Merk op dat al de mannen die dat zeggen single zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Yuki het volgende:
Ik hoor net dat mannen andere dingen niet nuttig vinden. Ik wel.
Geef wat aan mij, ik ga naar IKEA!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vandaag kan ik alles, ben ik sterker dan BA
Zo een dag is het vandaag!
Zeker nuttig.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jawel, ik vind afwassen, strijken, alle vormen van zuigen heel nuttig naast de looks.
Ja, en wat lees ik nou... Kom je WEER naar Utrecht?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef wat aan mij, ik ga naar IKEA!
Maar jij bent toch geen pot of wel dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
Ik vind Yolanthe serieus niet mooi. Of sexy. Ze heeft zo'n gek bekkie.
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
Wat doet iedereen steeds in Ikea? Wat mis ik?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
valt best mee, het is geen woensdag middagquote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afwassen wel, stofzuigen ook, verder is het een jammere zaak.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker nuttig.
Doe jij die dingen ook allemaal?
+1.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
Zweedse balletjes en hotdogsquote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat doet iedereen steeds in Ikea? Wat mis ik?
Daarom kunnen we er nog wel verstand van hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen pot of wel dan?
Wat heeft dat ermee te maken dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen pot of wel dan?
Ik ben voldoende menslievend ingesteld om de mogelijkheid aan te bieden een andere vorm in dat gekke bekkie te swaffelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zweedse balletjes en hotdogs
Maar jij kookt dan weer. Dat compenseert.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
valt best mee, het is geen woensdag middag
[..]
Afwassen wel, stofzuigen ook, verder is het een jammere zaak.
Ik zou het gewoon voor het geld doenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben voldoende menslievend ingesteld om de mogelijkheid aan te bieden een andere vorm in dat gekke bekkie te swaffelen.
'Nobel' krijg een nieuwe betekenis dankzij jou.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben voldoende menslievend ingesteld om de mogelijkheid aan te bieden een andere vorm in dat gekke bekkie te swaffelen.
Ommmdat het ging over de pochfactor van Yolanthe. En pochen met vrouwen is typisch een mannending.quote:
Ik vraag mij af of Yolanthe geld biedt aan jou, of welke man dan ook, om flink geswaffeld te worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het gewoon voor het geld doen.
Ja. Mis je me al?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, en wat lees ik nou... Kom je WEER naar Utrecht?
viel jou dat ook al opquote:Op maandag 10 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een jaloerse vrouwen hier allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |