Bedtijdquote:Op maandag 10 januari 2011 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Is die antidood er ook niet meer? Of Willemwaus?
Matig. Sowieso vind ik het een groot gemis dat dit soort topics laatste tijd zo zeldzaam zijn. Nu is dit topic niet zo'n goed voorbeeld, maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Vroeger, toen mensen de kunst van bashen nog beheerste.quote:
tegenwoordig: modjes die een sc topic gebruiken om herinneringen op te halenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vroeger, toen mensen de kunst van bashen nog beheerste.
En mannen op paarden nog rookten.
Wat wil je verder met een topic als dit? Het lijdende voorwerp is weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:13 schreef aleco99 het volgende:
[..]
tegenwoordig: modjes die een sc topic gebruiken om herinneringen op te halen
Kies een nieuw persoon om te bashenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat wil je verder met een topic als dit? Het lijdende voorwerp is weg.
kloon BAN!BAN!BAN!BAN! jij bent pizzamizza en zit om aandacht verlegen.. kneusjequote:Op maandag 10 januari 2011 01:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je wint niet door iemand letterlijk de mond te snoeren.
Ga je moeder vingeren, nerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:17 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
kloon BAN!BAN!BAN!BAN! jij bent pizzamizza en zit om aandacht verlegen.. kneusje
Ja, ik ben eigenlijk PizzaMizza. Waar maak jij uit op dat ik om aandacht verlegen zit?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:19 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
klein bewijs dat ik een beetje gelijk heb?
zie OP waar jij je zo druk maakt.. je kan veel beter vriend!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk PizzaMizza. Waar maak jij uit op dat ik om aandacht verlegen zit?
Dus omdat ik enkele zinnen aan een user wijdt maak ik mij er direct druk om?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:23 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
zie OP waar jij je zo druk maakt.. je kan veel beter vriend!
Jij maakt je dus ook druk en zit om aandacht verlegen?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:17 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
kloon BAN!BAN!BAN!BAN! jij bent pizzamizza en zit om aandacht verlegen.. kneusje
Het is wijd, Ludo. Wijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus omdat ik enkele zinnen aan een user wijdt maak ik mij er direct druk om?
[..]
Jij maakt je dus ook druk en zit om aandacht verlegen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:31 schreef jantjeschmit het volgende:
![]()
dit is niet mijn topic vriend.. je opent niet zomaar een topic, dus blijkbaar zit het je hoog. Dus je maakt je er druk om. Mijn reden waarom ik reageer? Geen idee, maar ik vind je gewoon een achterlijke smurf
ff quoten.. hoe lang ik ook weg ben, hoe lang jullie ook moeten wachten.. ludo is altijd vreemdgegaan met Janinequote:Op maandag 10 januari 2011 01:31 schreef jantjeschmit het volgende:
![]()
dit is niet mijn topic vriend.. je opent niet zomaar een topic, dus blijkbaar zit het je hoog. Dus je maakt je er druk om. Mijn reden waarom ik reageer? Geen idee, maar ik vind je gewoon een achterlijke smurf
Eindelijk spreek ik een echte linkse boomknuffelaar!! Hoe is dat nou?quote:Op maandag 10 januari 2011 01:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn allergisch voor pollen, vooral in de lente heb je er veel.
Maar als je nu gewoon dit topic een beetje gelezen had had je de vraag niet nogmaals hoeven stellen want daar heb ik eerder al op gereageerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:31 schreef jantjeschmit het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |