Ja, jij vraagt je dat idd afquote:Op maandag 10 januari 2011 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of Yolanthe geld biedt aan jou, of welke man dan ook, om flink geswaffeld te worden.
Het ging mij niet om de pochfactor. Ik wilde even delen wat ik van haar uiterlijk vind. Maar als je het perse wil weten zou ik liever met Lisa pochen, als ik man was.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ommmdat het ging over de pochfactor van Yolanthe. En pochen met vrouwen is typisch een mannending.
Ja he? Mocht je ooit nog es een correctie aan je borsten willen dan wil ik daar best een bijdrage aan leveren op dezelfde manier.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
'Nobel' krijg een nieuwe betekenis dankzij jou.
Kom je vanavond ook etenquote:
Jij bent beker bekend met de werking van de Gooische matras dan ik, zie ik?quote:
Hij hep wel doekoe jaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Yolanthe doet het met Wesley. Ik kan eerlijk zeggen dat ik haar niet benijd.
Dat vond ik snel minder worden nadat ze begon met Spuiten en Slikkenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als er iemand is met wie ik zou willen pochen is het Sophie Hilbrandwat een wijf
Sophie is idd mooi, heel naturel, daar hou ik van.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als er iemand is met wie ik zou willen pochen is het Sophie Hilbrandwat een wijf
Niet gekeken, dus nog steeds een moordwijfquote:Op maandag 10 januari 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vond ik snel minder worden nadat ze begon met Spuiten en Slikken
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Sophie is idd mooi, heel naturel, daar hou ik van.
Zou een pik daar extra groot van worden?quote:
als je in het geldpakhuis van Dagobert duck op je rug ligt voel je dat best hoor! heb je zo een geluksdubbeltje in de bips zittenquote:
Wel erna, als ze haar volgepompte doos afveegt aan de satijnen lakens en vervolgens de hulp belt om als de sodemieter het bed te laten verschonen.quote:
Ik zag dr vorig jaar op t mediapark leuk gekleed en dergelijke en dan ziet ze dr toch wel een stuk ouder uit dan dat ze isquote:Op maandag 10 januari 2011 10:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet gekeken, dus nog steeds een moordwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |