Niet als we vaste lijst van dj's zouden hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef wiebelstront het volgende:
Radio ONZ, waar we nog steeds na 33 topics technische problemen hebben, en het zal ook wel lang gaan duren voordat ze opgelost zijn, denk ik.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:22 schreef heloef het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je live moet praten met VDJ 6?
Vanochtend was het nog even proberenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef bularax het volgende:
[..]
Niet als we vaste lijst van dj's zouden hebben.
33 delen, 3 dagen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:27 schreef wiebelstront het volgende:
Radio ONZ, waar we nog steeds na 33 topics technische problemen hebben, en het zal ook wel lang gaan duren voordat ze opgelost zijn, denk ik.
Misschien kunnen we dat over een tijdje wel gaan regelen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:28 schreef bularax het volgende:
[..]
Niet als we vaste lijst van dj's zouden hebben.
Ik denk (straks ga ik het even testen) dat je bij instellingen (rec) master+mic moet instellenquote:
ik wil dubstep DJ zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat over een tijdje wel gaan regelen?
ga er nu 1 kopen danquote:Op maandag 10 januari 2011 10:29 schreef MultiBanaan het volgende:
Jammer dat ik geen mic heb, anders kon ik als ik zometeen om 2 uur ga uitzenden wat brank grappen ertussendoor gooien
Klopt, je krijgt wel dat je minder beschikbare DJ's op een tijdstip hebt, en je krijgt ook minder verscheidenheid aan muziekquote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef TWP het volgende:
Over de vaste DJ's, weet niet of dat een goed idee is. Aan de ene kant krijg je dan zo'n vaste groep DJ's en misschien minder luisteraars. Aan de andere kant kunnen we daarmee wel de kwaliteit een beetje omhoog krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |