Valt reuze mee,quote:Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar die derde komt maar tot aan m'n enkel
Heb ik ook altijd, flip als een malle, nog overgehouden van de livetopics denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik had de lapo zag ik pas laatToen moest er nog een TT en wilde ik "Met alleen maar mooie vrouwen" maar ik was bang voor de verkeerde users dus toen raakte ik in paniek want time is ticking, tick-tock-tick-tock, en ineens wist ik het
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn hier altijd de cool, calm and collective in V&A
Hahaha ja en vooral omdat er zoveel mensen op je wachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, flip als een malle, nog overgehouden van de livetopics denk ik.
Ik krijg instant vliegangstquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
in case we lose cabin pressure, oxygen masks will automatically come down from the ceiling
if you have a child, please put on your own mask before helping your child
do not wait for the bag to inflate, if the bag does not inflate, oxygen is still flowing through the mask
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja en vooral omdat er zoveel mensen op je wachten![]()
Stewardessen ownen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
in case we lose cabin pressure, oxygen masks will automatically come down from the ceiling
if you have a child, please put on your own mask before helping your child
do not wait for the bag to inflate, if the bag does not inflate, oxygen is still flowing through the mask
Ik word ook altijd erg stressy omdat m'n laptop dan weer gaat bokken en daarna bokt internet en dan zie ik jullie al boos worden en F5-enquote:Op maandag 10 januari 2011 01:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijkomg, de stress die je af en toe krijgt van FOK!
Ik word niet boos, ik raak allen gestresst omdat ik dan nergens kan postenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word ook altijd erg stressy omdat m'n laptop dan weer gaat bokken en daarna bokt internet en dan zie ik jullie al boos worden en F5-en
Jouwe is zo'n beetje net geborenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
mijn laptop bokt nooit, hij is braaf
Oh the pressure, voor de volgende keer dat het me overkomtquote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik raak allen gestresst omdat ik dan nergens kan posten
Hahaha nou droom er maar niet overquote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh the pressure, voor de volgende keer dat het me overkomt
quote:
Amsterdam.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef -Miauw- het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,25.14,,1,11.99
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef -Miauw- het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,25.14,,1,11.99
Ja, hij lag al in z'n blote bast te wachten tot 'Het Zonnetje' open gingquote:
Echt een bazenstad,quote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hij lag al in z'n blote bast te wachten tot 'Het Zonnetje' open ging![]()
Of hij zat er al sinds de avond er voor
Als je toch gaat studerenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt een bazenstad,oh als ik daar ooit woon.
Veeeeeel te duur.quote:
Dat weet ik nog niet.quote:
Ja, je moet wel echt mazzel hebben óf genoegen nemen met crapquote:Op maandag 10 januari 2011 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veeeeeel te duur.
[..]
Dat weet ik nog niet.''Iets waar ik creatief kan zijn''
Alleen zo jammer dat school mijn hersenen altijd zo verdoofd.
Filmacademie! Leek me zo gaaf!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veeeeeel te duur.
[..]
Ja precies, soms zie ik een aantrekkelijke kamer, maar dan is het geschreven door zo'n vies oud mannetje.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je moet wel echt mazzel hebben óf genoegen nemen met crap
Eh ja het moet MBO zijn.quote:
creatieve opleidingen zijn tofquote:Op maandag 10 januari 2011 01:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm je bent net 20 dus zo'n 21+ toets kan dan niet geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eh ja het moet MBO zijn.Hugo Metsers heeft wel een vette acteuropleiding, alleen dan moet ik dus nog een kamer vinden in Amsterdam.
Hoe positiefquote:Op maandag 10 januari 2011 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
creatieve opleidingen zijn tof![]()
Ja jammer is dat he, schijnt te moetenAls ik de stof niet leuk vind doe ik meestal er nog iets bij van hetzelfde vak dat ik wel leuk vind. Zoals bijvoorbeeld die render van die gameboy
Ja, dat heb je wel veel. Jammer, ik zit helemaal niet meer in het kamer/huizencircuit.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies, soms zie ik een aantrekkelijke kamer, maar dan is het geschreven door zo'n vies oud mannetje.
Ja ach ik maak me er ook niet zo druk over. Ik kies gewoon een opleiding uit die me het meeste ligt, en dan kijk ik wel weer verder.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm je bent net 20 dus zo'n 21+ toets kan dan niet geloof ik![]()
Maar ja als een nieuw studiejaar in september begint en jij bent in november 21 dan zou het misschien kunnen, toch?
dat is omdat ik echt, echt heel blij ben met wat ik nu doequote:
Kijk, jij pakt het goed aan.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
creatieve opleidingen zijn tof![]()
Ja jammer is dat he, schijnt te moetenAls ik de stof niet leuk vind doe ik meestal er nog iets bij van hetzelfde vak dat ik wel leuk vind. Zoals bijvoorbeeld die render van die gameboy
Super!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ach ik maak me er ook niet zo druk over. Ik kies gewoon een opleiding uit die me het meeste ligt, en dan kijk ik wel weer verder.
heb ik mijn voorgeschiedenis wel eens verteld?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kijk, jij pakt het goed aan.
Maar dit is gewoon op de blaren zitten hoor van mij, ik heb geen opleiding afgemaakt, jaartje weg, toen kwam er wel heel veel shit over me die ik niet zag aankomen, en nu wil ik toch wel een keer iets doen.
Nee, vertel, dan lijkt de mijne misschien minder sad.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb ik mijn voorgeschiedenis wel eens verteld?
Oh fijn dat je je draai zo hebt gevondenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is omdat ik echt, echt heel blij ben met wat ik nu doe
alleen is het leerproces een beetje saai, en de les gaat eigenlijk te langzaam
quote:
Nou ja, je kunt beter even goed kijken wat je wilt doen. Ik heb echt zoveel opleidingen gedaan, niet afgemaakt. Ik ben al sinds 1997 bezigquote:Op maandag 10 januari 2011 01:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kijk, jij pakt het goed aan.
Maar dit is gewoon op de blaren zitten hoor van mij, ik heb geen opleiding afgemaakt, jaartje weg, toen kwam er wel heel veel shit over me die ik niet zag aankomen, en nu wil ik toch wel een keer iets doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |