Zal het eerste dan wel zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Volgens mij de PM functie uitgeschakeld
Of misschien een ban binnen het PM systeem gekregen.
quote:
Mij mag je wel pm'en hoor schatquote:
Dan zet je het uitquote:Op maandag 10 januari 2011 09:33 schreef L-E het volgende:
Die automatische update is soms vervelend, dan klik je op Singles en verspringt het beeld en zit je ineens in een topic over exen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt 's morgens 'Good morning D., you have to wake up. The weather in space is non existing'
Okee.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij mag je wel pm'en hoor schat
oh die over "een vriend blijft contact met zijn ex houden" huil topic?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:33 schreef L-E het volgende:
Die automatische update is soms vervelend, dan klik je op Singles en verspringt het beeld en zit je ineens in een topic over exen.
Ehm eens kijken, doe maar iets liefs ofzo!quote:
Ik vind het wel schattig dat ie mijn naam zegt.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt niks 's ochtends
![]()
En t was de 1e zin van t refrein
Nee, 'De kunst van het loslaten van je ex - Deel 3257.'quote:Op maandag 10 januari 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh die over "een vriend blijft contact met zijn ex houden" huil topic?
Oeeeeeee, zulke PM's wil ik ook krijgen, heule lieve allemaal!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm eens kijken, doe maar iets liefs ofzo!
ohja, daar heb ik al heel lang niks meer te zoekenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, 'De kunst van het loslaten van je ex - Deel 3257.'
Ik hoor die liever uit een zwoele stem van een mooie vrouw 's ochtendsquote:Op maandag 10 januari 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat ie mijn naam zegt.
Nee, daar zijn conference calls toch voor?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeeeeeee, zulke PM's wil ik ook krijgen, heule lieve allemaal!![]()
Is het slecht als ik hier rondloop, warme broodjes uit de oven eet, koffie zet etc. tijdens een conference call?
Beggers can't be choosersquote:Op maandag 10 januari 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, daar heb ik al heel lang niks meer te zoeken
[..]
Ik hoor die liever uit een zwoele stem van een mooie vrouw 's ochtends
Nee joh, zulke dingen doe ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 09:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeeeeeee, zulke PM's wil ik ook krijgen, heule lieve allemaal!![]()
Is het slecht als ik hier rondloop, warme broodjes uit de oven eet, koffie zet etc. tijdens een conference call?
Wat een leuke manier om een date te scorenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das geen antwoord op mijn vraag!
Ik wil je best bellen hoor 's ochtendsquote:Op maandag 10 januari 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
Wordt tenminste mijn naam nog in mijn oor gefluisterd 's morgens
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil je best bellen hoor 's ochtends
Echt niet?quote:
Lol, aaaaaw!quote:
quote:
Dat is correct.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Das geen antwoord op mijn vraag!
Je roep t maarquote:Op maandag 10 januari 2011 09:39 schreef Watertornado het volgende:
Hoi hoi PeuRac. Wat gaan we eten vanavond?
Wanneer ga je boodschappen doen?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je roep t maarik moet nog boodschappen doen.
Eeuh, ligt er een beetje aan wanneer je komt. Bij voorkeur als ik klaar ben met werken, we kunnen samen gaan, anders ga ik voor die tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 09:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer ga je boodschappen doen?
Oeh, ik hoop dat ik dat over ruim een uur ook kan zeggen!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:36 schreef Memento-Mori het volgende:
gebit is weer door de APK, volgende week ga ik mn contract tekenen en krijg ik de sleutels en net huur opgezegd
Goede morgenquote:Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh, ik hoop dat ik dat over ruim een uur ook kan zeggen!
Tevens goedemorgen
Ik ben voor het eerst in m'n leven bang voor de tandartsquote:Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede morgen
Alleen t idee van t tandarts laat de rillingen al over mn rug lopen
Why?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in m'n leven bang voor de tandarts
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |