ik stel geen vraag.. althans niet iets wat je hebt beantwoord. Lees idd nog maar eens na.. Maar dat maakt me ook niet uit. Jij bent blauw en ik niet. Jij bent de stoere man en ik niet. Jij bent de internetheld en ik niet. Jij bent de almachtige (in de virtuele wereld) en ik niet. Jij bent de appel die niet ver van de boom valt, maar toch een eind wegrolt. Jij bent de spreekwoordelijke ezel die zich niet aan dezelfde steen stoot. Jij bent mod! toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar als je nu gewoon dit topic een beetje gelezen had had je de vraag niet nogmaals hoeven stellen want daar heb ik eerder al op gereageerd.
Op een dag heb je het gewoon. Je wordt een Linkse Boomknuffelaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:35 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Eindelijk spreek ik een echte linkse boomknuffelaar!! Hoe is dat nou?
Ik proef enige haat richting mods, waar komt dit door? Nergens maak ik hier gebruik van het feit dat ik mod ben, daar kom jij enkel mee. Dat blauwe naampje werkt op jou als een rode lap bij een stier. Heeft een mod je vroeger iets aangedaan dat het je zo hoog zit?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:44 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
ik stel geen vraag.. althans niet iets wat je hebt beantwoord. Lees idd nog maar eens na.. Maar dat maakt me ook niet uit. Jij bent blauw en ik niet. Jij bent de stoere man en ik niet. Jij bent de internetheld en ik niet. Jij bent de almachtige (in de virtuele wereld) en ik niet. Jij bent de appel die niet ver van de boom valt, maar toch een eind wegrolt. Jij bent de spreekwoordelijke ezel die zich niet aan dezelfde steen stoot. Jij bent mod! toch?
vat het niet te persoonlijk op. Ik heb vaak een blauwtje gelopen, mijn zusje heeft mij bond en blauw geslagen, ik heb helaas geen blauw bloed en ik heb een blauwe maandag aan je moeder gezeten. Niks mis met blauw. Ik irriteer me gewoon aan jouw reactie..quote:Op maandag 10 januari 2011 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik proef enige haat richting mods, waar komt dit door? Nergens maak ik hier gebruik van het feit dat ik mod ben, daar kom jij enkel mee. Dat blauwe naampje werkt op jou als een rode lap bij een stier. Heeft een mod je vroeger iets aangedaan dat het je zo hoog zit?
Misschien een autoriteitsprobleempje. Wel herkenbaar hoor, heb ik ook wel last van.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik proef enige haat richting mods, waar komt dit door? Nergens maak ik hier gebruik van het feit dat ik mod ben, daar kom jij enkel mee. Dat blauwe naampje werkt op jou als een rode lap bij een stier. Heeft een mod je vroeger iets aangedaan dat het je zo hoog zit?
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Misschien een autoriteitsprobleempje. Wel herkenbaar hoor, heb ik ook wel last van.![]()
Soms ben ik het ook niet eens met beslissingen van moderatoren. Maar soms is het ook wel goed dat er modjes zijn. Ik ben zelf een keer verbannen voor een week, dat was niet tof, maar achteraf wel terecht.
Pizza is niet echt een aanwinst, ik bedoel zijn topics gaan echt nergens over en zijn dodelijk saai. Aan de andere kant had hij wat mij betreft niet verbannen hoeven te worden. Maar goed, bans mogen niet besproken worden op FOK! Dit is wel iets dat ik als storend ervaar, maar ik zal me er maar bij neer moeten leggen.
Moderator is in de regel ook geen dankbare job, ik ben het zelf ooit geweest op een ander forum en ik had het na twee weken wel gehad en heb me weer afgemeld.![]()
Maar over het algemeen vind ik de moderatie hier op FOK! wel oké, niet echt te streng en ook niet te coulant.
Omdat ik dus "vraag stel" gebruik ipv "je aanname te ontkrachten" over waarom ik dit topic geopend hebt irriteer je je aan mij?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:55 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
vat het niet te persoonlijk op. Ik heb vaak een blauwtje gelopen, mijn zusje heeft mij bond en blauw geslagen, ik heb helaas geen blauw bloed en ik heb een blauwe maandag aan je moeder gezeten. Niks mis met blauw. Ik irriteer me gewoon aan jouw reactie..
Rot op joh newfagquote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef antidood1 het volgende:
[..]
2 stemmen
1 stem van Willemwaus en 1 van hemzelf
Je hebt het topic echt niet gelezen hè? Ten tijde van het openen van dit topic kon hij nog gewoon reageren. Ik ben niet de reden van zijn ban, daar heb ik niets mee te maken. "Laten zien dat ik beter ben" door een naamtopic te openen, dat kan toch iedereen? Heeft niets met beter zijn dan te maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:03 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Tenzij je als Mod! een naamtopic gaat openen, omdat je even wil laten zien dat je beter bent. Dan mag je blauw zijn of niet, maar een naamtopic openen op deze manier.. het maakt dan niet uit of je zwart, rood of blauw bent. Prima gast, die LudoSanders, maar hij mag zich als Mod! ook wel wat professioneler gedragen.. Ik had hem zijn blauwe kleur afgenomen (ongeacht wat er aan de hand is), omdat hij te zielig is om iemand die geband is, ff zwart te maken
neequote:Op maandag 10 januari 2011 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ik dus "vraag stel" gebruik ipv "je aanname te ontkrachten" over waarom ik dit topic geopend hebt irriteer je je aan mij?
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.. succes met je naamtopics. Ik hoop dat jij er nog veel mag ontvangen! Ik zal even de eeste maken van vanavondquote:Op maandag 10 januari 2011 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat ik dus "vraag stel" gebruik ipv "je aanname te ontkrachten" over waarom ik dit topic geopend hebt irriteer je je aan mij?
Is goed jongen, maak het niet te bond.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:10 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
nee
[..]
Ik ga deze discussie niet eens met je aan.. succes met je naamtopics. Ik hoop dat jij er nog veel mag ontvangen! Ik zal even de eeste maken van vanavond
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef willemwaus het volgende:
Ik zei het toch al, dit is niks meer dan uitlokken Ludo, dit soort haat topics openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde van het verhaal / dit topicOp 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
Inderdaad, ik lok hiermee echt rassenhaat uit.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:11 schreef willemwaus het volgende:
Dus pizzamizza is gebanned?
[..]
Ik zei het toch al, dit is niks meer dan uitlokken Ludo, dit soort haat topics openen.
Kloptquote:Op maandag 10 januari 2011 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lok hiermee echt rassenhaat uit.
Indirect wel ja, je zet bijna alle onz-gangers tegen hem op omdat de meeste tegen je op kijken omdat je een 'mod' bent.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lok hiermee echt rassenhaat uit.
Hij zegt mij zoveel fans te hebben, dan mag ik dat best peilen toch? Waarom ik dat topic opende heb ik al eerder vermeld, nogmaals dan:quote:Op maandag 10 januari 2011 02:17 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Indirect wel ja, je zet bijna alle onz-gangers tegen hem op omdat de meeste tegen je op kijken omdat je een 'mod' bent.
Ik snap überhaupt niet eens waarom je dit topic opende, het is een fucking troll, een beetje mod moet daar toch niet op gaan zitten happen zeg.
Mja goed, voor sommige mensen is het internet (/fok) dus kennelijk ontzettend belangrijk en trekken zich alles aan..
En die arme troll is nu gebanned, niet eens alleen vanwege dit topic waar ik hem een beetje terug ging trollen. Wat erg!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Frustratie? Je denkt toch niet dat een puisterige jongen met mijn knopjes kan spelen? Ik werd alleen moe van dat gele PM-icoontje welke steeds verscheen met wederom zo'n stoere reactie. Daarnaast is het zondag, niets op tv en over het algemeen verveling alom. Dus dacht ik laat ik het PM-verkeer stoppen en verder gaan in het openbaar. Wellicht nog vermaak ook.
quote:Op maandag 10 januari 2011 02:22 schreef LudoSanders het volgende:Frustratie? Je denkt toch niet dat een puisterige jongen met mijn knopjes kan spelen? Ik werd alleen moe van dat gele PM-icoontje welke steeds verscheen met wederom zo'n stoere reactie. Daarnaast is het zondag, niets op tv en over het algemeen verveling alom. Dus dacht ik laat ik het PM-verkeer stoppen en verder gaan in het openbaar. Wellicht nog vermaak ook.
Nogmaals.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:17 schreef willemwaus het volgende:
Mja goed, voor sommige mensen is het internet (/fok) dus kennelijk ontzettend belangrijk en trekken zich alles aan..
Waar maak je nu uit op dat dit zo belangrijk voor me is? Een paar jaar geleden toen ik ONZ nog modereerde, denk je daar met heimwee aan terug? Ik heb dat meer aan 't ONZ waar deze topics veel vaker voorkwamen. Schitterend vermaak toch. Of zie je liever bier en tieten plaatjes?quote:Op maandag 10 januari 2011 02:38 schreef willemwaus het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals.
Dus lekker volwassen worden en dat ego van je ff ergens steken waar de zon niet schijnt. Dus rot nou maar weer lekker op naar KLB![]()
Fok was een paar jaar geleden toch echt gezelliger en vermakelijker dan deze teringzooi..![]()
Als je nog niet eens weet hoe je FOK! moet schrijven, ben je zelf een kneus.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:38 schreef willemwaus het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals.
Dus lekker volwassen worden en dat ego van je ff ergens steken waar de zon niet schijnt. Dus rot nou maar weer lekker op naar KLB![]()
Fok was een paar jaar geleden toch echt gezelliger en vermakelijker dan deze teringzooi..![]()
Absoluut, weet dat nog heel goed. Kan alleen niet zo goed tegen dit soort 'forceer-topics', zeker als een mod het doet komt het nogal arrogant over.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar maak je nu uit op dat dit zo belangrijk voor me is? Een paar jaar geleden toen ik ONZ nog modereerde, denk je daar met heimwee aan terug? Ik heb dat meer aan 't ONZ waar deze topics veel vaker voorkwamen. Schitterend vermaak toch. Of zie je liever bier en tieten plaatjes?
Ga jij ff buitenspelen johquote:Op maandag 10 januari 2011 02:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je nog niet eens weet hoe je FOK! moet schrijven, ben je zelf een kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |