Valt reuze mee,quote:Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar die derde komt maar tot aan m'n enkel
Heb ik ook altijd, flip als een malle, nog overgehouden van de livetopics denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik had de lapo zag ik pas laatToen moest er nog een TT en wilde ik "Met alleen maar mooie vrouwen" maar ik was bang voor de verkeerde users dus toen raakte ik in paniek want time is ticking, tick-tock-tick-tock, en ineens wist ik het
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn hier altijd de cool, calm and collective in V&A
Hahaha ja en vooral omdat er zoveel mensen op je wachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, flip als een malle, nog overgehouden van de livetopics denk ik.
Ik krijg instant vliegangstquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
in case we lose cabin pressure, oxygen masks will automatically come down from the ceiling
if you have a child, please put on your own mask before helping your child
do not wait for the bag to inflate, if the bag does not inflate, oxygen is still flowing through the mask
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja en vooral omdat er zoveel mensen op je wachten![]()
Stewardessen ownen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
in case we lose cabin pressure, oxygen masks will automatically come down from the ceiling
if you have a child, please put on your own mask before helping your child
do not wait for the bag to inflate, if the bag does not inflate, oxygen is still flowing through the mask
Ik word ook altijd erg stressy omdat m'n laptop dan weer gaat bokken en daarna bokt internet en dan zie ik jullie al boos worden en F5-enquote:Op maandag 10 januari 2011 01:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijkomg, de stress die je af en toe krijgt van FOK!
Ik word niet boos, ik raak allen gestresst omdat ik dan nergens kan postenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word ook altijd erg stressy omdat m'n laptop dan weer gaat bokken en daarna bokt internet en dan zie ik jullie al boos worden en F5-en
Jouwe is zo'n beetje net geborenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
mijn laptop bokt nooit, hij is braaf
Oh the pressure, voor de volgende keer dat het me overkomtquote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik raak allen gestresst omdat ik dan nergens kan posten
Hahaha nou droom er maar niet overquote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh the pressure, voor de volgende keer dat het me overkomt
quote:
Amsterdam.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef -Miauw- het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,25.14,,1,11.99
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef -Miauw- het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,25.14,,1,11.99
Ja, hij lag al in z'n blote bast te wachten tot 'Het Zonnetje' open gingquote:
Echt een bazenstad,quote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hij lag al in z'n blote bast te wachten tot 'Het Zonnetje' open ging![]()
Of hij zat er al sinds de avond er voor
Als je toch gaat studerenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt een bazenstad,oh als ik daar ooit woon.
Veeeeeel te duur.quote:
Dat weet ik nog niet.quote:
Ja, je moet wel echt mazzel hebben óf genoegen nemen met crapquote:Op maandag 10 januari 2011 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veeeeeel te duur.
[..]
Dat weet ik nog niet.''Iets waar ik creatief kan zijn''
Alleen zo jammer dat school mijn hersenen altijd zo verdoofd.
Filmacademie! Leek me zo gaaf!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veeeeeel te duur.
[..]
Ja precies, soms zie ik een aantrekkelijke kamer, maar dan is het geschreven door zo'n vies oud mannetje.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je moet wel echt mazzel hebben óf genoegen nemen met crap
Eh ja het moet MBO zijn.quote:
creatieve opleidingen zijn tofquote:Op maandag 10 januari 2011 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm je bent net 20 dus zo'n 21+ toets kan dan niet geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eh ja het moet MBO zijn.Hugo Metsers heeft wel een vette acteuropleiding, alleen dan moet ik dus nog een kamer vinden in Amsterdam.
Hoe positiefquote:Op maandag 10 januari 2011 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
creatieve opleidingen zijn tof![]()
Ja jammer is dat he, schijnt te moetenAls ik de stof niet leuk vind doe ik meestal er nog iets bij van hetzelfde vak dat ik wel leuk vind. Zoals bijvoorbeeld die render van die gameboy
Ja, dat heb je wel veel. Jammer, ik zit helemaal niet meer in het kamer/huizencircuit.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies, soms zie ik een aantrekkelijke kamer, maar dan is het geschreven door zo'n vies oud mannetje.
Ja ach ik maak me er ook niet zo druk over. Ik kies gewoon een opleiding uit die me het meeste ligt, en dan kijk ik wel weer verder.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm je bent net 20 dus zo'n 21+ toets kan dan niet geloof ik![]()
Maar ja als een nieuw studiejaar in september begint en jij bent in november 21 dan zou het misschien kunnen, toch?
dat is omdat ik echt, echt heel blij ben met wat ik nu doequote:
Kijk, jij pakt het goed aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
creatieve opleidingen zijn tof![]()
Ja jammer is dat he, schijnt te moetenAls ik de stof niet leuk vind doe ik meestal er nog iets bij van hetzelfde vak dat ik wel leuk vind. Zoals bijvoorbeeld die render van die gameboy
Super!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ach ik maak me er ook niet zo druk over. Ik kies gewoon een opleiding uit die me het meeste ligt, en dan kijk ik wel weer verder.
heb ik mijn voorgeschiedenis wel eens verteld?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kijk, jij pakt het goed aan.
Maar dit is gewoon op de blaren zitten hoor van mij, ik heb geen opleiding afgemaakt, jaartje weg, toen kwam er wel heel veel shit over me die ik niet zag aankomen, en nu wil ik toch wel een keer iets doen.
Nee, vertel, dan lijkt de mijne misschien minder sad.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb ik mijn voorgeschiedenis wel eens verteld?
Oh fijn dat je je draai zo hebt gevondenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is omdat ik echt, echt heel blij ben met wat ik nu doe
alleen is het leerproces een beetje saai, en de les gaat eigenlijk te langzaam
quote:
Nou ja, je kunt beter even goed kijken wat je wilt doen. Ik heb echt zoveel opleidingen gedaan, niet afgemaakt. Ik ben al sinds 1997 bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kijk, jij pakt het goed aan.
Maar dit is gewoon op de blaren zitten hoor van mij, ik heb geen opleiding afgemaakt, jaartje weg, toen kwam er wel heel veel shit over me die ik niet zag aankomen, en nu wil ik toch wel een keer iets doen.
Damn.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt beter even goed kijken wat je wilt doen. Ik heb echt zoveel opleidingen gedaan, niet afgemaakt. Ik ben al sinds 1997 bezig
Zelfstudiequote:Op maandag 10 januari 2011 01:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Damn.Maar heb je nu wel een beetje wat je wil, of ga je tenminste de goede kant op?
En ik vind leren ook heel erg leuk, alleen wat ze op school geven meestal niet. Dat is het hele euvel.
Ja, dit vind ik een leuke opleiding. Ik heb bijna alles gehaald, behalve mijn scriptie en twee rekenvakken. Schiet niet op ook die scriptiequote:Op maandag 10 januari 2011 01:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Damn.Maar heb je nu wel een beetje wat je wil, of ga je tenminste de goede kant op?
En ik vind leren ook heel erg leuk, alleen wat ze op school geven meestal niet. Dat is het hele euvel.
Je bent gewoon hoogbegaafdquote:Op maandag 10 januari 2011 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
begonnen op VWO met extra vakken, eerste jaar ging prima, goeie cijfers
tweede jaar wat minder, 3e jaar deed ik HAVO, jaar erna zeiden ze dat HAVO geen uitdaging was en dat ik terug moest naar VWO, dus dat werd 3VWO, daar voor gezakt, toen 4 HAVO, over het hele rapport op 0.03 punt genaaid door leraren (herkansingen werden em geweigerd terwijl ik daar recht op had) dus van school gestuurd
toen twee jaar op de VAVO van Zadkine geprobeerd HAVO papiertje te halen
toen 1 jaar avondschool HAVO geprobeerd, omdat ze me op de dag VAVO niet meer toelieten na 2x falen
toen een jaar niets, en vorig jaar een 21+ toets gedaan
en nu doe ik HBO, zonder een enkel papiertje
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
begonnen op VWO met extra vakken, eerste jaar ging prima, goeie cijfers
tweede jaar wat minder, 3e jaar deed ik HAVO, jaar erna zeiden ze dat HAVO geen uitdaging was en dat ik terug moest naar VWO, dus dat werd 3VWO, daar voor gezakt, toen 4 HAVO, over het hele rapport op 0.03 punt genaaid door leraren (herkansingen werden em geweigerd terwijl ik daar recht op had) dus van school gestuurd
toen twee jaar op de VAVO van Zadkine geprobeerd HAVO papiertje te halen
toen 1 jaar avondschool HAVO geprobeerd, omdat ze me op de dag VAVO niet meer toelieten na 2x falen
toen een jaar niets, en vorig jaar een 21+ toets gedaan
en nu doe ik HBO, zonder een enkel papiertje
21, op 14 april 22quote:Op maandag 10 januari 2011 01:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Damn ik mag echt helemaal niet klagen weet je dat.
Jezus wat een hel.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Te weinig discipline voor.quote:
Oké!quote:
Oh dat valt nog wel meequote:
ja valt nog best mee he, het is meer omdat ik geen enkel jaar achter elkaar een normaal verloop had dat het zoveel lijktquote:
The Social Networkquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
ButtBook, de sociale mediahype van 2011
Bazenfilm.quote:
ButtHeads.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:40 schreef -Miauw- het volgende:
Er mogen geen social network sites meer komen met 'book' in de naam.
Dus laten we creatief zijn
Dat is de Eduardo Savin, die wordt aan de kant gezet.quote:
ik moet em nog steeds kijken, maar als premium-nerd ben ik bekend met het verhaalquote:Op maandag 10 januari 2011 01:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is de Eduardo Savin, die wordt aan de kant gezet.
Heb je de film eigenlijk gezien.
Held.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb laatst btw een geweldig boek gekocht
10cm dik, en bijna a3 formaat
de complete werken van Oscar Wilde
Kijk em vooral voor de acteerprestatiesquote:Op maandag 10 januari 2011 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet em nog steeds kijken, maar als premium-nerd ben ik bekend met het verhaal
ik was met een vriendin naar de film geweest in amsterdam, en op de terugweg liepen we langs de english bookstore op de kalverstraat (niet waterhouse, die andere)quote:Op maandag 10 januari 2011 01:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Held.![]()
Ik heb alleen Dorian Grey van hem, waar heb je die gehaald?
Het is echt een goede film.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet em nog steeds kijken, maar als premium-nerd ben ik bekend met het verhaal
Holy shit.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was met een vriendin naar de film geweest in amsterdam, en op de terugweg liepen we langs de english bookstore op de kalverstraat (niet waterhouse, die andere)
zij had de complete works of shakespeare gekocht, ook zo'n dikke pil
boeken waren eerst 112 euro, maar ze verkochten neit echt denderend dus ze waren al zes keer afgeprijsd ofzo, en ik heb em voor 35,- meegenomen
American Bookstore?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was met een vriendin naar de film geweest in amsterdam, en op de terugweg liepen we langs de english bookstore op de kalverstraat (niet waterhouse, die andere)
zij had de complete works of shakespeare gekocht, ook zo'n dikke pil
boeken waren eerst 112 euro, maar ze verkochten neit echt denderend dus ze waren al zes keer afgeprijsd ofzo, en ik heb em voor 25,- meegenomen
Ik heb Animal Farm gekocht van Orwell, zo mooi.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
ze hadden ook dickens, maar die was in twee van zulke delen
en sherlock holmes
maar die boeken wegen 4 kilo per stuk, dus ik nam er maar eentje mee
Wat een gedrocht van een boekquote:Op maandag 10 januari 2011 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ben je bekend met J.D. Salinger? Van Catcher in the Rye
Catcher in the Rye staat nog op de te lezen lijst, ik ben nu een aantal boeken van Murakami en Kafka aan het afwerken, dan nog wat van James Joyce, en inderdaad Animal Farm en 1984 van Orwell wil ik ook nog lezenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb Animal Farm gekocht van Orwell, zo mooi.
En ben je bekend met J.D. Salinger? Van Catcher in the Rye en Franny & Zooey? Ook geweldig
Serieusquote:
Oh ja natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik zeg waterhouse, maar het is waterstone's
maar de winkel waar ik em gehaald heb:
http://maps.google.nl/map(...)&cbp=12,6.47,,1,1.75
Ik ken de film, met Audrey Hepburn, ziet er uit als een The Notebook reloaded.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en War and Peace van Tolstoj wil ik ook ooit nog eens lezen, just to see what the fuss is all about
nog nooit gezienquote:Op maandag 10 januari 2011 01:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken de film, met Audrey Hepburn, ziet er uit als een The Notebook reloaded.
Dat zijn de beste winkels inderdaad. In London, Notting Hill vooral, heb je er veel, lekker obscuur.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk![]()
In mijn beleving zit daar zo'n el cheapo boekenwinkel, hoe heten die dingen ook alweer.
Je kunt er ook veel b-films kopen.
Ik houd van die winkels
Lekker slapen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:59 schreef -Miauw- het volgende:
Al die boeken staan nog op mijn to-read-list![]()
Ik ben ooit begonnen in Anna Karenina.....nou ja.
Ik ga maar eens slapen![]()
Trusten.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga ook maar slapen, morgen om 06:00 er uit enzo![]()
Ik kreeg em ook aanbevolen, vond het vreselijkquote:Op maandag 10 januari 2011 01:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SerieusDat boek heeft serieus mijn leven veranderd.
Ja daar moet je tegen kunnen inderdaad. Dat hebben mensen ook bij Lost in Translation. Er gebeurt geen ene zier in die film, maar toch vond ik hem heerlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 02:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik kreeg em ook aanbevolen, vond het vreselijkNiets wat er gebeurde was ook maar in enige zin interessant.
Oh die vond ik ook leuk. Maakt me niet zo uit als er niet zo veel gebeurt, als dat wat er wel gebeurt in ieder geval enigszins interessant isquote:Op maandag 10 januari 2011 02:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja daar moet je tegen kunnen inderdaad. Dat hebben mensen ook bij Lost in Translation. Er gebeurt geen ene zier in die film, maar toch vond ik hem heerlijk
En jij wel?quote:
Nou vind ik dat homo's dus dat verrast me dan weer nietquote:Op maandag 10 januari 2011 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kwam de voorronde voor Op zoek naar Zorro nog niet eens door.
True.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou vind ik dat homo's dus dat verrast me dan weer niet
Echt!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Al heb ik daar een dubbelganger aldus Erik
Herken jezelf!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
Geen idee, dat moet je aan Erik vragen
Goede taakverdeling gemaakt op mijn werk. Ik heb voortaan géén gedoe meer met mijn collegaquote:
Nicequote:Op maandag 10 januari 2011 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goede taakverdeling gemaakt op mijn werk. Ik heb voortaan géén gedoe meer met mijn collegaWoehoe!
of in ieder geval een héél stuk minder!
quote:
Goed zoquote:Op maandag 10 januari 2011 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goede taakverdeling gemaakt op mijn werk. Ik heb voortaan géén gedoe meer met mijn collegaWoehoe!
of in ieder geval een héél stuk minder!
Drie weekjes en dan? Ga je ergens anders heen?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nicedat is altijd rustgevend. Ik moet nog 3 weekjes hier werken
Das wel de bedoeling, iig hier wegquote:Op maandag 10 januari 2011 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Drie weekjes en dan? Ga je ergens anders heen?
Oh mooi! Waar gaat het deze week over?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg helemaal een boost van die vrolijkheid.
Ik doe blij mee, ik heb net op het nippertje na veel tegenslag toch nog een iemand kunnen strikken voor een artikel.
Een gezochte houten aanwijsstok met rubbertje. Er zit wel een bijzonder persoonlijk verhaal aan vast ook nog. Ik spreek iemand met een vervelende ernstige ziekte.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh mooi! Waar gaat het deze week over?
Ha sowieso is dat wel een bijzonder voorwerpquote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een gezochte houten aanwijsstok met rubbertje. Er zit wel een bijzonder persoonlijk verhaal aan vast ook nog. Ik spreek iemand met een vervelende ernstige ziekte.
Ja gaat wel redelijkquote:
Is goed. Ik maak een scan van het stukje na het verschijnen (dat is morgen). Met foto en eindredactie er overheen is leuker denk ik. Herinner me er wel aan! Je kent me op dat vlak.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ha sowieso is dat wel een bijzonder voorwerp![]()
Mag ik het verhaal lezen als het klaar is?
Ja ja, ik wacht nog op een digitaal archiefquote:Op maandag 10 januari 2011 11:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is goed. Ik maak een scan van het stukje na het verschijnen (dat is morgen). Met foto en eindredactie er overheen is leuker denk ik. Herinner me er wel aan! Je kent me op dat vlak.
Lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 11:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed hoor Marijke! Ik ben op tijd gaan slapen na een intensief weekend en daar profiteer ik nu van.
Met jou?
Jij voelt je nu weer goed genoeg?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja gaat wel redelijkWeer aan het werk vandaag.
Hoe gaat het met jou?
Mooiquote:
Wie waren er allemaalquote:
Mensen uit de KSC, maar het was vooral gezelligquote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie waren er allemaal![]()
Hebben jullie nog op initiatief van PGR gedart op een bord met mijn hoofd erop?
Hai meis!quote:
Ik hoop het niet, dan was het wel een hele saai meetquote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mensen uit de KSC, maar het was vooral gezelligDenk je werkelijk dat we het uberhaupt over jou gehad hebben?
Oh ik dacht dat jullie een duo-meet haddenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mensen uit de KSC, maar het was vooral gezelligDenk je werkelijk dat we het uberhaupt over jou gehad hebben?
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht ik ook! Al heb ik weinig erover meegekregen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie een duo-meet haddenGezellig
Ik heb je op mijn bureaubladquote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kan je beter niet op darten dan, zonde van de monitorquote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb je op mijn bureaublad![]()
Hoi Pisces
Die ene in Egypte zeker?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb je op mijn bureaublad![]()
Hoi Pisces
Oh, maak je geen zorgen...darten is ook niet wat ik doe...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kan je beter niet op darten dan, zonde van de monitor
Prroaarrr, die zit in mijn Ll-screensaverquote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene in Egypte zeker?![]()
Miauwtje
Stressballetjes gooien?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen...darten is ook niet wat ik doe...
Dat was eerst het idee en toen wilden er meer mensen komenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie een duo-meet haddenGezellig
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen een aangenaam weekend gehad?
Hey Pgrquote:
Nee, soppenquote:
Wat denk je?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Als in meet of date dat eerste plan
Ik weet het niet, anders vraag ik het nietquote:
Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hey Pgr![]()
[..]
Nee, soppen![]()
Ik vind Pgr heel liefquote:Op maandag 10 januari 2011 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, anders vraag ik het nietMaar ik dénk dat eerste, maar het kon toch ook prima het tweede zijn als het plan eerst samen was
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind Pgr heel liefMaar het was een meet
Of eigenlijk gewoon een vriendschappelijke afspraak
Jullie lunsen wel eens samen?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
Nu even lunchenNeem mijn Ll-broodtrommel mee
Rustigquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, hoe is het met postcrossing?
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef -Miauw- het volgende:
Nu even lunchenNeem mijn Ll-broodtrommel mee
Ik wacht weer tot mijne zijn aangekomen, 1 van 53 dagen en 2 van 32, zijn onderweg nogquote:Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook.
Tijdje niks meer verzonden.
Er is dan nu iemand met een ijspegel aan z'n kin mee aan het lopen denk. Op weg naar een dorpje in de middle of nowhere.quote:
Sure we canquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er is dan nu iemand met een ijspegel aan z'n kin mee aan het lopen denk. Op weg naar een dorpje in de middle of nowhere.
Juist.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
One man, one kuikenkaartje, 120 kilometres of heavy snow. He has a mission....
The KuikenKaartMan
Soon, in 3D in theatres near you
Ruslandquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
One man, one kuikenkaartje, 120 kilometres of heavy snow. He has a mission....
The KuikenKaartMan
Soon, in 3D in theatres near you
Zelfde choco als altijd?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisces, eind volgende week ben ik weer in je buurt. Een bakkie doen dan?
Ik weet niet hoe laat je er bent, anders kunnen we misschien een hapje zuurkool eten?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik blijf boer. Dit is vertrouwd.
Ik kan mee eten en dan weer richting Tukkerland.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat je er bent, anders kunnen we misschien een hapje zuurkool eten?
Shopze!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan mee eten en dan weer richting Tukkerland.![]()
Nu even shoppen, tot straks!
Zuurtjequote:
Ja ik las zoiets gister, nummer 4 toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
Jemig, is Victoria Beckham nu al weer zwanger?
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik las zoiets gister, nummer 4 toch?
Ooit weleens zoiets gelezen, dat David niet zou willen dat er wat 'met z'n speelgoed' gebeurde ofzoquote:Victoria Beckham's grootste wens om een dochtertje te krijgen kan misschien niet meer in vervulling gaan...
Victoria beviel via een keizersnede van zoontjes Brooklyn (9), Romeo (5) en Cruz (3), maar een vierde zou haar lichaam ernstig kunnen beschadigen. "Victoria wilde na de reünietour van de Spice Girls weer proberen om zwanger te worden", vertelt een bron. "Maar die plannen zijn nu in de koelkast gezet. Ze weet dat ze haar gezondheid in gevaar brengt met een keizersnede."
De artsen van 'Posh' zijn bezorgd dat haar baarmoeder zal moeten worden verwijderd als er iets mis gaat, maar Victoria geeft de moed niet op. "Ze wil zeker weten dat haar lichaam zo sterk mogelijk is en dus wint ze zoveel mogelijk medisch advies in om te kijken wat de beste volgende stap is."
Oh god, nou dan gebruikt hij daar toch ander speelgoed voor. had hij in het verleden ook geen moeite meequote:Op maandag 10 januari 2011 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooit weleens zoiets gelezen, dat David niet zou willen dat er wat 'met z'n speelgoed' gebeurde ofzo![]()
Zijn woorden ja, niet de mijne
Dat deedtie sowieso al inderdaad, en die doos van mevr. Loos zal ook aardig uitgewoond zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god, nou dan gebruikt hij daar toch ander speelgoed voor. had hij in het verleden ook geen moeite mee
Ja dat bedoelde ikquote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die zou ze zelf vast ook wel willen
Ze hadden er beter een rits in kunnen naaien bij de eerstequote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik
En als het niet lukt gewoon kindje nummer 5
*Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat deedtie sowieso al inderdaad, en die doos van mevr. Loos zal ook aardig uitgewoond zijn
Ja, of dan maar adopteren,.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik
En als het niet lukt gewoon kindje nummer 5
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hadden er beter een rits in kunnen naaien bij de eerste
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hadden er beter een rits in kunnen naaien bij de eerste
Ik wil ookquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. Ik ben chagrijnig, en heb chocola, veel chocola
Ongesteld?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
What's up?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee niet doenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
* pgrferrari fles whiskey neerzet voor Miauw.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee niet doen![]()
Ik bgen moe en ik heb zin in chocola maar het lost niets op
Ik drink niet onder werktijd en sowieso drink ik geen Whiskeyquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari fles whiskey neerzet voor Miauw.
Oja, dat wild eik nog zeggen. Kun je je niet beheersen en heb je een schransbui, steek dan in ieder geval je vinger in je keelquote:Op maandag 10 januari 2011 13:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Reep 1 is op, helpt nog niks.. Nu gaat reep 2 eraan! Als ik me weer blij voel, doe ik wel een vinger achter in mn keeltje stoppen
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen idee.. Gewoon chagrijnig.. Heeft iedereen wel eens toch?
maaar wel fokken onder werktijd he?? Ambtenaartje!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik drink niet onder werktijd en sowieso drink ik geen Whiskey
Ja hallo, het is alcohol óf FOK! onder werktijd. Ik ben tegenwoordig gematigd jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maaar wel fokken onder werktijd he?? Ambtenaartje!
als ik thuis ben kijk ik wel even een goede pornoquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op Triekje, probeer je hoofd weer op positief te krijgen.
Thats the spirit my boy!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik thuis ben kijk ik wel even een goede porno
hihi, ik moest grinneken!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hallo, het is alcohol óf FOK! onder werktijd. Ik ben tegenwoordig gematigd ja
Oh we zijn zó hetzelfde *kirt*quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als ik thuis ben kijk ik wel even een goede porno
SPRING NIETquote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou toe..ik lach en de trein kijkt me aan
Steel de show, die kerel drie banken verder is een scout!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou toe..ik lach en de trein kijkt me aan
Zeg eens iets.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Echt solide? Of een beetje zo'n twijfelaar?
Echt zo van BAM, jonguh!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Echt solide? Of een beetje zo'n twijfelaar?
yes,, lekkere, strakke, geile, spuiteNde mannenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dampende, stampende, keiharde porrrrrrno.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
yes,, lekkere, strakke, geile, spuiteNde mannen
Hoezo.quote:
Ik zit een artikel over Marc van der Linden en Albert Verlinde te lezen, veel geiler.quote:
Welk stukje lectuur heb je voor je liggen? Ik kreeg gisteren de nieuwste Margriet mee van m'n oma. Heerlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit een artikel over Marc van der Linden en Albert Verlinde te lezen, veel geiler.
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit een artikel over Marc van der Linden en Albert Verlinde te lezen, veel geiler.
Nieuwe Revu! Niet erg pittig, maar deze keer lekker informatief. Ik wil de Linda. nog halen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Welk stukje lectuur heb je voor je liggen? Ik kreeg gisteren de nieuwste Margriet mee van m'n oma. Heerlijk.
Alle roddeljournalisten zitten elkaar af te zeiken, sadness viert hoogtij. Al is het wel interessant om wat te weten te komen over dat hele wereldje. Nooit geweten dat er zóveel verdiend wordt met die schijtjournalistiek.quote:
Nee eigenlijk nietquote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gebruik jij altijd lotion en doekjes?
Ik vind de obscure misdaadreportages altijd bere-interessant in dat blaadje.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nieuwe Revu! Niet erg pittig, maar deze keer lekker informatief. Ik wil de Linda. nog halen.
Haha ja dat soort roddelkoningen vliegen elkaar altijd in de haren op een gegeven momentquote:Op maandag 10 januari 2011 14:28 schreef Bellatrix het volgende:
Alle roddeljournalisten zitten elkaar af te zeiken, sadness viert hoogtij. Al is het wel interessant om wat te weten te komen over dat hele wereldje. Nooit geweten dat er zóveel verdiend wordt met die schijtjournalistiek.
Niet aan te sle-penquote:Op maandag 10 januari 2011 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
jij wel van de hulpmiddelen dan?
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Albert verdiend 900.000-1.000.000 toch?
Ja die musicalmeukquote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dat is alleen bij rtl he.. hij heeft natuurlijk ook nog zn eigen bedrijf!
Dat is na dit jaar overquote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ambtenaartje zit je natuurlijk al snel aan de Balkie-norm
Ja, goede zakenmanquote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dat is alleen bij rtl he.. hij heeft natuurlijk ook nog zn eigen bedrijf!
100.000, ligt eraan welke scoops je hebt. Een scoop als die van Jack de Vries levert 50.000 extra verkochte bladen op.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja dat soort roddelkoningen vliegen elkaar altijd in de haren op een gegeven moment![]()
Hoeveel verdienen ze dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |