Dankje.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gevraagd hiermee te stoppen.
Er zijn er inderdaad een aantal weg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Is Juicyhil al geband? Ik zie net 120 PM's in mn inbox waarvan minstens 40 van die mongool.
Mja, maar die gast mag toch altijd blijven omdat hij een keer een tekening voor Danny heeft gemaakt ofzo?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad een aantal weg.
Nee, dat is niet het geval.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja, maar die gast mag toch altijd blijven omdat hij een keer een tekening voor Danny heeft gemaakt ofzo?
dank uquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:34 schreef Skylark. het volgende:
Lekkere modactie weer van ons aller favoriet swarmahoer:
jij snapt nog steeds niet waar je mee bezig bent blijkbaar, maar maakt niet uitquote:Gast, volgens mij snap je m'n topics gewoon niet.
blijf gewoon lekker wegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Skylark. het volgende:
Ongenuanceerde kankerapen hier ook, geen wonder dat ik nog maar weinig hier kom.
bedankt voor de tipquote:
Echt een prima KLB 2.0 dagboek, mensen die topic.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:31 schreef Juicyhil het volgende:
swarmahoertje, waarom hebbie dee gesloten? Politie dat was toch een goed topicje
Precies, dat willen mijn fans!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Echt een prima KLB 2.0 dagboek, mensen die topic.
Dat je oprot ook en dat gebeurt ook nietquote:
Dat is mij nooid tter oren gekomenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je oprot ook en dat gebeurt ook niet
Klopt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:30 schreef Olle. het volgende:
Mensen die precies dezelfde topic starten!
volgens mij is dit 1 van de topics die wel een slotje mogen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |