quote:
Nee, niet zo'n moederrr.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Zelf moeder worden is de enige oplossing
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Allemaal een stukje schrijven? Waarover?
Heyquote:
O oke, ik zal het eventjes lezen!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had een stukje geschreven over de meet over het toch gezellig maken met zijn allen enzo, dus Rauzer mocht je langskomen dan weet je het vast
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Iedereen gewoon het stukje van kally copy paste doen in het topic.. hebben we een stukje geschreven!
ik denk tbh wel dat de mensen die komen ook met die instelling opdagen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had een stukje geschreven over de meet over het toch gezellig maken met zijn allen enzo, dus Rauzer mocht je langskomen dan weet je het vast
Ganz Geylquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh.. en kally.. vrijdag date nummero 3!
Daar ga ik wel vanuit ja, maar ik wou het even melden vanuit mijn oogpunt en dat ik het zeker van plan benquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk tbh wel dat de mensen die komen ook met die instelling opdagen.
Ik niet, ga iedereen kapot maken, vooral Bella, helemaal KA-POT!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk tbh wel dat de mensen die komen ook met die instelling opdagen.
Ik ben altijd gezellig.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Of oude ambtenaren, die blijven ook maar alles steeds herhalen. Ik haak ook altijd af bij die vergaderingen. Mentaal in ieder gevalquote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, omzet.. en klachten en weet ik t.. en er lekker 100 keer op door gaan (lijkt fok wel)
Oh, weer een meet?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je me maar weer droog neukt komt alles goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik niet, ga iedereen kapot maken, vooral Bella, helemaal KA-POT!
Yes.. alleen moet ik echt tyfus lang wachten, want hij is laat klaar met stage ( ik ben om 13.00 al vrij, grrr) dus dat word weer lekker niksenquote:
lekker daggeren!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je me maar weer droog neukt komt alles goed.
waarom droog?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je me maar weer droog neukt komt alles goed.
Ja, ergens in Maart, huisje op de hei, veel drank, veel vlees (quote:
Hmmmquote:
Leuk toch!!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. alleen moet ik echt tyfus lang wachten, want hij is laat klaar met stage ( ik ben om 13.00 al vrij, grrr) dus dat word weer lekker niksen![]()
en dan gaat we wat eten
Ow ik wou de Marie-Claire meenemenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ergens in Maart, huisje op de hei, veel drank, veel vlees ([ afbeelding ]), wat pittige vrouwenbladen a la Margriet en zulks!
Klinkt tofquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ergens in Maart, huisje op de hei, veel drank, veel vlees ([ afbeelding ]), wat pittige vrouwenbladen a la Margriet en zulks!
Ja, kom ook joh.quote:
Omequote:
Hoe meer gay hoe beter.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg, one gay is enuf!jij bent ook al teveel eigenlijk
Liever nietquote:
Begrijpelijk.quote:
Mijn date woont daar wel vlakbij.. k nodig m wel een avondje uit, sluiten we ons op in een slaapkamer, en mag jij door het sleutelgat kijkenquote:
Oh niet om die reden (denk ik), ik heb het gewoon veel te druk de komende maanden.quote:
link is deaud..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
Belle, ze hebben echt van alles
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn date woont daar wel vlakbij.. k nodig m wel een avondje uit, sluiten we ons op in een slaapkamer, en mag jij door het sleutelgat kijken
Okéquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh niet om die reden (denk ik), ik heb het gewoon veel te druk de komende maanden.
Behalve werkende links.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef -Miauw- het volgende:
Belle, ze hebben echt van alles
[ afbeelding ]
Jou wil ik nog wel meeten hoorquote:
Ze hebben er een hele site van.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef -Miauw- het volgende:
Zie hier
http://www.keepcalmandcar(...)ry-on-chocolate-bars
Doen we.quote:
woooh!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben er een hele site van.
http://www.keepcalmandcarryon.com/products/canvas-duffle-bag
Die wil ik .
Ja, die is gaafquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben er een hele site van.
http://www.keepcalmandcarryon.com/products/canvas-duffle-bag
Die wil ik .
Die zijn ook vet.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die is gaaf![]()
Ik wil wel een hoody
*omringd
Yayquote:
Yupquote:
Bellaquote:
eens rondneuzen op die sitequote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef -Miauw- het volgende:
Zie hier
http://www.keepcalmandcar(...)ry-on-chocolate-bars
Wat moet je doen?quote:
Hoodiesquote:Op zondag 9 januari 2011 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.keepcalmandcarryon.com/collections/girls
Masterproject/onderzoek. En daar naast nog een aantal vakken...quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Avey het volgende:
[..]
Masterproject/onderzoek. En daar naast nog een aantal vakken...
Moet morgen nog een paper inleveren van 3000 woorden, ik heb er al 2600...
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik wilde aan m'n solidworks modellen gaan werken, maar ipv daarvan heb ik net twee uur verspild op youtube
Wasdat?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik wilde aan m'n solidworks modellen gaan werken, maar ipv daarvan heb ik net twee uur verspild op youtube
Uiteraardquote:Op zondag 9 januari 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! En je had er zeker niet eerder mee kunnen beginnen?
Ik vind het een prachtig excuus, een van de weinige die ik continu gebruik.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef Avey het volgende:
[..]
UiteraardIk heb geen goed excuus, behalve luiheid.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het een prachtig excuus, een van de weinige die ik continu gebruik.
Oeh waar?quote:
Ben naar Zwitserland geweest. Schoonfamiliequote:
Oja je vriendin is Zwitsers.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben naar Zwitserland geweest. Schoonfamilie
En ik zou leren skien maar het weer was bagger
pizzapunt, glijden, pizzapunt, glijden, pizzapunt... pizzapunt... PIZZAPUNTPIZZAPUNTPIZZAPUNT AAAAHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh PLOFquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Ben naar Zwitserland geweest. Schoonfamilie
En ik zou leren skien maar het weer was bagger
w t f....quote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pizzapunt, glijden, pizzapunt, glijden, pizzapunt... pizzapunt... PIZZAPUNTPIZZAPUNTPIZZAPUNT AAAAHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh PLOF
Mja ik heb het ook nog nooit zo aantrekkelijk gevonden maar als je er toch bent...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja je vriendin is Zwitsers.Skieën vind ik persoonlijk een faalsport, dus beter.
als je net leert skiien is de "techniek" om te remmen, je ski's in een V-vorm houdenquote:
Zoiets jaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pizzapunt, glijden, pizzapunt, glijden, pizzapunt... pizzapunt... PIZZAPUNTPIZZAPUNTPIZZAPUNT AAAAHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh PLOF
Fijn dat het zo leuk was.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja ik heb het ook nog nooit zo aantrekkelijk gevonden maar als je er toch bent...Ik ben niet verder gekomen dan een paar lessen. Verder was het wel heel leuk
Okquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh het is een 3d CAD programma btw
Jij nog wat spannends gedaan lately?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je net leert skiien is de "techniek" om te remmen, je ski's in een V-vorm houden
en de instructeurs leren dat aan al die kinderen als "de pizzapunt"
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Dat meen je niet. Ik heb het een keer gedaan, en niemand zei iets, gewoon, ''ga ervoor en doe lekker los!'' Mijn arm liet wel bijna los van mijn lichaam, maar verder.
Heel veel gewerkt, kat is dood gegaanquote:
ik moet de plastic onderdelen van een monitor maken, op zo'n manier dat ze gespuitgiet kunnen wordenquote:
Wat zeg je dat erotisch.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet de plastic onderdelen van een monitor maken, op zo'n manier dat ze gespuitgiet kunnen worden
spuitgieten is een mal volejaculeren met vloeibaar kunststof onder hoge druk
Arme katquote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel veel gewerkt, kat is dood gegaan, verder vooral gekeken wat ik dit jaar ga doen. Weet het nu nog niet dus ja.
Ik wil in september weer met school beginnen dus nog wel even.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef Avey het volgende:
[..]
Arme kat
Heb je nog lang om daar over na te denken?
uhuh, toen ik het wijde spectrum van termen dat ik kon gebruiken er op nasloeg, bedacht ik me dat ik me maar zou bedienen van een term die eigenlijk helemaal niet van toepassing isquote:
Ah gelukkigquote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil in september weer met school beginnen dus nog wel even.
Knutselen op ver gevorderd niveauquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet de plastic onderdelen van een monitor maken, op zo'n manier dat ze gespuitgiet kunnen worden
spuitgieten is een mal volejaculeren met vloeibaar kunststof onder hoge druk
Slaap lekker gomiquote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef gomi het volgende:
ik ben er ook weer vandoor
trusten vast allemaal
Later!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Avey het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Ik ga weer verder schrijven, moet nu echt af.Tot later.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, toen ik het wijde spectrum van termen dat ik kon gebruiken er op nasloeg, bedacht ik me dat ik me maar zou bedienen van een term die eigenlijk helemaal niet van toepassing is
Ja!quote:
Heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben The Green Mile aan het kijken![]()
had ik deze al laten zien?quote:
Awesome mooie film!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
Ik ben The Green Mile aan het kijken![]()
Tranentrekkerquote:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had ik deze al laten zien?
[ afbeelding ]
ik knutsel dit soort dingetjes er maar gewoon bij, want de opdrachten van school zijn een beetje saai, alhoewel de monitor die ik nu moet doen wel erg leuk is
Die heb ik al een keer gezien ja. Ik vind hem ergquote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had ik deze al laten zien?
[ afbeelding ]
ik knutsel dit soort dingetjes er maar gewoon bij, want de opdrachten van school zijn een beetje saai, alhoewel de monitor die ik nu moet doen wel erg leuk is
heb ik het eerste kwartaal wel gedaan, maar nu alleen puur de computermodellenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef -Miauw- het volgende:
Zwabber, als ik het goed begrijp maak je die dingen dus ook in het echt, dummy's of hoe je het ook noemt
Ojáááááááquote:Op zondag 9 januari 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik krijg straks wel lessen over hoe de CNC machines en de 3D rapid prototyping printer werken
Maar na gister kom je niet meer in de FFSC?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou potdomme 4 a 5 SC's bij, ik weet niet wat ik waar laat zien
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb ik het eerste kwartaal wel gedaan, maar nu alleen puur de computermodellen
ik krijg straks wel lessen over hoe de CNC machines en de 3D rapid prototyping printer werken
we will not speak of that incident ever againquote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar na gister kom je niet meer in de FFSC?
What happened, do tell.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we will not speak of that incident ever again![]()
*shudders*
een topic vol dames die gingen praten over voorbehoedsmiddelen, ongesteldheid, iets met klompjes en ingekapselde half jaar lang inwendig gezeten tamponsquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
overigens kon ik het hebben en deed ik net zo hard mee
maar de slachtofferrol aannemen is ook wel kek
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een topic vol dames die gingen praten over voorbehoedsmiddelen, ongesteldheid, iets met klompjes en ingekapselde half jaar lang inwendig gezeten tampons
Puur toevallig! Het kwam er op zeg maarquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
3d printen
ik vind het nog steeds zo bizar dat je iets tekent en een apparaat print het ding daadwerkelijk uit
Gatver...hoe kán dat!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een topic vol dames die gingen praten over voorbehoedsmiddelen, ongesteldheid, iets met klompjes en ingekapselde half jaar lang inwendig gezeten tampons
als je vijftig duizend euro over hebt heb je de goedkoopste geloof ikquote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
o
m
g
Wat gáááf! Wacht, ik print even mijn nieuwe titanium-heup
Oh, er zijn ook individuals die zo'n ding hebben. I want one
Het begon toen iemand zei dat ze een sms had dat haar nuvaring er morgen uit moestquote:
Oh, dat laatste is dan een eenvoudiger optie denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je vijftig duizend euro over hebt heb je de goedkoopste geloof ik
tenzij je handig bent met software schrijven voor stappenmotoren, kan je je eigen abs extrusiemachine bouwen voor 500 euro
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het begon toen iemand zei dat ze een sms had dat haar nuvaring er morgen uit moest
En toen ging het verder
Ja, dan kom je ergens op uit waar je liever niet over nadenkt somsquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dan kom je ergens op uit waar je liever niet over nadenkt soms
Die tampon?quote:
Degene die hem er uit moest halen meldde: "heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergquote:
Oh god oh god. Dat ding had zich vast gemuteerd en het huilde toen het eruit moest. Krijsen!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Degene die hem er uit moest halen meldde: "heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg"
Ik zie het verdomme nu ook voor me he.quote:
ja, en als er na het doorknippen van het touwtje ook nog een placenta naar buiten komt weet je dat je misschien iets fout hebt gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god oh god. Dat ding had zich vast gemuteerd en het huilde toen het eruit moest. Krijsen!
Het rottequote:Op maandag 10 januari 2011 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh god oh god. Dat ding had zich vast gemuteerd en het huilde toen het eruit moest. Krijsen!
Is jouw MI ook groen/bruin/grijs?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie het verdomme nu ook voor me he.Gadverdamme.
omgquote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en als er na het doorknippen van het touwtje ook nog een placenta naar buiten komt weet je dat je misschien iets fout hebt gedaan
Wat?!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het rotte
En die vrouw had gewoon een vriend!
Nee, het is gemuteerd in een alien, en uit de mond van alientampon komt dan weer een alien.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, het is gemuteerd in een alien, en uit de mond van alientampon komt dan weer een alien.
Die is zo goed.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, het is gemuteerd in een alien, en uit de mond van alientampon komt dan weer een alien.
6 maandenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Wacht, hoelang zat die tampon er al in? Je weet toch verdomme in de eerste plaats wel dat je een tampon kwijt bent?
nopequote:Op maandag 10 januari 2011 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omg
[..]
Wat?!![]()
En hij merkte het niet terwijl hij haar aan het onder gieten was?
Half jaar!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Wacht, hoelang zat die tampon er al in? Je weet toch verdomme in de eerste plaats wel dat je een tampon kwijt bent?
eerder compostvormingquote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een uur zitten knutselen en frutselen, moet ik teruglezen?
Ik las alweer commoosssie
Ja en als je je tampon gaat verwisselen dan merk je toch wel dat degene die je eruit wil halen er blijkbaar in is geschoten. En dan ga je toch meteen naar de dokter.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
6 maanden![]()
Ik snap het ook niet, zoiets voel je toch? Ik bedoel zelfs als het touwtje er niet meer is om je er aan te herinneren...smerigheid!
Pisces, wat heb je geknutseld?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Als je wat entertainment wil wel.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Laag op laag is dat toch....quote:
mweh, eerder fermentatie in het algemeenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Laag op laag is dat toch....
Nou ja uiteindelijk verteert het weer
Oh aan een album zitten werken, van alles ingeplakt en gefröbeldquote:
Hahaha die ze er als pingpongballen uit kon poppen. Prepare for battlequote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en als je je tampon gaat verwisselen dan merk je toch wel dat degene die je eruit wil halen er blijkbaar in is geschoten. En dan ga je toch meteen naar de dokter.Of ze moest al een hele slagveld vol tampons in haar kut hebben.
tampop-cornquote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha die ze er als pingpongballen uit kon poppen. Prepare for battle![]()
Tampop.
Nee ik heb op niemand zitten vitten, ook niet op afstandquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb op niemand zitten vitten, ook niet op afstand
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef Bellatrix het volgende:
Je weet toch verdomme in de eerste plaats wel dat je een tampon kwijt bent?
Ik zie het voor me, o lawd.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha die ze er als pingpongballen uit kon poppen. Prepare for battle![]()
Tampop.
Ik zou de hele nacht wel door kunnenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
:
[..]
Lekker zitten fröbelen dus, heerlijk.
Dat is een mooiequote:Op maandag 10 januari 2011 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mweh, eerder fermentatie in het algemeen
Wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou de hele nacht wel door kunnen
Nee, ik denk dat Avey niet de lapo verwacht had.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
Die 'oeps' in de TT, slaat die op die vermiste tampon?
Ik ben bijna bij met teruglezen
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
poppoppoppoppoppoppoppoppoppoppoppop
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Heb je ook een baby-album?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik deed dat vroeger ook altijd.
Ach waarom niet, mijn haar is weer aangegroeidquote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
Oven aangezet en hij maakt allemaal rare geluiden, miauw, care to take a look?[ afbeelding ]
Het wordt nog druk hier zo met iedereenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Avey niet de lapo verwacht had.
Ja, nog meer gezellie mensen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het wordt nog druk hier zo met iedereen
Mijn moeder hield wel een boek voor mij bij "Het boek van-ikke" met van alles en nog wat. Een eerste haarlok enzo. Ik had helemaal geen krullen als babyquote:
Ja, dat was een -1.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Verschrikkelijk woord, overigens, gezellie.
Helemaal toppiequote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Verschrikkelijk woord, overigens, gezellie.
ik kwam er pas achter datik krullen had toen ik het langer liet groeienquote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moeder hield wel een boek voor mij bij "Het boek van-ikke" met van alles en nog wat. Een eerste haarlok enzo. Ik had helemaal geen krullen als baby
Februari is meestal koudquote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik paar weken terug helemaal handschoenen en een muts gehaald voor de barre winter
ik geloof dat die nu over is het?
1x gedragen of zo?
Dat is de parel van alle parels hè, toppie, 'toppertje meid'quote:
Hmmm toch vind ik het apartquote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kwam er pas achter datik krullen had toen ik het langer liet groeien
tot mijn 15e of zo had ik haar van een cm of 5, en daar zat nauwelijks krul in
Het boek van ikke bestaat gewoon nog steeds... En die babyboeken zijn zo mooiquote:Op maandag 10 januari 2011 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moeder hield wel een boek voor mij bij "Het boek van-ikke" met van alles en nog wat. Een eerste haarlok enzo. Ik had helemaal geen krullen als baby
Ja, jofelquote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de parel van alle parels hè, toppie, 'toppertje meid'
hahaha ja leuk is die, sowieso Koefnoenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
Toppie joppie, moet ik altijd denken aan ''Inge de Bruijn'' in Koefnoen
Ja dat is echt grappig hoe de structuur weer anders wordt bij een andere lengte.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kwam er pas achter datik krullen had toen ik het langer liet groeien
tot mijn 15e of zo had ik haar van een cm of 5, en daar zat nauwelijks krul in
Hoe leuk is dat?quote:
Ja, leuk ding is het ook.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het boek van ikke bestaat gewoon nog steeds... En die babyboeken zijn zo mooiHad je ook meteen donker haar?
ik zal mogen eens kijken of ik een oude foto kan vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is echt grappig hoe de structuur weer anders wordt bij een andere lengte.
Ik ben wel benieuwd naar Zwabbert met stijler haar.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal mogen eens kijken of ik een oude foto kan vinden
oh you're fucking kidding mequote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
Hiep hoi,
Een nieuw deel van Pirates of the Caribbean
Met Penelope ''ik kan na zo lang in Hollywood nog steeds niet normaal Engels'' Cruz.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
Hiep hoi,
Ik heb er nog geen deel van gezien en dat hou ik maar zoquote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef -Miauw- het volgende:
Hiep hoi,
Oh, ik vind haar wel ok. Jammer dat ze zich hier voor leent...quote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Met Penelope ''ik kan na zo lang in Hollywood nog steeds niet normaal Engels'' Cruz.
Kan haar niet uitstaan.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik vind haar wel ok. Jammer dat ze zich hier voor leent...
Wtfquote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
"iedereen ging twee of drie keer naar de bioscoop enkel om te snappen waar de films over gingen."
iedereen die drie keer nodig heeft om een pirates film te snappen zouden ze preventief moeten ruimen
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
"iedereen ging twee of drie keer naar de bioscoop enkel om te snappen waar de films over gingen."
iedereen die drie keer nodig heeft om een pirates film te snappen zouden ze preventief moeten ruimen
Die eerste vond ik leukquote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen deel van gezien en dat hou ik maar zo
Serieus?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
Het is d'r mond zekerquote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf_! Als het nou Inception was.
Ik denk haar onnozele uiterlijk ofzo.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk haar onnozele uiterlijk ofzo.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het regende toen ik een jaar geleden whiskey ging halen
Ik snap nooit waarom ze niet van dat vreselijke half gebakken Engels-Latino afkomt.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk haar onnozele uiterlijk ofzo.
hij zit opgerold in een shirt, we hadden em toen amper een week ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oehhh, hij kwam hier net thuis in zijn babyblanket?
Enfant terrible.quote:
quote:
Ik dus ook niet. Ze kan nooit een andere rol spelen dan als de vurige buitenlandse sexpoes ofzo. Marion Cotillard kan na een jaar al beter Engels. En die is Frans.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom ze niet van dat vreselijke half gebakken Engels-Latino afkomt.
Slaap lekkerquote:
dit is ongeveer zo woest als dat het wordt bij mij geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
Je hebt nog zo'n jong snuitje
En Napje
haha, arme Marionquote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ze kan nooit een andere rol spelen dan als de vurige buitenlandse sexpoes ofzo. Marion Cotillard kan na een jaar al beter Engels. En die is Frans._!
Gloria Estefan en J-Lo zingen ook altijd "tRoe" ipv THroughquote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Ze kan nooit een andere rol spelen dan als de vurige buitenlandse sexpoes ofzo. Marion Cotillard kan na een jaar al beter Engels. En die is Frans._!
Omdat ze vast nog héél veel Spaans spreekt. Zo'n accent raak je echt niet 1,2,3, kwijt.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom ze niet van dat vreselijke half gebakken Engels-Latino afkomt.
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 00:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gloria Estefan en J-Lo zingen ook altijd "tRoe" ipv THrough
hauw arrr joe toedee?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ze vast nog héél veel Spaans spreekt. Zo'n accent raak je echt niet 1,2,3, kwijt.
Nederlanders in het buitenland
Ik praat bijna accentloos.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Omdat ze vast nog héél veel Spaans spreekt. Zo'n accent raak je echt niet 1,2,3, kwijt.
Ja ik snap je, maar als actrice kun je tenminste in die 1,5 uur toch wel ff op je tandvlees bijten om je best te doen? Voor die paar miljoenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook een redelijk goed Engels accent maar misschien is het Nederlands makkelijker om niet te horen, hebben sommige mensen er minder moeite mee, whatever. Van Penelope blijf je afquote:
Oke Jennifur.quote:
Chav'zquote:Op maandag 10 januari 2011 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
hierbij moet ik wel even vermelden dat ik alleen of afschuwelijk posh engels kan spreken of met een nederlands accent
niets er tussenin
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook een redelijk goed Engels accent maar misschien is het Nederlands makkelijker om niet te horen, hebben sommige mensen er minder moeite mee, whatever. Van Penelope blijf je af
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
hierbij moet ik wel even vermelden dat ik alleen of afschuwelijk posh engels kan spreken of met een nederlands accent
niets er tussenin
Heerlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
! Ik kan best goed een chavaccent, zoals Vicki Pollard.
Ik kan het wel op haar broer, misschien is dat hetquote:
Pics plz.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het wel op haar broer, misschien is dat het
Gaaaaaf! Kijkt ze vaak naar Eastenders?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
mijn zusje kan echt 100% perfect cockney
Ohquote:Op maandag 10 januari 2011 00:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan het wel op haar broer, misschien is dat het
nee, geen idee waar ze het opgepikt heeft, maar het is fucking geniaalquote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gaaaaaf! Kijkt ze vaak naar Eastenders?
John Ewbankquote:
Ik dacht Penelope.quote:
quote:
Coolquote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, geen idee waar ze het opgepikt heeft, maar het is fucking geniaal
Daar kon ik het op, maar die tijd is geweest. Sory John, you could have had me.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, hou niet van die Spaanse types.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daar kon ik het op, maar die tijd is geweest. Sory John, you could have had me.
Was jij nou BiTastic of niet?quote:
BiTastic?quote:
Niet in relatie-opzicht in ieder geval.quote:
Biweldig, bizonder, kan ook.quote:
Zij is mooi.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet in relatie-opzicht in ieder geval.
Maar als ik er Nederland mee moest redden zou ik het wel kunnen op Rachel Weisz.
Hahaha als dat alles is wat je te zeggem hebt vond je er niet veel aanquote:
Bij jou kunnen verschillende pedalen ingedrukt worden?quote:
Of ze heeft zich even afgezonderd, if you know what i mean.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha als dat alles is wat je te zeggem hebt vond je er niet veel aan
nee ik loop op twee benenquote:Op maandag 10 januari 2011 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij jou kunnen verschillende pedalen ingedrukt worden?
Nee ik zit nog de filmlijst te bekijken of ik haar ergens van zou kunnen kennen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha als dat alles is wat je te zeggem hebt vond je er niet veel aan
Maar je hebt zeg maar 3 benen toch?quote:
ja, maar die derde komt maar tot aan m'n enkelquote:Op maandag 10 januari 2011 01:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je hebt zeg maar 3 benen toch?
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij jou kunnen verschillende pedalen ingedrukt worden?
Ja gek hè! Maar hij staat in het archiefquote:Op maandag 10 januari 2011 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
Miauw, je oude UI is gewoon weer wennen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |