Ik ook hoor, maar liever zonder tandarts/dokter. Gelukkig heb ik een aantal prive artsen in huisquote:Op maandag 10 januari 2011 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
aanstellerik vind mn gebit iets heel anders dan de rest van mn lijf ook, maar goed ik heb met huisarts/tandarts geen probleem. blijf graag gezond en fit
Je hapt!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha............................... ja...
+1000quote:Op maandag 10 januari 2011 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alsof het innerlijk telt als je tegen je vriendjes staat te pochen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar is een vrouw nog meer goed voor dan? De emancipatie heeft ze ook al uit de keuken gewerkt en schoonmaken doen ze ook niet meer.
Ja, goed he!quote:
Nopequote:Op maandag 10 januari 2011 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een hoer is voor jou dus ook geen optie?
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
Peuter heeft de o en de ' van de laptop gesloopt.Ze doen het nog wel, zoals je ziet.
leuk he?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
Peuter heeft de o en de ' van de laptop gesloopt.Ze doen het nog wel, zoals je ziet.
Kan je de knopjes niet terugdrukken?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
Waarom las ik PeuRac?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:53 schreef L-E het volgende:
Ik vind het wel bikkel van je, gezien je gebitsklachten.quote:
ik sloop dan wel wat andersquote:
Dat zal dan wel een vrouwending zijn. Ik schep, naast zijn looks, ook graag op over hoe lief mijn vriend voor me isquote:Op maandag 10 januari 2011 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alsof het innerlijk telt als je tegen je vriendjes staat te pochen.
Ik slechts over zijn bedprestaties.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een vrouwending zijn. Ik schep, naast zijn looks, ook graag op over hoe lief mijn vriend voor me is
"ze kan vast iets heel goeds" is géén complimentquote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een vrouwending zijn. Ik schep, naast zijn looks, ook graag op over hoe lief mijn vriend voor me is
Eigenlijk zijn vrouwen dus geen haar beter.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
Ik ben zo'n bikkel!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel bikkel van je, gezien je gebitsklachten.
Ik hoor net dat mannen andere dingen niet nuttig vinden. Ik wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn vrouwen dus geen haar beter.
Maar dat is zo moeilijk verifieerbaar. Bij Yolanthe is dat nu eenmaal heel gemakkelijk om het uiterlijk te verifiëren. Je hoeft geeneens een foto bij je te hebben want die staan scattered all over the place/web.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
jawel, ik vind afwassen, strijken, alle vormen van zuigen heel nuttig naast de looks.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoor net dat mannen andere dingen niet nuttig vinden. Ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |