Er waren er eerst een hoop in Enschede, maar die zijn eerst verhuisd en daarna uit [homo] vertrokken.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zijn er niet meer [HOMO]fokkers uit Twente
Belachelijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 02:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er waren er eerst een hoop in Enschede, maar die zijn eerst verhuisd en daarna uit [homo] vertrokken.
Wat is het 5e stelletje?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er waren er eerst een hoop in Enschede, maar die zijn eerst verhuisd en daarna uit [homo] vertrokken.
quote:
alle noordelijke homo's ookquote:Op maandag 10 januari 2011 02:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bijna tien jaar. In sommige gevallen.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar heel lang dus.
Ik hoef niet aan beelden te denken om dat smerig te vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw dat je opeens op een klontje zit te kauwen vlak nadat je ...
ieuw
En ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik word vermoord als ik dat hier post.
PM/DM dan maarquote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het nu voor me... of sterker nog ik ...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoef niet aan beelden te denken om dat smerig te vinden
ik zeg doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach is een keer wat andersquote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je proeft het?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het nu voor me... of sterker nog ik ...
naja laat maar
bijna...quote:
ben nu helemaal benieuwdquote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sam en ...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als mensen dat soort dingen zeggen, voel ik me altijd zo'n buitenstaanderquote:Op maandag 10 januari 2011 02:15 schreef Peter het volgende:
Ik ken wel een hoop kortstondige 'relaties' bij H's uit dit topic
Kijk het Boe's wie neukt wie lijstje er maar bij na. Al staat daar niet alles in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |