Er waren er eerst een hoop in Enschede, maar die zijn eerst verhuisd en daarna uit [homo] vertrokken.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zijn er niet meer [HOMO]fokkers uit Twente
Belachelijk!quote:Op maandag 10 januari 2011 02:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er waren er eerst een hoop in Enschede, maar die zijn eerst verhuisd en daarna uit [homo] vertrokken.
Wat is het 5e stelletje?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er waren er eerst een hoop in Enschede, maar die zijn eerst verhuisd en daarna uit [homo] vertrokken.
quote:
alle noordelijke homo's ookquote:Op maandag 10 januari 2011 02:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Bijna tien jaar. In sommige gevallen.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Iedereen kent elkaar heel lang dus.
Ik hoef niet aan beelden te denken om dat smerig te vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ieuw dat je opeens op een klontje zit te kauwen vlak nadat je ...
ieuw
En ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik word vermoord als ik dat hier post.
PM/DM dan maarquote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het nu voor me... of sterker nog ik ...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoef niet aan beelden te denken om dat smerig te vinden
ik zeg doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach is een keer wat andersquote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je proeft het?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het nu voor me... of sterker nog ik ...
naja laat maar
bijna...quote:
ben nu helemaal benieuwdquote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sam en ...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als mensen dat soort dingen zeggen, voel ik me altijd zo'n buitenstaanderquote:Op maandag 10 januari 2011 02:15 schreef Peter het volgende:
Ik ken wel een hoop kortstondige 'relaties' bij H's uit dit topic
Kijk het Boe's wie neukt wie lijstje er maar bij na. Al staat daar niet alles in..
Jij kent ze niet eens, volgens mij.quote:
wat zou het hun dan uit makenquote:Op maandag 10 januari 2011 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij kent ze niet eens, volgens mij.
Dirk en Peter niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij kent ze niet eens, volgens mij.
dus ik had het toch goed verwoord?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoef niet aan beelden te denken om dat smerig te vinden
Zonder beeld erbij zijn sommige woorden gewoon vies.
Oooh, zes dan in totaal. En misschien wel zeven, realiseer ik mij nu.quote:
ja, klopt...typoquote:
misschien wel maar weet je het alleen nietquote:Op maandag 10 januari 2011 02:17 schreef Steve het volgende:
Ik heb geen kortstondige relaties met FOK!ers gehad..
quote:
Waarom is het zo'n geheim?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:12 schreef Great.Expectations het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh, zes dan in totaal. En misschien wel zeven, realiseer ik mij nu.
Met dat gedoe tijdens roze maandag of zoquote:
Laat?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:20 schreef welkominspace het volgende:
waarom is iedereen trouwens zo laat nog wakker?
Oh jaquote:Op maandag 10 januari 2011 02:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[..]
Met dat gedoe tijdens roze maandag of zo
slaap is voor mietjesquote:Op maandag 10 januari 2011 02:20 schreef welkominspace het volgende:
Geen idee, dat is niet aan mij, ik weet niets. Tralalalala. Goh, wat voor weer wordt het komende week eigenlijk?quote:
Allemaal om mij gezelschap te houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 02:20 schreef welkominspace het volgende:
scherpquote:Op maandag 10 januari 2011 02:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Peter... Wat vond Des daarvan?
Ik voel me een beetje stroekerig nuquote:Op maandag 10 januari 2011 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh jaGodklere...Vraag me af of Sam en P... hoe heette ie ook alweer? nog samen zijn.
1997quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:20 schreef Peter het volgende:
Heeft Cazman niet wat met een FOK!ker?
Of die andere daar..
Sorryquote:Op maandag 10 januari 2011 02:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje stroekerig nu
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allemaal om mij gezelschap te houden
Zijn het er niet dan juist 9?quote:
Nee, niks eigenlijk. Beetje surfen, of schrijven, hartenjagen spelen etc, en meeluisteren met Brad die wel tv kijkt.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe je dan anders rond deze tijd? tv kijken? Waar kijk je zoal naar btw?
Tering, alweer 13 jaarquote:
Peetquote:
Wel waar het mannen betreftquote:
ja, tis geen dating-site hier!quote:Op maandag 10 januari 2011 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het neukt wat af hier onderling
Straks kunnen we Mike en Kug nog bijschrijvenquote:
Kunnen we meteen zien of men terugleestquote:Op maandag 10 januari 2011 02:25 schreef wonderer het volgende:
Het vorige topic had trouwens maar 250 views
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:25 schreef wonderer het volgende:
Auchquote:Op maandag 10 januari 2011 02:24 schreef Peter het volgende:
PS. de tijd van Essel, gekneusde rib en niet kunnen lachen
meer posts dan viewsquote:Op maandag 10 januari 2011 02:25 schreef wonderer het volgende:
wie gaat het dit jaar worden?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Ruwweg één min of meer stabiele relatie voor ieder jaar dat dit topic bestaat. Dat is geen slechte score, toch?
Wel als je nu gezond bentquote:Op maandag 10 januari 2011 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Auch![]()
Herleven is zoooo niet leuk
Rukzequote:Op maandag 10 januari 2011 02:26 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen in ieder geval...
Mijn ibuprofen werkt niet
Wondererquote:
ja, werd net geDMd en zag die pop up en ik had zoeits van: wtf is dat?quote:
ben je ziek jongen?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:26 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen in ieder geval...
Mijn ibuprofen werkt niet
Eh... thnx... maar voor later...quote:
Hoofdpijn. Zo in eensquote:
Niet die klontjes slikken danquote:Op maandag 10 januari 2011 02:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... thnx... maar voor later...
Zit echt tegen het misselijke aan op dit moment
That's the way aha aha I like itquote:
wie wat waar?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, werd net geDMd en zag die pop up en ik had zoeits van: wtf is dat?
i 'm telling you, je moet een catchy titel hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:25 schreef wonderer het volgende:
Dat komt van die ibu. Je moet paracetamol slikken joh.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... thnx... maar voor later...
Zit echt tegen het misselijke aan op dit moment
Nja het komt nog niet eens daardoorquote:
Nee man, dat komt omdat het topic nu niet meer herladen wordt als je zelf post. En iedereen laat het openstaan wegens de auto-update.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i 'm telling you, je moet een catchy titel hebben.hoe ranziger hoe meer views.
Nee dat misselijke was er al voor ik de ibu nam...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat komt van die ibu. Je moet paracetamol slikken joh.
Seks schijnt wel tegen hoofdpijn te helpenquote:Op maandag 10 januari 2011 02:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het komt nog niet eens daardoor
wat? que?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Straks kunnen we Mike en Kug nog bijschrijven
Oh, da's wel kut. Van de hoofdpijn? Mijn moeder moest vaak overgeven van de hoofdpijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee dat misselijke was er al voor ik de ibu nam...
Nja laat ... hier maar komen danquote:Op maandag 10 januari 2011 02:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Seks schijnt wel tegen hoofdpijn te helpen
Mike en Micha dan?quote:
Ik krijg soms wel eens koppijn na het klaarkomenquote:Op maandag 10 januari 2011 02:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Seks schijnt wel tegen hoofdpijn te helpen
Sorry, ik ben al bezetquote:Op maandag 10 januari 2011 02:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja laat ... hier maar komen dan
Wat lief dat je een linkje erbij post voor Mikeyquote:Op maandag 10 januari 2011 02:32 schreef Great.Expectations het volgende:
En TMM, Ang3l en Tha_Erik hebben volgens mij gewoon een heimelijke halfplatonische ménage-à-trois.
Nja dat denk ik. Heb ik zo nu en dan. Verder heb ik gelukkig niet zo vaak hoofdpijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, da's wel kut. Van de hoofdpijn? Mijn moeder moest vaak overgeven van de hoofdpijn.
niet eens door die lekkere buurjongen van je?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het komt nog niet eens daardoor
Teveel gespannen tijdens de masturbatiesessie?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg soms wel eens koppijn na het klaarkomen
Wel sneu. Hete douche nemen? Wat voor soort hoofdpijn is het?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat denk ik. Heb ik zo nu en dan. Verder heb ik gelukkig niet zo vaak hoofdpijn.
Yep.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Teveel gespannen tijdens de masturbatiesessie?
Ow nee! Ik bedoelde met ... iemand die, voor zover ik weet, niet op FOK! zit... en maar 20 is, en hetero is, dus wellicht moet ie eerst even langs Ang3l...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Sorry, ik ben al bezet
Vraag maar aan G_E wie er vrij is.. hij is kennelijk op de hoogte
quote:
Het is allemaal voor researchquote:Op maandag 10 januari 2011 02:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
wacht ff, ben geen homewrecker.
Die lekkere buurjongen moet een echte eikel zijn als ik hoor hoe vaak hij ruzie heeft met z'n vriendin. Hoewel dat ook een stom naief schaap is dat ze nog steeds terug komt...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet eens door die lekkere buurjongen van je?
Ultieme late night readingquote:Op maandag 10 januari 2011 02:34 schreef Peter het volgende:
PS, welterusten straks!
De rest ook zo! Ik lurk nog wel ff vanaf iphone vanuit bed
dat moet dan wel een hell of a fuckfest geweest zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:26 schreef Peter het volgende:
Was al bekend dat ik al eens een nachtje met Kug in het bed van zijn ouders heb geslapen?
Met een andere FOK!ker buitengesloten in een andere kamer?
Nee hij weet van hetero's homo's te maken...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:34 schreef Peter het volgende:
Ang3l doet de voorzetjes en bartjebart scoort?
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:34 schreef Peter het volgende:
PS, welterusten straks!
De rest ook zo! Ik lurk nog wel ff vanaf iphone vanuit bed
Neeeeeee!quote:Op maandag 10 januari 2011 02:35 schreef welkominspace het volgende:
ik ga zo eens wat anders doen denk ik
Het klooster in?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:35 schreef welkominspace het volgende:
ik ga zo eens wat anders doen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, geen seksquote:Op maandag 10 januari 2011 02:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat moet dan wel een hell of a fuckfest geweest zijn.leuk!
U sack of shitquote:Op maandag 10 januari 2011 02:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat lief dat je een linkje erbij post voor Mikey
slaapsequote:Op maandag 10 januari 2011 02:36 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga nu echt. slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:36 schreef Yurithemaster het volgende:
moet er eik niet aan denken om met iemand hier uit het topic te gaanIk ook niet. Ze wonen allemaal zo ver weg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
moet er eik niet aan denken om met iemand hier uit het topic te gaanWelke Amsterdamse FOK-homo heb jij als scharrel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SAJ?
dag
Ik zal het goedmaken! *gaat vast op handen en knieen zitten*quote:
moet er eik niet aan denken om met iemand hier uit het topic te gaanWaarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet erotiserend bedoeld.
De vraag is nu wel waar jij de definitie van seks legt...quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke Amsterdamse FOK-homo heb jij als scharrel?
SAJ?
Assen is toch wel in de buurt?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze wonen allemaal zo ver weg...
moet er eik niet aan denken om met iemand hier uit het topic te gaanWaarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Géén seks, zelfs geen gezoen.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De vraag is nu wel waar jij de definitie van seks legt...
Voor sommigen is wat pijp- en rukwerk nog geen seks
Twente is in de buurt... de rest nietquote:
is het nu anders voor je om te klaarkomen nu je op T. zit?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep.
Ik kan tegenwoordig ook alleen maar klaarkomen als ik mijn buikspieren aanspan. Da's wel eens kut als je daarvoor frisdrank hebt gedronken *burp*
Hell yeah. Echt heel andersquote:Op maandag 10 januari 2011 02:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is het nu anders voor je om te klaarkomen nu je op T. zit?
Echte liefde overwint toch wel 200 kilometer?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze wonen allemaal zo ver weg...
Ik ga helemaal niksquote:
Of 5000...quote:Op maandag 10 januari 2011 02:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Echte liefde overwint toch wel 200 kilometer?
iedereen kent hier iedereen en iedereen heeft zo'n beetje wel iemand gehad hier en wil geen afdankertjes hebbenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is allemaal voor researchDan mag het
Ik heb nog nooit seks gehad met Ang3l, Vlarp, Yuri of Steve.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen kent hier iedereen en iedereen heeft zo'n beetje wel iemand gehad hier en wil geen afdankertjes hebben
Je doet het alleen maar met maagden?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen kent hier iedereen en iedereen heeft zo'n beetje wel iemand gehad hier en wil geen afdankertjes hebben
nee maar wil hier gewoon geen "oh die heb ik ook gehad"quote:Op maandag 10 januari 2011 02:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Je doet het alleen maar met maagden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |