Heb jij em ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Desire Z
Toetsenbord
Ik heb hem nu bijna een week, heerlijk ding.
Misschien is het al een keer voorbij gekomen, hoe lang gaat een batterij mee? Na een dag is ie sowieso leeg. Ik heb hem afgelopen nacht van de adapter afgehaald en nu is ie zo goed als leeg, en ik heb hem gemiddeld gebruikt. Beetje twitter, internet en bellen en een paar sms'jes en mailtjes verstuurd.
Zijn daar simpele tricks voor?
Werkt het uischuiven dan nog? edit: lijkt me wel, specifiek voor desire Z En kan je die makkelijk eraf halen? Onderweg lijkt me dit ideaal, maar s'avonds op de bank wat minder...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tipje misschien om erbij te nemen: http://cgi.ebay.co.uk/HTC(...)&hash=item35af8d95bf Heb ik zelf nu.
ik ga em zsm bestellen, thanx!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Uitschuiven werkt inderdaad. En eraf halen kan ook makkelijk hoor.
Hiervoor had ik dus zo'n rubberized hardcase en die was super, ware het niet dat zo'n hoekklemmetje het begaf. Een apart hoesje waar je 'em insteekt wil ik niet, want dan moet je 'em er telkens uithalen en dat hoesje ergens laten, dus dit (leren flipcase) is dan wel ideaal. En beschermt je scherm ook als je 'em bijvoorbeeld in je jaszak doet bij je autosleutels.
Heb ikv ooral in het begin last van gehad. Hij geeft soms achterlijek suggesties, en als je namen of afkortingen wil gaat het helemaal niet. Gelukkig kan je ook zelf woorden aanvullen, dus na een aantal weekjes zelf telkens een woord toevoegen, herkent ie nu zo ongeveer alles wat ik wilquote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef Godshand het volgende:
Verder heb ik het woordenboek uitgezet bij invoer. Rete irritant al die suggesties, en je moet nogal eens aparte woorden invoeren zoals namen of afkortingen ed.
kon het niet vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Just google it: http://www.slashgear.com/(...)date-in-q2-25136198/
Q2, da ben dus vanne april af..
Raar, dat is destijds wel zo aangekondigd:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Bart het volgende:
Wordt niet meegeleverd bij mijn weten. Google cacht het, maar tot de cache vol is. Ik reed van Alkmaar naar Groningen en bij Joure was de map weg. Ook heb je een probleem als je route opeens wijzigt.
Heb ik idd al vaker gehad, dan werken de fn-toetsen niet bij mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Aventura het volgende:
Bugje gevonden. Wilde ergens inloggen en toen werkten sommige toetsen op het keyboard niet, zoals @.
Bedoelen ze niet dat autopaneel (in het menu)?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Roolio het volgende:
Hoe doe je de offline navigatie? Ik weet dat HTC dat op de telefoon meeleverde maar ik kan het niet vinden. Google navigatie schijnt het ook te cachen, maar of dat zeker zo is en of je daar goed op kan vertrouwen?
Is die offline dan? Ik vond hem in ieder geval maar kut, dus verder niet gebruiktquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat autopaneel (in het menu)?
Ik weet niet zeker, ik heb de telefoon nog maar net, maar het zou kunnen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Is die offline dan? Ik vond hem in ieder geval maar kut, dus verder niet gebruikt.
Verlang je al terug naar de iPhone?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Aventura het volgende:
Bugje gevonden. Wilde ergens inloggen en toen werkten sommige toetsen op het keyboard niet, zoals @.
Ja klopt, in het automenu zit die navigatie! Ook de app Locations gaat daar naartoe, dan moet je even op de zoekknop drukken om te navigeren. Standaard kan je offline navigeren in Duitsland, Frankrijk, Nederland, Luxemburg en België. Dat is best prima dus!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat autopaneel (in het menu)?
Idd. Gewoon ff de SYM knop gebruiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef huize het volgende:
Dat heb ik vaker op diverse forums dat de fn functie niet werkt. Maja niet echt hinderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |