Valt reuze mee,quote:Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar die derde komt maar tot aan m'n enkel
Heb ik ook altijd, flip als een malle, nog overgehouden van de livetopics denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik had de lapo zag ik pas laatToen moest er nog een TT en wilde ik "Met alleen maar mooie vrouwen" maar ik was bang voor de verkeerde users dus toen raakte ik in paniek want time is ticking, tick-tock-tick-tock, en ineens wist ik het
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn hier altijd de cool, calm and collective in V&A
Hahaha ja en vooral omdat er zoveel mensen op je wachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, flip als een malle, nog overgehouden van de livetopics denk ik.
Ik krijg instant vliegangstquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
in case we lose cabin pressure, oxygen masks will automatically come down from the ceiling
if you have a child, please put on your own mask before helping your child
do not wait for the bag to inflate, if the bag does not inflate, oxygen is still flowing through the mask
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja en vooral omdat er zoveel mensen op je wachten![]()
Stewardessen ownen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:09 schreef DeZwabber het volgende:
in case we lose cabin pressure, oxygen masks will automatically come down from the ceiling
if you have a child, please put on your own mask before helping your child
do not wait for the bag to inflate, if the bag does not inflate, oxygen is still flowing through the mask
Ik word ook altijd erg stressy omdat m'n laptop dan weer gaat bokken en daarna bokt internet en dan zie ik jullie al boos worden en F5-enquote:Op maandag 10 januari 2011 01:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vreselijkomg, de stress die je af en toe krijgt van FOK!
Ik word niet boos, ik raak allen gestresst omdat ik dan nergens kan postenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word ook altijd erg stressy omdat m'n laptop dan weer gaat bokken en daarna bokt internet en dan zie ik jullie al boos worden en F5-en
Jouwe is zo'n beetje net geborenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
mijn laptop bokt nooit, hij is braaf
Oh the pressure, voor de volgende keer dat het me overkomtquote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik word niet boos, ik raak allen gestresst omdat ik dan nergens kan posten
Hahaha nou droom er maar niet overquote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh the pressure, voor de volgende keer dat het me overkomt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |