik ga alles opnieuw installeren vanmiddag.
Feyenoord Rotterdam![]()
En wat gaan we van je te horen krijgen?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Haha, vanaaf mijn beurt.Ik heb per ongeluk Virtual DJ geïnstalleerd met een internetverbinding dus ik ga alles opnieuw installeren vanmiddag.
Kempi mangOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil eigenlijk een nieuwsupdate doen in het begin, kijken of ik een journaalstem hebquote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wat gaan we van je te horen krijgen?. En toffe muziek natuurlijk!
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 10-01-2011 12:34:54 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zoek nog iemand om te interviewen/gesprek mee te hebben voor a.s. zondag! Iemand? Ik heb al een aantal prominenten gevonden![]()
![]()
Ga je dan weer porn draaien?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:35 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik zoek nog iemand om te interviewen/gesprek mee te hebben voor a.s. zondag! Iemand? Ik heb al een aantal prominenten gevonden
ff pissenOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
wtf, heeft een fokker me gehackt of is dit toeval..quote:VERTEL UW 'KAT-IN-DE-ZAK-VERHAAL' EN WIN €450,- CASH MET DE PAYPAL-KOPERSBESCHERMING ACTIE!
PayPal vergoedt uw aankoopbedrag als u uw online gekochte product niet hebt ontvangen of als het sterk afwijkt van de omschrijving. Met PayPal betaalt u dus veiliger.
![]()
backOp zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
iemand trouwens nog een verzoekje?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Sjalaaaaam aloeeeeeeeeh akbalraala ralalala ralalal sjalilumieraaaa.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En wat gaan we van je te horen krijgen?![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sjalaaaaam aloeeeeeeeeh akbalraala ralalala ralalal sjalilumieraaaa.
Wanneer ga jij?>![]()
Ik draai om half 6.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef Graseter het volgende:
Ik ben o.us en dit is het 8 uur journaal op onzin radio.Feyenoord Rotterdam![]()
Trouwens vandaag een huis ontploft in mijn dorp
RECLAME
Luister vannacht ook naar Paul in the Dark om 0.30 uur met de beste 80's en 90's hits!
RECLAMEWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wie draait er trouwens om 1 uur?Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom ben je niet blauw meerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmm, goed idee. Ik ga even kijken of ik dit kan uitwerken.
"Goedenavond beste luisteraars, ik ben o.us, en dit is nieuws van achter de schermen!"There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik denk dat ik langer door moet gaan aangezien prole niks van zich laat horen
Inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef bularax het volgende:
Ik denk dat ik langer door moet gaan aangezien prole niks van zich laat horen![]()
Jingle TWP.mp3 - 0.45MB
Zouden jullie m'n jingle even willen beluisteren en er een oordeel over geven?
Notes openbaar maken, ban.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Mja, als ik nog mod was zou ik consequent in mijn werk blijven zoals ik dat altijd was. Dus ik zou het niet gedaan hebben maar het idee is wel grappigquote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom ben je niet blauw meer
"Goedenavond beste luisteraars, ik ben o.us, en dit is nieuws van achter de schermen!".
Feyenoord Rotterdam![]()
Kon hij niet hier:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef TWP het volgende:
Jingle TWP.mp3 - 0.45MB
Zouden jullie m'n jingle even willen beluisteren en er een oordeel over geven?
http://kexx.net/u2/upload.php
(dan krijg je een directe link)
![]()
49.0 FMquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Paul het volgende:
Op hoeveel FM kan ik dit in de auto ontvangen eigenlijkFeyenoord Rotterdam![]()
172.5FMquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Paul het volgende:
Op hoeveel FM kan ik dit in de auto ontvangen eigenlijk![]()
Beetje jammer weerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Mja, als ik nog mod was zou ik consequent in mijn werk blijven zoals ik dat altijd was. Dus ik zou het niet gedaan hebben maar het idee is wel grappig.
91.1, middengolfquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Paul het volgende:
Op hoeveel FM kan ik dit in de auto ontvangen eigenlijkThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
102.7, we hebben de masten van 538 overgenomenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Paul het volgende:
Op hoeveel FM kan ik dit in de auto ontvangen eigenlijk
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL dat zo goeiemorgen is van die gast die zijn vakantie filmde
Ik wil geen lapoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ja klopt
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |